Seonmi geriye doğru bir adım attığında "Sonunda" demişti Taehyung.
"Yıllar sonra sonunda biri beni fark etti"
Seonmi arkasını dönüp hızlıca yatağın üstündeki kağıtların yanına geldiğinde hepsini alıp aynanın önüne bırakmıştı.
"B-bak, sana yardım etmek istiyorum ama korkuyorum. Sen... Bana zarar mı vereceksin"
Taehyung kaşlarını çatıp "İntikam istiyorum!" diye bağırdıktan sonra elinde hızlıca aynaya vurmuş ve aynanın titremesine neden olmuştu.
Seonmi derin bir nefes alıp "Beni anlıyor musun?" dediğinde "Seni salak kız" diyerek elini alnına vurmuştu Taehyung.
"Evet tek tık, hayır iki tık. Tamam mı?"
Taehyung olumlu anlamda kafa sallayıp tırnağının ucu ile aynaya bir kez vurduğunda gülümseyerek önündeki kağıtlara bakmıştı Seonmi.
"B-burda... Bazı çizimler var. Kanat, kitaplık... Ve ayin gibi bir şey."
Kağıtları eline alıp sırayla aynaya çevirdiğinde Taehyung tüm dikkatiyle inceliyordu ona gösterilen kağıtları.
Kitaplık gösterildiğinde aynaya sertçe vurmuş ve aranılan şeyin bu olduğunu vurgulamıştı.
Seonmi "Kitaplık mı?" dediğinde kağıtları bir kenara bırakmış ve kitaplığın yanına gitmişti.
"Hmm ne olabilir?"
Seonmi ne olabileceğini düşünürken Taehyung kaşları çatık bir şekilde Seonmi'ye bakıyordu.
"Kitaplara uzandığımda aynaya vurmuştun. Yani... Dokunmamam mı gerekiyor?"
Tae olumsuz anlamda kafa sallayıp aynaya iki kez vurduğunda "O zaman neden durdurdun ki?" diye sormuştu.
"Dokunmam gerek ama elletmiyorsun. Yani... Ah anlamıyorum"
Taehyung derin bir nefes alıp verdiğinde kafasını kaşıyıp aynaya bakmıştı.
"Elimden bir şey gelmiyor"
...
Sabah uyandığında üstünü banyoda değiştirme kararı alan Seonmi üstünü değiştirdikten sonra aynanın önüne gelmiş ve kendine bakmaya başlamıştı.
"Ben giyinirken beni görüyor muydun?"
Taehyung sırıtarak aynaya bir kez vurduğunda Seonmi elleri ile yüzünü yapatmış ve hafifçe eğilmişti.
"Ah rezil oldum."
Taehyung aynanın diğer tarafında kahkaha atarken Seonmi doğrulmuş ve "Peki bakıyor muydun?" diye sormuştu.
Taehyung aynaya iki kez vurduğunda derin bir nefes alan Seonmi boğazını temizlemiş ve "Ben işe gideceğim. Ben gelene kadar aynaya vurup saçma sesler çıkartma. Komşular falan gelir" demişti.
Taehyung göz devirip aynaya bir kez vurduğunda "Bunu tamam olarak kabul ediyorum" diyerek yatağın üstündeki çantasını almıştı.
Aynanın önüne gelip uzunca baktığında derin bir nefes verip odanın kapısına yönelmişti Seonmi.
Evin merdivenlerinden inerken bir an duraksamış ve düşünmeye başlamıştı.
İzlediği bir filmdeki gibi olabilir miydi?
Kendisi duvarın içinde olabilir miydi? Ayna da bir kapı gibidir belki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfic[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...