Sağ tarafına dönen Seonmi yüzüne çarpan güneş ışığıyla maalesef ki uyanmıştı.
Gözlerini kapatmadan diğer tarafına döndüğünde biraz durmuştu. Ardından da tekrar diğer tarafına dönmüştü.
Taehyung yüz ifadesini bozmadan aynaya birkaç kez tıklattığında hemen gözlerini açmış ve yatakta doğrulmuştu.
"Merhaba?"
Seonmi ayağa kalkıp kapıya doğru yavaş ve temkinli adımlarla ilerlerken pencerenin kenarına konan güvercin camı gagalamıştı.
Çıkan ses ile sıçrayan Seonmi "Hay ben senin..." diyerek cama döndüğünde kaşlarını çatmıştı.
"Kışt! Kışt!" diyerek kapalı camın önünde gerip hareketler yapmaya başladığında kuş birden uçup gitmişti.
Derin bir "Oh" çeken Seonmi, önüne gelen saçlarını kulağının arkasına yerleştirdikten sonra komodinin üstündeki telefonunu eline almıştı.
Saatin 08.52 olduğunu görünce de "Hadi be!" diyerek telefonu yatağın üstüne atmış ve dolaba yönelmişti.
"Neden alarm kurmadım ki!?" diyerek telaşla kıyafetlerini çıkartan Seonmi hızlıca çıkartmıştı pjamasını üstünden.
Hızlıca üstünü giyinip çantasının içinden maskarasını ve eyelinerını çıkarttıktan sonra hemen aynanın önüne gitmişti.
"Ah buraya bir şifonyer lazım" dedikten sonra aynanın önüne oturan Seonmi hemen açmıştı eyeliyerını.
Aynaya biraz daha yaklaşıp makyajıyla uğraşırken yere çöken Taehyung Seonmi ile eşitlemişti yüzlerini.
Seonmi makyajını yaparken yüzünün şekilden şekle girmesi hoşuna gitmilti Taehyung'un. Oldukça da komik gelmişti.
Hafifçe gülümseyen Taehyung alnını aynaya dayadığında maskarasını açıp kirpiklerine sürmeye başlamıştı Seonmi.
İşini halledip biraz geri çekildikten sonra aynada kendine öpücük atıp "İşte şimdi hazırım!" dediğinde ayağa kalkmıştı.
Elindekileri çantasına atıp derin bir nefes aldığında korna sesi gelmişti dışarıdan.
Cama koşup dışarıya bakan Seonmi Bay Kim'i görünce gülümsemiş ve hızlıca arkasına dönüp kapıya yönelmişti.
...
Seonmi Bay Kim'in yanına gittiğinde "Günaydın" demişti Bay Kim. Seonmi de "Günaydın" diyerek geri cevap vermişti ona.
Bay Kim arabaya yöneldiğinde "Merhabalar" diyerek evin bahçesine giriş yapmıştı tamamen siyah giyimli olan bir kadın.
Seonmi durup "Merhabala" dediğinde "Eve mi taşındınız?" diye sormuştu.
Seonmi gülümseyip "Evet. Artık burada yaşayacağım" dediğinde "Uzun sürmez" diyerek gülümsemişti kadın.
Bay Kim yüzünü ağlamaklı bir şekle sokup Seonmi'ye baktığında "Anlamadım?" diyerek kadına bakmaya devam etmişti Seonmi.
"B-biz isterseniz gidelim hah?" diyen Bay Kim'e bakan kadın "Siz susunuz lütfen. Önce kendisini uyarmalıyım." demişti
Bay Kim "Evi çoktan kiraladı" dediğinde "Ne oluyor?" diyerek Bay Kim'e bakmıştı Seonmi.
Kadın derin bir befes alıp "Bu ev perili evladım" dediğinde kaşlarını çatmıştı Seonmi.
"Perili derken?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...