Seonmi bavulunu boşaltırken son derece sevinçliydi.
Ev kasabanın dışında olmasına rağmen iş yerine oldukça yakında kalıyordu. Nedeni ise ormanın içinden geçen o kestirme yoldu.
Seonmi'nin yatağın üstündeki telefonu çaldığında uzanıp telefonu almış ve yana kaydırarak açmıştı.
Telefonu kulağına görütüp "Efendim anne?" dediğinde "Alo? Kızım nasılsın?" diye sormuştu annesi.
"İyiyim anne, sen nasılsın?"
"Boşver beni kızım. Durumun nasıl? Seçtin mi evi, yerleşebildin mi?"
Seonmi hafifçe gülümseyip "Evet anne sorun yok. Evi seçtim ve şu anda yerleşiyorum." dediğinde "Tamam o zaman seni işinden alıkoymayayım kızım. Sonra görüşürüz" demişti.
"Tamam anne, görüşürüz" diyerek telefonu kapatan Seonmi, arayan emlakçı yüzünden tekrar açmıştı telefonu.
"Alo?"
Bay Kim "Merahablar Bayan Park" dediğinde "Merhabalar Bay Kim" demişti Seonmi.
"Bayan Park, evin su ve elektirik işlemleri için yarın sabah saatlerinde geleceğim de haber vermek istedim."
Seonmi "Tamam, Bay Kim. Kaç gibi gelirsiniz?" dediğinde "Sabah dokuz uygun mu?" diye sormuştu. Seonmi de "Tamam olur, iyi günler." demişti.
Bay Kim telefonu kapattıktan sonra telefonu bir kenara koyan Seonmi boş bavulu kenara itip ayağa kalkmıştı.
Odada gezmeye başlayan Seonmi yine o aynanın önünde durmuş ve kendine bakmıştı uzunca.
"Korkma. Yeni bir hayattan korkma Seonmi."
Gülümseyip, aynaya arkasını döndüğünde ellerini beline atmış ve odada göz gezdirmişti.
"Temizlik zamanı..."
...
Seonmi banyoda bulduğu temizlik malzemelerini alıp temizliğe oturma odasından başlayıp bitirdiğinde derin bir nefes almıştı.
Oturma odasında onu zorlayan tek yer vitrinin içimdeki porselenlerdi.
Yatak odasına çıkıp etrafa baktığında hemen camları açıp toz almaya başlamıştı Seonmi.
Komodinleri ve masayı sildikten sonra elindeki camsili aynaya sıkmış ve silmeye başlamıştı.
Ama aynanın diğer tarafında onu izleyen bir çift mavi göz olduğunu bilmiyordu.
Seonmi aynayı ufulamaya çalışırken tırnağı ile aynaya vuran Taehyung ifadesizca onun tepkisine bakmıştı.
Geri doğru bir adım atan Seonmi "Çok mu basırdım ya? Ayna kırılıyor sanırım." diyerek aynanın kenarlarını incelemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...