Kral arkasına dönüp yürümeye başladığında gardiyanlar Seonmi'nin kolundan tutup ayağa kaldırmışlardı hızlıca. Taehyung'u ise zor zapt ediyorlardı zaten.
Seonmi "Taehyung!" diyerek ona baktığında Taehyung'un kırmızıya dönen gözlerini fark etmişti Seonmi ayrıca saçları sarıya dönmeye başlamıştı. Kral ise tahtına doğru yürümeye başlamış ve Taehyung'un bu değişimini fark etmemişti.
Taehyung bağlanan kanatlarını sertçe açıp ipleri koparttığında gardiyanları bir kenera uçurmuş ve hızlıca Seonmi'ye yönelmişti.
Seonmi kolunu sıkıca tutan gardiyanın karnına dirseğini vurduğunda acıyla bağırıp onu bırakmıştı gardiyan. Taehyung da Seonmi'yi sıkıca kavrayıp dev cama doğru koşmuş ve kendini sper edip camın içinden geçmişti.
Birlikte yere doğru düşerken kanatlarını açıp uçmaya başlayan Taehyung'a sıkıca sarılmıştı Seonmi. Kral ise kırık pencereden şaşkınlıkla onlara bakıyordu.
Kıralan camın sesine birkaö asker içeri girdiğinde kral onlara "Ne olursa olsun! Ne olursa olsun yakalayın o kaçakları! Hadi, hadi, hadi yerlerinizi alın!" diye bağırmıştı. Onlar ise "Emredersiniz!" demişti sadece.
Askerler verilen komutla yerlerini aldıklarında oklarını gök yüzündeki Taehyung'a doğrultmuş ve oklarını atmaya başlamışlardı. Taehyung ise son gücü ile kanatlarını çırpıyordu. Hatta o kadar hızlı çırpıyordu ki acığla bağırıyordu kanatları ağrıdığından dolayı.
Askerlerin yaylarından birinin attığı ok Taehyung'un tam da kanadına isabet ettiğinde dengesini kaybeden Taehyung dönerek yere doğru düşmeye başlamıştı.
Yere düşmeden önce ise kanatlarını Seonmi'nin etrafına sarmış ve onu korumaya çalışmıştı Taehyung. Ona ve çocuğuna zarar gelsin istemiyordu çünkü.
Ormanın içine düşüp yerde sürüklenmeye başladığında sırtını bir ağacın gövdesine vurmasıyla durmuştu Taehyung. Ardından da acıyla bağırıp kollarının arasındaki Seonmi'yi bırakmıştı kanatlarını açarak.
Seonmi korkuyla gözlerini açtığında ilk işi Taehyung'a bakmak olmuştu.
"T-Taehyung! Taehyung iyi misin!?" diye sorduğunda "Kaç" demişti Taehyung ona.
"Birazdan burda olurlar. Eve geri dön tamam mı? Ve asla geri gelme. Beni düşünme tamam mı? Bu zamana kadar yaşamam mucizeydi zaten. Kendine ve bebeğimize iyi-"
"Ne saçmalıyorsun sen!? Asla seni bırakmam!"
Taehyung hafifçe öksürüp doğrulmaya çalıştığında "Güzelim... Bize asla inanmayacaklar. Lütfen geri dön. Yalvarırım git." demişti. Seonmi ise "Sensiz asla" demiş ve ellerini Taehyung'un yanaklarına yerleştirmişti.
"Hadi kalk saklanalım. Elbet bir yolunu buluruz. Pes etmeyelim tamam mı? Asla pes etmeyelim"
Taehyung olumsuz anlamda kafa salladığında etrafa bakmıştı Seonmi ve "Taehyung lütfen..." demişti dolu gözleriyle ona bakıp.
"Saklanalım. Ne yapacağımızı sonru düşünürüz, hadi..."
"Hey siz! Buraya gelin!"
...
Taehyung ve Seonmi yan yana otururlarken "Kimden kaçıyorsunuz?" diye sormuştu yaşlı adam Taehyung'a. Yaşlı adamın karısı ise Seonmi'nin başında duruyor ve onu inceliyordu.
Taehyung "Suçlulardan" diyip gözlerini yaşlı adamın yaşlı karısına getirdiğinde sağlam olan kanadı ile Seonmi'nin etrafını sarmış ve onu kendisine doğru çekmişti. Kadın ise gözlerini kaçırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...