❦ [ 𝑬𝑲 𝑩𝑶𝑳𝑼𝑴-𝟏 ] ❦

4.6K 458 501
                                    

Taehyung merdivenlerden inip sarayın arka bahçesine çıktığında yanındaki adamları durdurmuş ve tek başına ilerlemeye başlamıştı.

Bayan Soo Yeon Seonmi'nin yanında dururkem beş yaşındaki Youngnam'la bakıcıları Eun Ji ve Gulmi ilgileniyordu. Taehyung yavaş adımlarla Seonmi'nin arkasına geçip "Kraliçem?" dediğinde Seonmi'nin ona bakmasını sağlamıştı. Ardından da gülümsemişti.

"Ah, Taehyung"

Bayan Soo Yeon kafasını kaldırıp krala baktıktığında hemen eğilmişdi. Babasını gören Youngnam ise "Kralım!" diyerek koşar adımlarla onların yanına gelmişti.

Youngnam Taehyung'un önünde hafifçe eğildiğinde kıkırdayıp Youngnam'a bakmıştı Taehyung. Ardından da "Prensim benim!" diyerek onu hızlıca kucağına almıştı. Eun Ji ve Gulmi de çoktan eğilmişlerdi.

"Anne'yi üzmüyorsun değil mi Youngnam?" diye sorduğunda olumlu anlamda kafa sallayıp "Hiç yaramazlık yapmadım baba" demişti Youngnam ciddiyetle. Taehyung ise onun burnuna küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Aferin sana. Şimdi koş oyna bakalım"

Taehyung Youngnam'ı yere bıraktığında koşarak Eun Ji ve Gulmi'nin yanına gitmişti Youngnam. Taehyung ise Seonmi'nin elini tutup ona doğru dönmüştü.

"Sen nasılsın güzelim? Keyfin yerinde mi? Ağrın sızın var mı?"

Seonmi olumsuz anlamda kafa salladığında "İyiyiz" demişti Taehyung'un gözlerine bakarak. Ardından da elini karnına yerleştirmişti.

Taehyung kollarını Seonmi'ye sardığında gülümseyen Seonmi de sıkıca sarılmıştı Taehyung'a. Ardından da "Dün gece gelmedin?" diye sormuştu ona.

"Önemli bir toplantıdaydım hayatım. Kral olmak zor iş... Acaba diyorum ki küçük bir kulubeye mi taşınsak hah? Tüm bu kargaşadan uzak."

Seonmi kıkırdadığında "Buraya gelmeden önce düşünecektin onu." demişti omuz silkip. Taehyung ise gülüp elini tutmuş, ardından da "Hadi gel" diyerek küçük adımlarla yürümeye başlamıştı.

Seonmi "Bir dakika" diyip arkasına döndüğünde Gulmi'ye seslenmiş ve "Birazdan geliriz" demişti. Gulmi ise olumlu anlamda kafa sallayıp kral ve kraliçenin önünde eğilmişti.

Gulmi, Youngnam ve Eun Ji'nin yanına geri gittiğinde tekrar elini tutmuştu Seonmi Taehyung'un. Ardından da "Tamamdır" demişti.

"Youngnam'a çok güzel annelik yapıyorsun Seonmi. Keşke benim annem de böyle olsaydı"

Seonmi başını Taehyung'un omzuna yasladığında gülümseyip elindeki eli sıkmıştı Taehyung. Ardından da "Hadi!" diyerek hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı.

Seonmi ve Taehyung sarayın diğer tarafına geçerken "Burayı kapattırmamış mıydın?" diye merakla sormuştu Seonmi. Taehyung ise "Evet ama şimdi açtırmanın zamanı geldi" diyerek gülümsemişti.

Küçük bir oda gibi görünen kısım Taehyung'un emri ile üstündeki plastik örtü çekilince çok güzel bir gül bahçesine bürünmüştü.

Güllerle dolu bir sera gibiydi adeta...

Seonmi şaşkınlıkla gözlerini açıp güllere baktığında "Görevlinin gizlice getirdiği bir demet papatyayı onun yüzünün hizzasına getirmişti Taehyung. Ardından da "En sevdiğin çiçek papatyadır ama gül kokusunu daha çok seversin" demişti.

Seonmi Taehyung'un uzattığı papatyaları aldığında "Cidden hâlâ unutmadın mı Taehyung?~" demiş ve ağlamaya başlamıştı.

"Bebeğim neden ağlıyorsun? Ben mutlu olman için yaptırmıştım bunu"

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin