Gözlerini yeni bir sabaha açan Seonmi yatağında doğrulmuş ve başını kaşımıştı.
"Ah her yerim ağrıyor" diyerek esneyen Seonmi aklına gelen şey ile gözlerini aynaya çevirmiş ve uzunca bakmıştı ona.
Gözlerini etrafta gezdirdikten sonra komodinin üstüne bakan Seonmi telefonunu ve her zamanki yerinde olan su bardağını görmüştü.
Bardağı eline alıp incelendiğinde "Ne yani rüya mıydı?" diyen Seonmi "Ama çarşaf yerinde değil." diyerek ayağa kalkmıl ve gözlerini yere dikip hatırlamaya çalışmıştı.
Taehyung ile boğuştuğunu hatırlıyordu ama herşey yerli yerindeydi.
Seonmi "Aynadaki?" diyerek aynanın yanına gittiğinde Taehyung aynaya bir kez vurmuş ve onu dinlediğini belirtmişti.
Yastığın üstünde oturan Taehyung sırtında örtüsü ve kucağındaki su şişesiyle oldukça mutluydu.
"Dün gece sanırım yine rüya gördüm ama... Sanki rüya gibi de değildi."
Taehyung hafifçe sırıtıp elindeki su şişesinden bir yudum aldığında "Başım çok ağrıyor." demişti Seonmi.
Aynanın önüne çöktüğünde "Başım cidden çok ağrıyor. Ah işe gitmeliyim..." demişti.
Kafasını kaldırıp aynaya tekrar baktığında gülümseyen Seonmi ayağa kalkıp sandalyenin üstündeki kıyafetlerini almış giyinmek için banyoya girmişti.
...
İşten sonra eve dönen Seonmi dizüstü bilgisayarını yatağın üstüne koymuş ve elindeki dosyaları önüne çoktan sermişti.
Harıl harıl çalışmaya başlayan Seonmi "Ah neden sabit kalmıyor şu fare!? Delireceğim!" dediğinde gözlerini ufalamış ve işine devam etmişti.
Taehyung yatağın üstünde deli gibi çalışan Seonmi'yi izlerken şişenin dibinde kalan tek yudumluk suyu kafasına dikmiş ve boş şişeyi bir kenara koymuştu.
Mavi gözleriyle Seonmi'yi izlemeye devam ederken Seonmi yorgunluktan yatağa uzanmıştı.
"Ağh belim!" diyerek gerindiğinde birden kendini serbest bırakmış ve telefonuna uzanıp saati kontrol etmişti.
02:47
"Ah hâlâ bitmedi! Nasıl yetiştireceğim ben bunu!?"
Seonmi ağlamaya başladığında "Neden böyle zor bir işi bir günde istersin ki!?" diyerek bağırmıştı havaya doğru. Çünkü cidden bir günde yapılabilecek bir şey değildi.
Gözyaşları içinde kalan Seonmi listesine baktığında "İşaretli kısımları belirli şekilde renklendir" maddesini okumuş ve derin bir "Of" çekmişti.
Gözlerini ufalayıp yastığına başını koyan Seonmi eksik olan ikinci yastığı fark etmiş ve "Nerede bu?" diyerek kafasını kaldırmıştı."Ah yere mi düştün yoksa? "
Kafasını yastığa geri koyup gözlerini kapatan Seonmi gözlerini dinlendirme bahanesiyle yatmış ve telefonuna alarm kuramadan uyuya kalmıştı.
Dakikalar sonra aynanın çerçeve kısmından yanan altın sarısı ışıklar yüzünden Taehyung elini aynadan dışarı uzatarak gülümsemişti.
Kenardaki şişeyi alıp aynadan çıktığında şişeyi masanın üstüne bırakan Taehyung Seonmi'ye yaklaşmış yüzünü incelemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...