❦𝟑𝟗❦

5K 513 418
                                    

Seonmi Taehyung'a sarılarak uyurken Taehyung izliyordu Seonmi'yi gülümseyerek. Gözünün etrafında oluşan ufak çizgilere ve yanağının üstündeki bene bakıyordu. Yaşlı adam ise horul horul uyuyordu kendi odasında.

Hatta o kadar horluyordu ki sesi Taehyung'a kadar ulaşıyordu.

Taehyung Seonmi'nin yanağını okşarken birden yüzünü ekşiten Seonmi elini karnına götürmüş ve hafifçe bağırmıştı. Taehyung işe endişeli bir şekilde doğrulmuştu hızlıca.

"Seonmi, güzelim? İyi misin?"

Seonmi olumsuz anlamda kafa sallayıp derin nefesler almaya başladığında "Bayan Lee!" diyerek yaşlı kadını çağırmıştı Taehyung. Bayan Lee de gözlerini açtığında endişeyle uyanıp hızlıca odaya girmişti.

"Buyrun efendim!" diyerek Taehyung'a baktığında "Canı çok yanıyor, yardım et." demişti Taehyung. Kadın ise Seonmi'nin yanına gelip onun karnını açmış, morarmış ve şişmiş karnına bakmıştı.

"Neler oluyor!?"

Yaşlı kadın olumsuz anlamda kafa sallayıp geri doğru bir adım attığında "Başka bir boyuttan geldiğini söylemiştiniz. Zaman farkından dolayı bebek diğer boyuttaymış gibi büyümeye devam ediyor ama çok hızlı. Ben gidip su kaynatacağım eşinizin başından ayrılmayan efendim" demiş ve hemen odadan çıkmıştı. Taehyung ise Seonmi'nin elini tutmuştu sıkıca ve "Dayan sevgilim geçecek" demişti ona.

Bay Lee gürültüye uyanıp ayağa kalktığında "Ne?! Doğuruyor mu!?" dediğinde "Sus ve bana engel olma. Git banyodan temiz bez getir" demişti Bayan Lee. Bay Lee de hemen ayağa kalkıp banyoya koşturmuştu.

Dakikalar sonra Bayan Lee elinde sıcak su ve temiz bir bezle içeri girdiğinde bezi suya batırmış ve çıkartıp güzelce sıkmıştı.

Taehyung kenara çekilip Bayan Lee'nin geçmesine izin verdiğinde Bayan Lee bezi Seonmi'nin karnına sarmış ve hafifçe ovalamıştı karnını bezin üstünden.

"Sıcak rahatlatır efendim. Birazdan ağrınız geçer."

Seonmi derin nefesler almaya devam ederken ayağa kalkmıştı Bayan Lee ve Taehyung'un elini tutup Seonmi'nin karnının üstüne koymuştu.

Bayan Lee "Siz ufalamaya devam edin. Ben birazdan geliyorum" diyip odadan çıktığında elini Seonmi'nin karnında gezdirmeye başlamıştı Taehyung. Diğer eli ile Seonmi'nin saçlarını geri atmış ve eğilip alnından öpmüştü.

"Geçicek birazdan sevgilim tama/ mı? Biraz daha dayan"

...

Kısa bir süre sonra ağrılarından tamamen kurtulan Seonmi içtiği çiçek özü sonrası yemek yemeğe başlamıştı.

Taehyung onun saçlarını geri doğru atıp yüzüne baktığında "Çok korkuttun beni" demişti ona. Ardından da elini Seonmi'nin karnına atmıştı.

"Bebeğimize bir şey oldu sanmıştım. Elim ayağıma dolaştı resmen"

Seonmi kıkırdayıp elini Taehyung'un elinin üstüne koyduğunda "Özür dilerim" demiş ve mahçup bir şekilde gülümsemişti. Ardından da Taehyung'un elini okşamıştı.

"Özür dilemene gerek yok Seonmi. Senin elinde olmayan bir şey. Sadece... Korktum işte. Kötü bir şey olmasından korktum"

Taehyung elini onun yanağına koyduğunda "Seni çok özledim" diyerek onun dudaklarına yaklaşmıştı Seonmi. Taehyung da gülümseyip "Üç gün oldu sadece?" demişti.

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin