❦𝟐𝟏❦

6.2K 609 491
                                    

"D-dur!"

Seonmi Taehyung'u ittiğinde mavi gözleriyle ona bakan Taehyung şaşırmış ve Seonmi'nin gözlerine bakmıştı.

"Taehyung-shi ben... Yapamam"

Taehyung hafifçe gülümseyip "Nasıl yani?" dediğinde derin bir nefes alıp kahküllerini geri doğru sıyırmış ve gözlerini yere dikmişti.

"Ama beni sen öptün"

Seonmi "Ah Taehyung-shi... Seni durdurmak için öpmüştüm" dediğinde "Ne saçmalıyorsun sen!?" diyerek sesini yükseltmişti Taehyung Seonmi'ye.

"Benim senden hoşlandığımı anladığın halde neden gelip beni öpüyorsun!?"

Seonmi "Taehyung-shi dinle ben-" dediğinde arkasını dönüp hızlıca merdivenlerden çıkmaya başlamıştı Taehyung.

"Taehyung-shi!"

Taehyung Seonmi'ye aldırmayıp hızlıca üst kata çıktığında Seonmi de arkasından koşturmuştu Taehyung'un.

Taehyung odaya girip kapıyı hızlıca Seonmi'nin yüzüne kapattığında Seonmi kapıya çarpmış ve geri doğru sendelemişti. Kapıyı açtığında ise Taehyung aynanın içine giriyordu.

"Taehyung-shi lütfen!"

Taehyung aynanın içine girip oturduğunda aynanın önüne gelen Seonmi aynaya vurmaya başlamıştı.

"Taehyung-shi dinler misin beni?"

Taehyung kafasını dizlerine gömüp ağlamaya başladığında Seonmi diz çökmüş ve elini aynaya koymuştu.

"Bana karşı hislerin olduğunu bilmiyordum Taehyung-shi... Cidden."

Taehyung sinirle kıkırdayıp "O kadar çok belli ettim ki sana Seonmi, nasıl anlamadın? Hah?" dediğinde "Lütfen çık aynadan" demişti.

"Saklanarak aramızdakini çözemeyiz"

Taehyung derin bi nefes alıp Seonmi'nin gözlerine baktığında gözlerini silmiş ve ellerini dışarı çıkartmıştı.

Onu fark eden Seonmi geri çekilip ayağa kalktığında aynadan tamamen çıkıp ayağa kalkmıştı Taehyung.

"Çok safsın" diyerek onun yanından geçip yatağın kenarına oturduğunda Seonmi yatağa yaklaşıp onun yanına oturmuştu.

"Ayrıca çok da salağım"

Taehyung burnunu çekip gözlerini boş odada gezdirdiğinde "Özür dilerim" demişti Seonmi.

"Neden seni öptüm cidden bilmiyorum"

Taehyung kıkırdayıp "Rüyan aklıma geldi" dediğinde gözlerini kocaman açıp ona bakmıştı Taehyung.

"R-rüyam mı?"

Kafasını çevirip "Bizim bağlandığımızı söylemiştim" dediğinde "Hayır, bana bir şey söylemedin" demişti Seonmi. Taehyung da kaşlarını çatıp düşünmeye başlamıştı.

"Ah doğru... Bunu söylerken aynanın içindeydim"

Seonmi yatakta geriye gidip bağdaş kurduğunda Taehyung da geri doğru gelip aynı onun gibi oturmuştu.

"Ben burda yatarken... Rüyanın güzel olduğunu söylediğinde benden hoşlandığını düşünmüştüm"

"Uyumuyor muydun!?"

Taehyung kıkırdayıp olumsuz anlamda kafa salladığında "Uyanıktım" demiş ve kafasını Seonmi'ye çevirmişti.

"Peki ne zamandan beri... Hoşlanıyorsun benden?"

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin