❦𝟒𝟐❦

4.9K 521 359
                                    

Seonmi yatağında doğrulup gözlerini pencereye çevirdiğinde "İzlemek ister misiniz efendim?" diye sormuştu Bayan Soo Yeon. Seonmi ise "Olur" demişti.

Bayan Soo Yeon, Ki Joo ve Ji Soo'ya baktığında Seonmi'nin yanına gidip onu kaldırmışlardı ayağa. Seonmi de yavaş adımlarla pencerenin önüne gelip Taehyung'u izlemeye başlamıştı.

Halkın çoğu kara kanatlı prensin Kral oluşunu izlerken Seonmi pencereden izliyordu Taehyung'u. Yanında olup gözlerinin içine bakamıyordu.

Taehyung hafifçe eğilip meclis maşkanı tarafından başına tacı yerleştirilince gülümsemişti Seonmi. Ardından da doğrulup halkına bakmaya başlamıştı Taehyung.

Halk onu alkışlarken Taehyung yavaşça kafasını sarayın penceresine çevirdiğinde hızlıca sağa doğru kayıp perdenin arkasına saklanmıştı Seonmi. Taehyung ise onu pencerede göremeyince yüzünü düşürmüştü.

Taehyung tekrar önüne döndüğünde perdenin arkasından çıkan Seonmi yüzünü düşürmüş ve Bayan Soo Yeon'a bakmıştı. Ardından da pencerden dışarı tekrar bakıp halkın Taehyung'un önünde eğilişini izlemişti.

...

Taehyung hızlı adımlarla merdivenleri çıkarken yemeğini yiyordu Seonmi.

Kapıcılar Taehyung'un geldiğini haber edince hızlıca sıraya dizilmişlerdi Seonmi'nin hizmetkarları. Ardından da içeri girince eğikerek dışarı çıkmışlardı.

"Seonmi, iyi misin?"

Seonmi olumlu anlamda kafa salladığında tepsiyi kucağından alıp kenara bırakmıştı. Taehyung ise Seonmi'nin yanına gelip yatağın kenarına oturmuştu.

Elini Seonmi'nin yanağına götürdüğünde "Yorgunum biraz. Uyuyacağım" diyerek geri çekilmişti Seonmi. Taehyung ise havada kalan elini indirmiş ve Seonmi'ye bakmıştı.

Seonmi örtüyü üstüne çektiğinde başındaki tacı çıkartıp kenara bırakmıştı Taehyung. Ardından da "Beni izledin mi?" diye sormuştu Seonmi'ye. Seonmi ise olumsuz anlamda kafa sallayıp "Çok yorgunum dedim ya, izleyemedim" demişti.

"Peki Seonmi olur. Sen iyi ol yeter. Ben önemli değilim"

Taehyung gülümseyip ayağa kalktığında tacını eline almış ve arkasına dönmüştü. Seonmi'nin ise gözleri dolmuştu.

"Neden böyle yapıyorsun Taehyung?"

Taehyung arkasına dönüp Seonmi'ye baktığında "Benimle konuşmak istemiyorsun Seonmi. Ne yapabilirim ki?" demişti. Seonmi ise "Seninle neden konuşmadığımı biliyorsun" demişti kaşlarını çatarak.

Taehyung Seonmi'nin yanına gelip elindeki tacı kenara bıraktığında ona doğru yaklaşmış ve "Seni kaybetmeyeceğim" demişti.

"Beni başka türlü kaybedeceksin Taehyung. Farkında değil misin?"

Taehyung Seonmi'nin gözlerine bakmaya devam ettiğinde "O bizim çocuğumuz." demişti gözlerinden akan yaşı silerek Seonmi.

"O senin çocuğun"

Taehyung derin bir nefes alıp yatağın kenarına oturduğunda elleri ile gözlerini ovalamış ve bir kaç saniye boyunca o şekilde durmuştu.

"Kolay olduğunu mu sanıyorsun hah? Cidden üzülmediğimi mi düşünüyorsun Seonmi?"

Taehyung gözlerini Seonmi'ye çevirdiğinde bir damla yaş akmıştı gözlerinden. Ardından da "Koca krallıkla uğraşıyorum ve üstelik senin hayatın tehlikede. Ve buna sebep olan da kendi çocuğum. Cidden ikiniz arasında seçim yapmak beni ne kadar yıprattı biliyor musun? Üstelik... Sen de böyle davranıyorsun ve ben, ben ne yapacağımı bilmiyorum." demişti gözlerini Seonmi'den çekmeden.

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin