❦𝟏𝟒❦

6.4K 631 416
                                    

"Ah ciddi misin sen!?"

Taehyung elindek anahatarı sıkıp sinirle derin bir nefes aldığında Seonmi "İki anahtar ne işimize yarayacak cidden anlamadım" demişti.

Anahtarı Seonmi'ye uzatıp "Bunu da diğerinin yanına koy." dediğinde olumlu anlamda kafa sallayan Seonmi hemen anahtarı almış ve banyodan çıkmıştı.

Onun arkasından banyodan çıkan Taehyung üstündeki kapşonluyu çıkartıp yatağın üstüne attığında Seonmi elindeki anahtarı masanın çekmecesine bırakmıştı.

Taehyung tişörtünü de çıkrattığında gözlerini hızlıca yere eğmişti Seonmi. Taehyung ise sırtını aynaya dönüp yarasına bakmaya çalışmıştı.

Seonmi Taehyung'un yapmak istediği şeyi anlayıp Taehyung'a yaklaşarak elini onun sırtına değdirmesiyle kendi sırtını duvarda bulması bir olmuştu.

Taehyung Seonmi'nin boğazını sıkarken kırmızı olan gözleri hızlıca maviye dönmüş ve Seonmi'nin boğazını bırakmıştı. Seonmi de hafifçe öksürmüştü.

"B-ben... Özür dilerim. Tamamen istemsizce oldu." diyerek derin bir nefes aldığında "Bana yaptıkları şeyler yüzünden oldu. Hâlâ etkisindeyim cidden... Ah canın yandı mı?" diye de sözlerine eklemişti.

Seonmi boğazını ufalayıp "İyiyim" dediğinde hafifçe kıkırdamış ve "Hayret ilk günkü gibi yapmadın?" demişti ona.

Taehyung mahçup bir şekilde gülümseyip elini ensesine attığında "O zaman... Senin iyi biri olduğunu bilmiyordum" demişti. Seonmi de olumlu anlamda kafa sallamıştı.

"Eee...? Sırtın ne durumda?"

Taehyung arkasını Seonmi'ye döndüğünde Seonmi Taehyung'a yaklaşmış ve ellerini yaranın kenarında gezdirmişti. Taehyung ise acıdığından yüzü buruşturup derin nefesler almaya başlamıştı.

"Ah bunlar çok kötü durumdalar Taehyung-shi."

Taehyung olumlu anlamda kafa sallayıp "Aynanın içinde zaman kavramı olmadığından dolayı bir türlü iyileşemediler. Dışarı çıktıkça bir şeyler oluyor ama anlayamadım" dediğinde "Neden aynaya geri dönmen gerekiyor ki? Yani... Büyüyü bozamaz mıyız?" demişti Seonmi.

"Belki gözden kaçırdığımız bir şeyler vardır?"

Taehyung olumsuz anlamda kafa sallayıp "Tek bulabildiğimiz o lanet anahtarlar Seonmi. Ve onlarla ne yapacağımızı da bilmiyoruz" dediğinde "Pes etme" demişti Seonmi.

"Pes mi etmeyeyim? Ah boşversene... Yıllar boyunca özgür kalamadım, bundan sonra da kalamayacağım."

Seonmi sıkkın bir şekilde nefes verip kafasını yere eğdiğinde"Biliyor musun?" diye söze girmişti Taehyung.

"Aynadan çıktığımda bu boyuttan kurtulacağımı düşünmüştüm. Küreyi bulacak, kanatlarımı geri alacak ve burdan defolup gidecektim... Ama olmuyor işte."

Seonmi kafasını kaldırıp aynaya baktığında ona arkası dönük olan Taehyung'un ağlamak üzere olduğunu görmüştü.

Dudaklarını birbirlerine bastırmış ve gözlerini sıkıca kapatmış bir şekilde ağlamamaya çalışıyordu Taehyung.

Seonmi Taehyung'un kolundan tutup kendine döndürmeye çalıştığında direnip arkasını dönmeyen Taehyung elleri ile yüzünü kapatıp hafifçe eğilmişti.

Ayrıca ses çıkartmamak için kendini çok fazla kasıyordu.

"Taehyung-shi insan olmayabilirsin ama... Senin de duyguların var. Gülmek kadar ağlamak da doğal bir şey. Utanmana ya da saklamana gerek yok."

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin