Chapter 24

783 59 14
                                    

~Hailey~

Βγαίνω από το νερό με γρήγορες δρασκελιές πλησιάζοντας το σημείο όπου έχω παρατήσει το ρούχα μου. Τουρτουρίζω και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω πάρει πετσέτα μαζί μου. Τα μαλλιά μου στάζουν, το πόδια μου έχουν γεμίσει με άμμο και σκέφτομαι πως ίσως θα ήταν καλή ιδέα να σκουπιστώ με τα ρούχα.

Με μιας νιωθω μια πετσέτα να κλείνει γύρω μου και γυρίζω για να αντικρίσω τον Nathan. Τα δάχτυλα του ακουμπούν ελάχιστα την επιδερμίδα μου και αμέσως ανατριχιάζω. Αυτό που συνέβη μόλις πριν λίγο...ίσως ήταν λάθος.

Σε λιγότερο από δυο εβδομάδες φεύγω και δεν πρέπει να δεθώ μαζί του. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι δεν θα δεθώ με κανέναν, και να που τώρα δεν μπορώ να μείνω μακριά του. Ξετυλίγομαι από την πετσέτα και πιάνω το κινητό μου που βρίσκεται πάνω στην στοίβα με τα ρούχα.

"Όχι όχι όχι!" Αναφωνώ έντρομη.

"Τι συμβαίνει;" έρχεται κοντά μου απορημένος.

"Nathan πρέπει να φύγουμε" λέω έχοντας συνειδητοποιήσει τι ώρα είναι.

Δεν το πιστεύω πως ξεχάστηκα έτσι. Είναι σχεδόν 11 και η γιαγιά θα έχει φρικάρει. Γαμωτο. Κοπανάω το κεφάλι μου με το χέρι μου.

"Πρέπει να πάω σπίτι όσο πιο γρήγορα γίνεται" , του λεω και αρπάζω τα ρούχα μου χωρίς δεύτερη σκέψη. Αρχίζω να περπατάω γρήγορα ενώ πλέον δεν με νοιάζει τίποτα. Έχω μπλέξει άσχημα.

Τον ακούω να με ακολουθεί βιαστικός και συνειδητοποιώ ότι δεν κράτησε την υπόσχεση του να με γυρίσει σπίτι νωρίς. Όμως εδώ που τα λέμε δεν φταίει μόνο εκείνος. Παρασυρθήκαμε αυτό είναι αλήθεια και πρώτη από όλους παρασύρθηκα εγώ.

Στον δρόμο της επιστροφής δεν μιλάμε, στην πραγματικότητα σχεδόν τρέχουμε.
Το άγχος με έχει κατακλύσει και απορώ που η γιαγια μου δεν με έχει πάρει ούτε μια φορά τηλέφωνο. Πιθανότατα έχει συνειδητοποιήσει ήδη ότι λείπω από το σπίτι, αλλά παρ'ολα αυτά δεν έχει ασχοληθεί.

"Hailey, αυτό που συνέβη πριν λίγο...εγώ...", μιλάει χαμηλόφωνα.

"Δεν έχουμε χρόνο για αυτή τη συζήτηση. Απλά θέλω να γυρίσω σπίτι"

Το τελευταίο που θέλω να συζητήσω αυτή τη στιγμή είναι για το τι ένιωσα, όσο εκείνος με κρατούσε κοντά και...γαμωτο. Δεν πρέπει καν να το σκέφτομαι. Ίσως να το μετανιώνει και να θέλει απλά να ξεκαθαρίσει τα πράγματα μέταξυ μας, αλλά το σίγουρο είναι οτι αυτή η συζήτηση μόνο αμηχανία θα επιφέρει.

My WaveWhere stories live. Discover now