Chapter 9

1.2K 178 35
                                    

~Nathan~

Ανεβαίνω στην μηχανή μου χωρίς να πάρω το κράνος. Η διαδρομή μέχρι το σπίτι της είναι μικρή, όποτε δεν βρίσκω τον λόγο να το φορέσω.

Άγχος με έχει καταβάλει και δεν ξέρω γιατί. Κανονικά θα έπρεπε να είμαι χαλαρός και να μην με νοιάζει, αλλά δεν μπορώ.

Την είδα όταν περνούσε από το σπίτι μου πριν δυο μέρες. Καθόμουν στο παράθυρο και μόλις είδα τα ξανθιά μαλλιά αμέσως κατάλαβα πως ήταν εκείνη. Γύρισε προς την μεριά μου και ένιωσα πως κατάλαβε  την παρουσία μου. Έκλεισα αποτομα την κουρτίνα και πήρα μια βαθιά ανάσα. Σίγουρα δεν με είχε δει.

"Έγινε κάτι αγόρι μου;" με είχε ρωτήσει η μητέρα μου καθώς με είδε κολλημένο σχεδόν πάνω στο παράθυρο.

"Όχι όλα είναι μια χαρά" χαμογέλασα ψεύτικα. Ήξερα πως οι γονείς μου δεν έπρεπε να γνωρίσουν ποτέ αυτό το κορίτσι.

Προσπάθησα να την αποφύγω αλλά οι συναντήσεις μας είναι αναπόφευκτες όπως φαίνεται. Θυμάμαι ξεκάθαρα την στιγμή που την είδα να εμφανίζεται στο διάδρομο του καταστήματος.

Δεν ήξερα ότι ήταν εγγονή της Grace. Και επειδή την εκτιμώ πολύ δεν ήθελα να μάθει ότι δεν έχουμε ιδιαίτερα καλές σχέσεις. Έτσι το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να προσποιηθώ ότι την βλέπω για πρώτη φορά.

Ξέρω είναι δειλό να προσπαθώ να ξεφύγω με έναν τέτοιο τρόπο από μια κατάσταση που έχω δημιουργήσει εγώ. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς όμως. Αυτό ήταν το καλύτερο.

Το σπίτι της εμφανίζεται στο οπτικό μου πεδίο και προετοιμάζομαι ψυχολογικά.
Παρκάρω την μηχανή μου και κατεβαίνω φτιάχνοντας την πεσμένη φράντζα μου.

Η γιαγιά της κάθεται σε μια λευκή καρέκλα στο μπαλκόνι αλλά δεν βλέπω πουθενά την λεπτοκαμωμένη σιλουέτα της.

"Πάνω στην ώρα!" φωνάζει η κυρία Grace.

"Καλημέρα" λέω και ξύνω αμήχανα το πίσω μέρος του λαιμού μου.

Ίσως η Hailey έχει φύγει. Μάλλον αφότου έμαθε πως θα ερχόμουν αποφάσισε να με αποφύγει. Δεν την κατηγορώ και εγώ το ίδιο θα έκανα.

"Λοιπόν άμα θες μπορείς να ξεκινήσεις, όπου χρειαστείς βοήθεια πες μου" μου λέει.

Πιάνω ένα κλαδευτήρι και πέφτω με τα μούτρα στην δουλειά. Είμαι τόσο αφοσιωμένος που δεν προσέχω ότι μια φιγούρα στέκεται δίπλα μου.

Σηκώνομαι απότομα, γεμάτος χώματα και κοιτάω την Hailey που είναι ντυμένη με τις χαριτωμένες πιτζάμες της.

My WaveWhere stories live. Discover now