Chapter 8

1.4K 178 21
                                    

Extra long chapter for you guys 😂😂

~Hailey~

Σηκώνομαι πρωί πρωί μόλις ακούω τον διαπεραστικό ήχο του ξυπνητηριού και ετοιμάζομαι με εξαιρετικά αργές κινήσεις.
Η γιαγιά μου υποστήριζε πως θα ήταν καλή ιδέα να ξυπνήσουμε νωρίς για να μην περπατάμε με τον ήλιο στο κεφάλι.

Μπορεί να έχει δίκιο αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν είμαι πρωινός τύπος.

Η μυρωδιά φρέσκου ψώμιου ξεχειλίζει απο την κουζίνα και αναμειγνύεται με την μυρωδιά της λαχταριστής φράουλας. Παραξενευομαι που η γιαγιά μου βρήκε φράουλες αυτή την εποχή.

Στο τραπέζι είναι απλωμένα κάθε λογής φαγητά και νιώθω την κοιλιά μου να παραπονείται έντονα καθώς τα κοιτάω. Κάθομαι και παρακολουθώ την γιαγιά μου να βγάζει την ποδιά της και ύστερα να μου σερβίρει ένα αυγό μάτι.

"Πρέπει να φάμε γερό πρωινό" μου λέει και εγώ χωρίς καθυστέρηση παίρνω ένα κομμάτι ψωμί και το βουτάω στον κρόκο του αυγού.

Παρακολουθώ το κρόκο να ξεχύνεται σαν λάβα από τον πυρήνα του αυγού και μετα βάζω την μπουκιά στο στόμα μου. Πρέπει να φάω πολύ περισσότερο άμα θέλω να νιώσει η κοιλιά μου ανακούφιση.

"Πώς τα πάτε με την Rachel;" με ρωτάει η γιαγιά μου με ένα γλυκο χαμόγελο.

"Δεν ξέρω, υποθέτω καλά" απαντάω κι εκείνη γνέφει χωρίς να πει τίποτα περισσότερο.

Η συμπεριφορά μου μπορεί να την στεναχωρεί λίγο. Δεν έχω λόγο να είμαι τόσο ψυχρή μαζί της. Στο κάτω κάτω δεν μου έχει κάνει τίποτα.

"Που θα πάμε;" πετάγομαι ξαφνικά.

"Θα δεις" λέει τραγουδιστά.

Μάλιστα, άρα δεν πρόκειται να της αποσπάσω καμία άλλη πληροφορία σχετικά με την βόλτα. Σκέφτομαι διάφορους τρόπους για να ανοίξω μια κουβέντα και να σπάσω την άβολη ησυχία που έχει απλωθεί στην κουζίνα, αλλά το μυαλό μου δεν λεει να κατεβάσει καμία καλή ιδέα.

Τις στιγμές που το χρειάζομαι περισσότερο, παύει να λειτουργεί, ενώ όταν είμαι στο μπάνιο ή ετοιμάζομαι να κοιμηθώ αποφασίζει να γεμίσει το κεφάλι μου με καινοτόμες ιδέες που προφανώς όταν ξυπνάω της έχω ξεχάσει.

"Ωραία είναι τα αυγά" λέω μπουκωμένη και εκείνη προσπαθεί να συγκρατήσει ο γέλιο της.

Από την έκφραση του προσώπου της συμπεραίνω πως έχω γίνει χάλια και έτσι σπεύδω να σκουπίσω το στόμα μου με μια πετσέτα.

My WaveOnde histórias criam vida. Descubra agora