Chapter 14

1.2K 182 3
                                    


~Hailey~

Η πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου πέρασε πολυ δύσκολα και αργά. Ήταν γεμάτη εντάσεις και συγκρούσεις. Δεν λέω υπήρχαν και στιγμές που τις διασκέδασα στο έπακρο, όπως η χθεσινή μέρα.

Παρόλο που το στοιχείο της έντασης δεν έπαψε να υπάρχει, μια και βρισκόμουν στον ίδιο χώρο με τον Nathan, μπορώ πω ότι πέρασα καλά συζητώντας με την Anna και πίνοντας ένα μη αλκοολούχο ποτό.

Καθώς σηκώνομαι από το κρεβάτι μου, εύχομαι η δεύτερη εβδομάδα να είναι ευκολότερη και πιο ήσυχη.

Αυτή τη φορά δεν περιμένω τη Rachel, αλλά ετοιμάζομαι μόνη μου. Ο δρόμος για την παραλία έχει εντυπωθεί στον εγκέφαλο μου τόσες φορές που τον έχω περπατήσει.

Με ένα γρήγορο τηλεφώνημα την ενημερώνω ότι θα βρίσκομαι στην παραλία και της λέω να έρθει να κατευθείαν εκεί.

Το εκκωφαντικό βουητό μιας μηχανής μου αποσπά την προσοχή από την συζήτηση μου. Γυρίζω το κεφάλι, όμως προς έκπληξη μου η μηχανή δεν είναι γνωστή. Την παρακολουθώ να χάνετε ενώ αγνοώ τελείως την μουρμούρα της ξαδέρφης μου στο ακουστικό.

Η θάλασσα σύντομα εμφανίζεται στον ορίζοντα και έτσι χαιρετώ την Rachel. Κατευθύνομαι αργά προς το σύνηθες σημείο συνάντησης μας, όπου βρίσκω μια ελλιπής παρέα.

"Η Rachel θα έρθει σε λίγο" ενημερώνω τα παιδιά και βολεύομαι σε μια ξαπλώστρα.

Τα μάτια μου ατενίζουν την θάλασσα όπου βλέπω τη γνωστή γυμνασμένη φιγούρα του Nathan να κάνει σέρφινγκ. Είναι πράγματι ταλαντούχος σε αυτό που κάνει και του το αναγνωρίζω.

Τον παρακολουθώ να δαμάζει τα κύματα και να κάνει αυτές τις εντυπωσιακές φιγούρες και ύστερα να καταλήγει στο νερό και τα κύματα τον σκεπάζουν. Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη όταν βλέπω την άτσαλη βουτιά του.

Ένα απαλό άγγιγμα στον ώμο μου με βγάζει από τον προσωρινό λήθαργο μου και κοιτάω πίσω για να δω ποιος διατάραξε την ηρεμία μου.

Η Rachel στέκεται όρθια και μου κάνει νόημα να κουνηθώ για να κάτσει δίπλα μου.

"Τον έχεις φάει με τα μάτια σου!" μου λεει πειραχτικά.

"Όχι ρε! Απλά οι κινήσεις του ήταν εντυπωσιακές, αυτό είναι όλο" της εξηγώ.

"Ναι δεν σε κατηγορώ. Οι περισσότερες έτσι τον κοιτάνε", μου σκουντάει το πλευρό με τον αγκώνα της.

My WaveWhere stories live. Discover now