Chapter 23

792 98 34
                                    

~Hailey~

Το σώμα μου βυθίζεται στο χλιαρό νερό της θάλασσας. Αμέσως αισθάνομαι τη δροσιά, γεύομαι την αλμυρά. Και ύστερα, νιώθω την παρουσία του, το σώμα του να επιπλέει δίπλα μου.

"Είναι ωραίο το νερό" μουρμουρίζει και η φωνή του χάνεται στον απαλό παφλασμό των κυμάτων.

"Ξάπλωσε πίσω χαλάρωσε, άσε το κύμα να σε παρασύρει" λέει καθώς αφήνει το σώμα του να επιπλεύσει. Κάνω το ίδιο και κοιτάζω τον ουρανό.

Αγαπάει πολύ την θάλασσα και αυτό είναι ξεκάθαρο πλέον. Είναι σαν να του δίνει ζωή, να τον αναζωογονεί.

"Εκείνο το βράδυ που σε γύρισα σπίτι σου με τα πόδια, που σου είχα πει για την αδελφή μου, φάνηκες προβληματισμένη. Σου είχα ζητήσει να μου πεις κι εσύ τι ήταν αυτό που σε απασχολούσε όμως αρνήθηκες. Είπες ότι θα μου πεις κάποια άλλη φορά" σπάει την ησυχία.

Άγχος κατακλύζει το κορμί μου καθώς καλούμαι να θυμηθώ όλα αυτά που συνέβησαν πριν δυο μήνες.

"Δεν βρίσκω καταλληλότερη στιγμή από αυτή για να μου πεις. Όμως δεν θέλω να σε πιέζω" σηκώνεται και πηγαίνει προς τα ρηχά κάνοντας μου νόημα να τον ακολουθήσω.

Τα πόδια μου πατάνε στην βρεγμένη άμμο και πλατσουρίζω στα νερά σαν μικρό παιδάκι. Εκείνος με πλησιάζει, στέκεται τόσο κοντά μου που αισθάνομαι την αναπνοή του να χτυπάει στο πρόσωπο μου. Ξεροκαταπίνω.

Άραγε άμα του πω την ιστορία μου θα με δει με άλλη ματιά. Μήπως θα αλλάξει γνώμη για εμένα;

"Άμα θες μπορείς να μου μιλήσεις. Εγώ σου είπα για έμενα". Με κοιτάζει έντονα, τόσο έντονα που νιωθω ότι διαβάζει την ψυχή μου.

Μαζεύω κάθε ψήγμα θάρρους που υπάρχει μέσα μου και για πρώτη φορά μετά από καιρό, επιτρέπω στον εαυτό μου να θυμηθεί εκείνη την φριχτή νύχτα και να μιλήσει γι αυτή σε εκείνον.

Το πάρτι είχε ξεφύγει κατά πολύ. Δεν θυμόμουν σε πιο ποτό βρισκόμουν, στο πέμπτο ίσως και στο έκτο. Ένιωθα μια ελαφριά ζάλη, μια γλυκιά εφορία να καταλαμβάνει όλο μου το είναι. Ο Chris που διοργάνωνε το πάρτι μου είχε προσφέρει το τσιγάρο του για να τραβήξω μια τζούρα. Το μόνο σίγουρο ήταν πως αυτό δεν ήταν ένα συνηθισμένο τσιγάρο.

Είχα χάσει τη Melissa. Είχε πει πως θα μου έφερνε ακόμα ένα ποτήρι με μπύρα, όμως τελικά δεν επέστρεψε ποτέ. Ίσως να κάθισε να παίξει έναν γύρο beer pong.

My WaveWhere stories live. Discover now