Chapter 3

1.3K 192 14
                                    

~Hailey~

Σηκώνομαι αποτομα καθώς νιωθω ένα επίμονο σκούντημα στον ώμο μου.
Οποίος έρχεται και με ξυπνάει τόσο αποτομα πραγματικά προκαλεί την τύχη του.

Ανοίγω τα μάτια μου χωρίς τη θέληση μου και κοιτάζω την Rachel που στέκεται από επανω μου με ένα τεράστιο χαμόγελο.

"Καλημερα" λεει εύθυμα.

"Τι ώρα είναι;" μουγκριζω.

"Είναι σχεδόν οκτώ" απαντάει και με τραβάει να σηκωθώ από το κρεβάτι.

"Ποιος ο λόγος να με ξυπνήσεις τόσο νωρίς" λέω κατσουφιασμενα προσπαθώντας να συγκρατήσω τα νεύρα μου.

"Πρέπει να ετοιμαστούμε για να πάμε στην παραλία. Να μην πάμε και ντάλα μεσημέρι. Δεν ήρθες χθες μαζί μου αλλά σήμερα δεν το γλυτωνεις"

Έχει ένα δίκιο αλλά δεν θα έβλαπτε να πηγαίναμε μια ώρα αργότερα. Η αλήθεια  είναι πως δεν μ' αρέσει το πρωινό ξύπνημα.

Κατευθύνομαι προς το μπάνιο για να πλυθώ και εκείνη με ακολουθεί. Πιάνω τα μαλλιά μου και ρίχνω νερό στο πρόσωπο μου.

"Θα με παρακολουθείς για πολύ ακόμα;" την ρωτάω όταν σηκώνω το κεφάλι μου από τον νιπτήρα.

Εκείνη ρολαρει τα μάτια της και επιτέλους με αφήνει μόνη μου στο μπάνιο. Πλένω τα δόντια μου και επιστρέφω στο δωμάτιο μου για να παρω το μαγιό μου.

Η Rachel κάθεται πάνω στο κρεβάτι μου και παρακολουθεί κάθε μου κίνηση.

"Άντε θα βάλεις το μαγιό μισή ώρα;" λεει ανυπόμονα.

"Ίσως, αν έβγαινες από το δωμάτιο, να το φοραγα" απαντω με υφος.

"Σιγά, δεν είναι και ότι δεν σε έχω ξαναδεί γυμνή"

"Για όνομα του θεού ήμουν εφτά" λέω και εκείνη ξεφυσαει.

Όταν επιτέλους μένω μόνη, βάζω το μαγιό μου και από πάνω τα ρούχα μου. Το κόκκινο χρωμα είναι έντονο μέσα από το άσπρο μπλουζάκι που φοράω αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Συναντώ την ξαδέρφη μου στην κουζίνα και κάνω μια στάση για να πιω νερό.

"Θες να πάμε σπίτι σου να αλλάξεις;" την ρωτάω αφού πιω και την τελευταία γουλιά.

"Φοράω ήδη το μαγιό μου". Λες και ήξερε ότι θα συμφωνήσω.

"Λοιπόν μην πάρεις αντηλιακό έχω εγώ μαζί μου, μόνο γυαλιά αν θες και καπέλο" μου λεει καθώς μπαίνουμε στο σαλόνι.

My WaveWhere stories live. Discover now