~Hailey~Τωρινή κατάσταση δωματίου: Αχούρι
Ψυχική κατάσταση: Αγχωμένη, παρανοϊκή, νευρική
Εξωτερική εμφάνιση: πιτζάμες, βρεγμένα ανακατεμένα μαλλιάΠεριφέρομαι εδώ και μια ώρα στο δωμάτιο μου, ή σωστότερα σε μια χωματερή, ψάχνοντας τα κατάλληλα ρούχα για να φορέσω σε ένα δείπνο.
Όμως αγαπητοί αναγνώστες αυτό δεν είναι ένα τυχαίο δείπνο. Είναι ένα δείπνο στο σπίτι του Nathan μαζί με την οικογένεια του. Τι υποτίθεται ότι πρέπει να φορέσει κάνεις σε μια τέτοια περίσταση λοιπόν; Και πόσο πρέπει να βαφτεί; Και πως πρέπει να φέρεται;
Τόσες πολλές ερωτήσεις. Το κεφάλι μου έχει αρχίσει ήδη να πονάει. Ή ίσως να φταίει η πετσέτα που είναι τυλιγμένη γύρω από τα βρεγμένα μαλλιά μου.
Κοιτάω την ντουλάπα μου και ξεφυσάω απελπισμένη. Έχω σχεδόν σαράντα πέντε λεπτά να ετοιμαστώ μέχρι να περάσει ο Nathan να με πάρει. Απόλυτη καταστροφή.
Για ποιον λόγο με κάλεσαν εξαρχής σε δείπνο; Ο Nathan είχε πει για να με γνωρίσουν και να με καλωσορίσουν οι γονείς του στην Φλόριντα. Παρόλα αυτά οι γονείς της Rachel, που με ξέρουν από μωρό, δεν με είχαν καλέσει ακόμα σπίτι τους για φαγητό. Τους είχα δει μόνο μια φορά από όταν ήρθα στην Φλόριντα.
Από που κι ως που λοιπόν να θέλει μια άγνωστη οικογένεια να με γνωρίσει στα καλά καθούμενα; Από την άλλη, βέβαια, δεν ξέρω τα κουσούρια του καθενός. Μπορεί να θέλουν να γνωρίσουν την κόπελα που κανεί δύσκολη την ζωή του γιου τους πηγαίνοντας του κόντρα.
Βγάζω ένα μαύρο παντελόνι και μια απλή κοντομάνικη μπλούζα. Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι θα σκάσω και έτσι το αφήνω στην άκρη. Πιάνω το κόκκινο κολλητό φόρεμα με την ανοιχτή πλάτη που έχει αφήσει η Rachel εδώ για ώρα ανάγκης . Πολύ ξεκολέ, σκέφτομαι και το προσπερνάω.
Το βλέμμα μου πέφτει σε ένα λευκό αέριο φόρεμα που έχω φέρει μαζί μου από την Καρολίνα. Είναι της μαμάς μου, όμως αποφάσισε να μου το δώσει ισχυριζόμενη ότι με κάνει να μοιάζω σαν άγγελο.
Και πράγματι φορώντας το νιώθω...αγγελική. Κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και κάνω μια στροφή για να δω και την πίσω μεριά του φορέματος. Οι ώμοι μου παραμένουν ακάλυπτοι τονίζοντας τον ηλιοκαμένο λαιμό μου
Φοράω χαμηλές πλατφόρμες και τρέχω γρήγορα στο μπάνιο και συγκρούομαι με την γιαγιά μου.
YOU ARE READING
My Wave
Teen Fiction"Αυτός είναι ο Nathan". Το βλέμμα μου πεφτει πάνω στον νεαρό που βρίσκεται πάνω στην σανίδα του σερφ και δαμάζει τα κύματα. Για μισο λεπτό. Αυτός είναι ο τύπος με την μηχανή. Αυτός ο ηλίθιος που πέρασε έξω από το σπίτι. "Δεν ενδιαφέρομαι να τον γνωρ...