~Hailey~
Όσα συνέβησαν με τον Nathan πριν λίγες ώρες είχαν σχεδόν σταματήσει να με ενοχλούν. Παρόλα αυτά η Rachel συνεχίζει να με πιέζει να της αποκαλύψω καθετί που μου είχε πει.
"Θα μου πεις τελικά τι έγινε; Πρέπει να σου είπε κάτι πολύ άσχημο για να φύγεις έτσι".
Γυρίζω και της ρίχνω ένα βλέμμα που της λεει να σωπάσει γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα και εκείνη φαίνεται να πιάνει επιτέλους το νόημα. Ξεφυσάει και πέφτει πίσω στο κρεβάτι μου αναπηδώντας.
"Θα έρθεις αύριο μαζί μας στην παραλία;" με ρωταει σηκώνοντας το κεφάλι της για να με κοιτάξει.
"Δεν μπορώ. Η γιαγιά μου θέλει να κάνουμε κάτι δουλειές" της εξηγώ.
Χαίρομαι που η γιαγιά μου μού έκανε αυτή την πρόταση γιατί έτσι έχω μια τέλεια δικαιολογία για να μην πάω στην παραλία και να αντιμετωπίσω τον Nathan.
"Ωραία τότε ίσως μια άλλη φορά. Θα σε ενημερώσω αν κανονίσουμε κάτι άλλο" μου λεει.
"Είναι πάντα μαζί σας ο Nathan;" την ρωτάω για να δω αν υπάρχει έστω μια μικρή πιθανότητα να τον αποφύγω.
"Τις περισσότερες φορές. Κάποιες μέρες όμως έχει δουλειά στο μαγαζί του πατέρα του ή κάνει σέρφινγκ. Είναι πολύ παθιασμένος". Ίσως να καταφέρω να μην τον πετυχαίνω στην παρέα ή ίσως και όχι.
"Πάντως του μίλησα" μου λεει ξαφνικά.
Γυρίζω αποτομα και την κοιταω. Του μίλησε; Σχετικά με εμένα;
"Τι του είπες;" ρωτάω περίεργη να μάθω.
"Ξέρεις, να σου συμπεριφέρεται καλύτερα". Μάλιστα, γι αυτό τον λόγο προσφέρθηκε να με πάει σπίτι μου.
"Θέλω να είναι καλός μαζί μου επειδή το θέλει και ο ίδιος όχι επειδή είναι αναγκασμένος" λέω σχεδόν υψώνοντας τον τόνο της φωνής μου.
Με κοιτάζει σκεπτική και νιώθω ότι επιτέλους για μια φορά με καταλαβαίνει.
Τι έκανα για να αξίζω να με αντιπαθεί κάποιος τόσο πολύ;"Σήκω" μου λεει. Δεν πρόκειται να βρω ποτέ την ησυχία μου, το έχω πάρει απόφαση.
"Πού πάμε;" την ρωτάω καθώς την ακολουθώ προς τα έξω.
"Να περπατήσουμε" μου λέει και νιωθω μια μικρή απογοήτευση. Νόμιζα ότι θα κάναμε κάτι πιο συναρπαστικό.
"Πρέπει να δεις την γειτονιά. Είμαι σιγούρη ότι δεν θυμάσαι σχεδόν τίποτα τόσο καιρό που έχεις να έρθεις".
YOU ARE READING
My Wave
Teen Fiction"Αυτός είναι ο Nathan". Το βλέμμα μου πεφτει πάνω στον νεαρό που βρίσκεται πάνω στην σανίδα του σερφ και δαμάζει τα κύματα. Για μισο λεπτό. Αυτός είναι ο τύπος με την μηχανή. Αυτός ο ηλίθιος που πέρασε έξω από το σπίτι. "Δεν ενδιαφέρομαι να τον γνωρ...