előszó

2.7K 70 2
                                    

Szeretettel üdvözlök mindenkit itt a fanfictionömnél!

Eddig nem írtam még előszót egy történetemhez sem, de ennél úgy éreztem, hogy nem árt elmagyaráznom egy-két dolgot vele kapcsolatban. Ebből kifolyólag, bár utólag, de úgy döntöttem a történet elejére publikálok egy előszót és mellette még egy aesthetic részt is, hiszen számomra így szebb az összhatás. Ez a fajta rendszeretet pedig reményeim szerint áthatja majd az egész fanfictiont is, amiben már több, mint négy évnyi munkám van.

Az első dolog, amit ebben az előszóban közölni akartam az szorosan kapcsolódik az előző mondathoz, hiszen ismét csak a rendről szeretnék beszélni. Én nagyon szeretem a Harry Potter könyveket, többször olvastam már mindegyiket és a fanfictionöm is százszázalékosan az abban leírtakra épül. Sok kutatómunka áll mögöttem, hiszen igyekeztem minden fűszálat ott hagyni ahová azt Rowling egykor megírta, szóval ettől a történettől ne várjatok nagy elrugaszkodásokat és OOC karaktereket. Oké, nyilván nem tudhatom úgy hozni az eredeti karakterek személyiségét, mint maga az írónő, de törekedtem rá.

Ha már a karaktereknél tartunk, akkor a második dolog, amire kitérnék az az a tény volna, hogy a sztori főszereplője és még néhány mellékszereplő OC. (lásd, aestheticben) Ez leszűrhető már a fülszövegből is, de gondoltam itt is elmondom, hogy a Hill családot, akik köré épülnek majd a fő események teljesen én alkottam. Emiatt és a családban fellelhető három generáció miatt mindegyik korból kaptok majd egy keveset. A történet maga az aranytrió idejében játszódik, mint az eredeti könyvek, de a cselekmény folyamán többször lesznek majd visszatekintések, mind a tekergők, mind Voldemort iskolai éveire.

A harmadik közlendőm pedig egyfajta figyelmeztetés a sztori hangulatára vonatkozóan. Először is, ez egy hurt/comfort történet, de sokszor átcsúszhat angst-ba is, ráadásul egyes jelenetei (nem arra gondolok, 18+-t nem fogok részletezni!) és úgy a témák, amiket megpendítek majd a sztori folyamán nem feltétlenül valók a nagyon fiataloknak. Nem akarok anyáskodni, mindenki maga döntse el, hogy mennyire találja magasnak vagy épp durvának a témákat, de énszerintem egy tizenhárom éves még ne itt élje ki a Harry Potter szeretetét.  

Mindent összevetve sok munkám van ebben a fanfictionben és nagyon hosszú út áll még előttem, de azért remélem, hogy a legtöbb elképzelésemet meg tudom majd ennek keretin belül valósítani. Remélem minél többen megtisztelek majd azzal, hogy olvassátok egy szerény hollóhátas történetét néhány mardekárosról, akik bizony sokkal többek, mint királyiak!

Őszinte szeretlek: Harry Potter fanfictionWhere stories live. Discover now