İki ambulans hastaneye yaklaşırken hazır kapının önünde bekliyorduk.
Ambulanslar durunca kapıları açıldı. İçinden abim ve Belgin Abla çıkınca şaşkınlıkla ne yapacağımı bilemedim.
İkisinin de bilinci yerindeydi. Sedye ile acile götürdük.
Muayene edilirken "Hep senin suçun Anıl!" dedi Belgin Abla.
"Benim mi suçum? Asıl senin suçun. Arabada bağırmasaydın kaza yapmayacaktık." dedi abim.
"Sende zorla arabaya bindirmeseydin!" dedi Belgin Abla.
"Ulan gelmişsin bana inat arkadaşlarınla Ufuk ile törene gideceğini bahsediyorsun!" dedi abim.
"Lan sanane sanane! Ev arkadaşını mı kıskanıyorsun. Al Ufuk'u başında çal." dedi Belgin Abla.
"Hay sikeyim Ufuk'u. Lan sana aşığım! Arkadaşımın sevdiği kadınsın diye kenara çekildim. Gelip gözüme sokuyorsun!" diye bağırdı abim.
"Ufuk'u seviyormuşum gibi ne aradan çekiliyorsun! Sen aradan çekilsen de çekilmesen de sevmiyorum onu! Sadece kırılmasın diye bir yemeğe çıktım." dedi Belgin Abla.
"Hoş. Şimdi de başka biri gelir. Anıl kim ki!" dedi abim.
"Lisede sana tam üç kez çıkma teklifi ettim! Hiçbirini takmadın." dedi Belgin Abla.
"Baban sana bir yaklaşsam ağzıma sıçacaktı. Her beni gördüğünde kızımdan uzak dur dedi. Ne yapsaydım yaklaşsa mıydım? Sonra seni başka okula alsaydı." dedi abim.
"Lisede babam, şimdi Ufuk. Söylesene seni daha ne kadar bekleyeceğim?" diye sordu Belgin Abla.
"Sen beni mi bekliyorsun?" diye sordu abim.
"Evet." dedi Belgin Abla.
"Alinacan ve Alinasu güzel isimdir." diyerek araya girdim.
Metehan yalandan öksürünce "Ha Metehan tanıştırayım. Şu yakışıklı benim abim olur. He şu da artık yengem." dedim.
"Meşhur Metehan sensin demek. Melike mi demem lazımdı yoksa?" dedi abim.
"Tanıştığıma memnun oldum. Şimdi size röntgen çekilmesi gerek. Kolunuzun kırık olma ihtimali var. Arkadaşlar size yardımcı olacak." dedi Metehan.
"Tamam." dedi abim. Bakışları hala Metehan'ın üstündeydi.
O sırada ambulans hemşirelerinden biri sedyeyi götürürken bana çarpması ile ayağım takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı
ChickLitÜniversite okuyan gençlerin ev bakma sürecinde olan olaylar ile başladı her şey...