Mara: "Dacă nu este gelozie, atunci m-am convins că are nevoie de un consult de specialitate."
Să lucrez în aceeaşi clădire cu Joel este un chin, mai ales că este şeful meu. Încerc să îl evit pe cât posibil în cele şase ore petrecute zilnic la companie şi, totuşi, interacţiunile noastre sunt mult mai lungi decât mi-aş dori.
Erick lucrează online, acest lucru permițându-i să aibă grijă de micuță cât timp eu sunt la muncă. Încerc să profit din plin de faptul că am ocazia să petrec mai mult timp cu Erick şi Emerie decât aş fi putut petrece în NYC, unde Erick lucra şi câte douăsprezece ore pe zi. Locuim într-un penthouse drăguț pe care l-am închiriat pentru o lună. Are o terasă de vis de unde putem admira cum valurile spumoase ale oceanului Pacific se izbesc de stânci.
Este vineri şi aproape finalul programului. Sunt recunoscătosre Domnului că am reuşit să supraviețuiesc unei săptămâni întregi la JPDL şi chair am promis că voi dona 10% din salariul următor unei case de copii după ce mă voi întoarce în New York, sper eu că destul de curând.
Îmi verific agenda şi observ că singurul lucru pe care îl mai am de făcut pe ziua de astăzi este să obțin semnătura lui Joel pe nişte documente. Bănuiesc că dacă îmi termin treaba mai repede, plec mai devreme acasă, aşa că mă îndrept fără rețineri spre biroul lui directorului general situat la al doilea etaj al impunătoarei clădiri. Biroul lui Joel este spațios şi decorat cu mult bun gust în nuanțe de bej şi alb imaculat, iar un palmier care îşi întinde frunzele până în tavan să un aer de prospețime încăperii.
I-am trimis un email dimineață prin care i-am spus că am nevoie de semnătura sa, sper că nu a uitat şi a plecat acasă. Intenționez să bat la uşă, dar aceasta este puțin deschisă, lucru care îmi sugerează că pot intra, totuşi aleg să lovuiesc uşor cu pumnul in semnul masiv al uşii, dar nu primesc niciun răspuns şi o împing mai tare pentru a putea intra.
Am parte de o surpriză şocantă. Realmente un film porno mi se desfăşoară în fața ochilor. Emilia care poartă doar un sutien roşu aprins şi o fustă neagră de piele, ridicată în talie, are coatele pe birou, strângând cu degetele marginea acestuia în timp ce este adânc penetrată pe la spate de Joel. Brunetul are pantalonii şi boxerii lăsați sub fund, iar cămaşa neagră îi este desfăcută, nefiind dezbrăcat complet. Muşchii i se incordează cu fiecare pătrundere, blonda geme şi îi strigă numele, deşi este legată la gură cu o bucată de material care pare a fi o cravată argintie. El îi strânge dur una dintre fese într-o palmă, în timp ce îi masează un sân cu cealaltă mână, continuând să intre şi să iasă din ea cu putere. Trupul blondinei pare a fi transpirat şi ştiu că a atins punctual culminant în momentul când îşi dă capul pe spate înnebunită probabil de partidă de sex de pe birou, dar Joel nu încetineşte ritmul, ci din contră.
Obrajii mi se înroşesc şi mă întreb ce caut eu aici. Simt o fierbințeală în partea inferioară a abdomenului şi îmi strâng coapsele pentru a-i pune capăt. De ce naiba stau şi privesc asta? Fac cale întoarsă, sperând că nu am fost observată de niciunul dintre ei. Joel să ştie că l-am privit cum i-o trăgea noii sale păpuşi Barbie este ultimul lucru pe care mi l-aş dori pe lumea asta.
Stau în biroul meu, jucându-mă pe telefon şi încercând să îmi elimin din minte imaginile odioase vazute mai devreme. Cu zece minute înainte de terminarea programului, îmi iau inima în dinți şi mă întorc în "locul satisfacerii plăcerilor vinovate".
Bat la uşă mai puternic decât mai devreme şi intru abia când primesc răspunsul lui. Este singur. Şi-a schimbat cămaşa cu una albă prin care i se pot zări pătrățelele dacă priveşti atent, iar blugii de culoare cenuşie îi atârnă pe şolduri. Priveşte concentrat ecranul laptopului şi nu îşi ridică privirea nici măcar când îi las actele pe care trebuie să le semneze pe biroul din lemn masiv, acelaşi birou pe care era întinsă iubita lui mai devreme. Regret că am lăsat actele pe suprafaţa de lemn şi sper că a dezinfectat. Ok, Mara, nu te mai gândi la asta!
CITEȘTI
NOCIVI
RomanceIubirea doare... Iubirea adevărată doare al naibii de tare... Ne întrebăm care este motivul? Poate pentru că ne îndrăgostim de persoanele de care nu trebuie? Nu. Suntem convinși că el sau ea este sufletul nostru pereche din momentul în care p...