Trei ani mai târziu
Mara: "Mă simt împlinită..."
Îmi savurez cafeaua tare, cu mult zahăr, contemplând asupra splendorii grădinii de trandafiri. Întotdeauna mi-am dorit să am propria grădina cu flori şi o fântănă arteziană de marmură albă. Vila modernă din cartierul exclusivist din New York unde ne-am mutat anul trecut este tot ceea ce mi-aş fi putut dori. Este o zonă fără incidente, fără vecini gălăgioşi, dar cu peisaje care îți încântă privirea.
Este o dimineață liniştită de duminică, singura zi a săptămânii în care eu şi soțul meu ne putem relaxa pe deplin. Nu este tocmai simplu ca, la doar douăzeci şi trei de ani, să ai propria familie, propria casă şi cariera la care ai visat de mică. Este greu să te împarți între familie şi carieră, dar cred că mă descurc destul de bine.
Mă simt total împlinită şi nu aş avea ce să cer mai mult. Lucrez la o multinațională ca manager general, o realizare imensă pentru o tânără de vârsta mea. Am un soț minunat care mă iubeşte necondiționat şi ar trebui să menționez că este unul dintre cei mai de succes avocaţi din Manhattan. Am o dulceață de fetiță pe care o iubesc ca pe ochii din cap şi pentru care sunt capabilă de absolut orice.
Încerc să fiu o mamă cât se poate de bună pentru micuța Emerie Nicole şi urăsc că timpul nu îmi permite să stau cât ar trebui cu fiica mea. Norocul meu este că mi-am convins familia să se mute la New York, la doar câteva străzi depărtare pentru ca mama şi bunica să mă ajute cu cea mică, căci nici eu şi nici soțul meu nu avem încredere să ne lăsăm prințesa în grija unei bone.
— Bună dimineața, bebecita, îmi spune brunetul somnoros şi mă sărută cast pe buze.
— Bună dimineața, leneşule, îi răspund zâmbind, apoi îmi trec mâna prin părul lui ciufulit pentru a i-l aranja puțin.
— Prințesa mea doarme? mă întreabă în timp ce îşi caută cana preferată pentru a-şi face şi el o cafea.
— Da, este obosită după ce v-ați făcut de cap aseară în parcul de distracții fără mine, mă prefac a fi supărată, iar el se apropie de mine, ridicându-mă în brațe.
Mă lasă cu fundul pe blatul de bucătărie şi îmi depărtează picioarele, făcându-şi loc. Îşi lipeşte buzele de ale mele într-un sărut răvăşitor, amintindu-mi că trebuie să îi mulțumesc Lui Dumnezeu pentru că cel mai sexy avocat îmi este soț.
— Te iubesc şi de nu aş şti că fiica noastră se va trezi foarte curând, te-aş face a mea chiar aici, îmi şopteşte suav la ureche.
— Te iubesc, Erick, şoptesc şi eu, depunând sărutări fierbinți pe linia maxilarului său.
— Tati, iar te joci cu mami? auzim vocea dulce a fetiței noastre şi în secunda următoare stăm drepți lângă frigider fără ca măcar să ne mai atingem. Se pare că am reuşit să fim surprinşi în ipostaze nu tocmai decente de cea mică, din nou.
— Mi princesa, ştii că lui tati îi place să se joace cu mami, nu? Aşa fac oamenii mari, îi oferă veşbica explicație şi aproape că izbucnesc în râs.
Erick o ia în brațe şi o pupă pe obraz, în timp ce ea îl ține strâns de gât, apoi întinde mânuțele spre mine. O îmbrățişez şi eu strâns şi o pup pe frunte.
CITEȘTI
NOCIVI
RomanceIubirea doare... Iubirea adevărată doare al naibii de tare... Ne întrebăm care este motivul? Poate pentru că ne îndrăgostim de persoanele de care nu trebuie? Nu. Suntem convinși că el sau ea este sufletul nostru pereche din momentul în care p...