Mara : " Cum aș putea să fiu bine? Inima mea este frântă în mii de bucățele, care s-au împrăștiat peste tot... "
Cum aș putea să fiu supărată pe Joel? Pur și simplu nu pot. Am încercat să refuz să îl însoțesc la petrecerea lui Christian, dar am cedat insistențelor sale și iată-mă printre zeci de fețe necunoscute, căutându-l pe Joel sau pe Erick. M-a adus Amanda cu mașina ei, dar de îndată ce am ajuns aici, aceasta s-a făcut nevăzută în mulțimea de studenți. Mă așteptam să fie o petrecere mai restrânsă, nici într-un caz atât de multă lume.
Trec pe lângă două fete, o blondă și o brunetă, poate puțin mai mari decât mine, care stau de vorbă şi, fără să vreau, aud ce îi povestește cea brunetă, cu lacrimi în ochi, prietenei ei:
— Înainte era băiatul perfect, mereu grijuliu, atent, sincer și iubitor și nu imi doream nimic altceva decât să pot să stau în brațele lui și să îi simt buzele pe pielea mea, dar nu știu ce s-a întâmplat cu el, căci a devenit rece și distant... M-am gândit că poate e vina mea, am greșit cu ceva și l-am rugat să purtăm o discuție ca între doi oameni maturi, dar ne-am certat. Pentru prima dată ne-am certat! Nu am vorbit câteva zile, fiecare clipă fără el îmi părea o eternitate. După o săptămână, a venit la mine cu un buchet mare de flori și un inel. Da, m-a cerut de soție! Mi-a promis că totul va fi bine și mi-a jurat iubirea, ne-am și căsătorit în Las Vegas, doar noi doi, fără să știe nimeni altcineva și ne-am petrecut "săptămâna de miere" acolo, aș fi vrut să nu se termine niciodată momentele acelea frumoase, dar a trebuit să ne întoarcem, eu în San Diego și el aici, în LA... Acum totul este chiar mai rău decât înainte, nu ne-am mai văzut absolut deloc, îmi spune că are treabă, nu îmi răspunde la telefon... Am venit să îi fac o surpriză. Oare va fi fericit? Emma, oare mă înșală? Este cu altcineva sau chiar e ocupat?
— Aylin, haide să fim optimiste! Poate nu te înșală, vorbiți calm și se va rezolva totul, draga mea! blonda încearcă să o consoleze, îmbrățișând-o strâns.
Sunt conștientă că nu este frumos să tragi cu urechea la discuțiile altor persoane, dar am fost captivată de povestea brunetei, de tristețea pe care o avea în glas când vorbea despre soțul ei. Este vizibil cât de mult îl iubește, dar el o înșală, cel mai probabil. Cum poate un bărbat să frângă inima femeii care îl iubește și alături de care a decis să își petreacă restul vieții? Sau femeia cealaltă, care acceptă să fie amanta unui bărbat însurat... Nu pot să cred ce fel de persoane există! Nu se gândesc la suferința altora?
Îl zăresc pe Erick printre restul persoanelor prezente la petrecere și mă duc la el, uitând despre discuția celor două fete pe care tocmai am auzit-o.
— Bună, Erick!
— Bună, Mara! Wow, ce frumusețe! îmi zâmbește și mă îmbrățișează prietenește, ca de obicei.
— Mersi! Ce faci? îl întreb, întorcându-i un zâmbet.
— Bine, stăteam cu Joel la un fresh de portocale și am zis să vin să văd dacă ai ajuns.
— Mă duci la Joel, te rog?
— Desigur, Maiestate. îmi răspunde, râzând.
— Hey! Nu îmi mai spune așa! ripostez eu.
— Cum doriți, prinţesă!
Îmi dau ochii peste cap şi nu îmi pot controla râsul, apoi îmi urmez prietenul prin mulţimea de străini.
Joel este la bar, cu un pahar de suc în mână, privind concentrat ecranul telefonului. Poartă un tricou verde închis și jeanși albaștrii, iar ochelarii de soare îi are agățați de marginea tricoului. Mă miră faptul că poartă un outfit casual la o petrecere în care majoritatea își etalează ținutele demne de covorul roșu, iar eu mă temeam că voi fi prea elegantă cu salopeta mea neagră de stofă și dantelă și cu sandalele cu tocuri.
CITEȘTI
NOCIVI
Любовные романыIubirea doare... Iubirea adevărată doare al naibii de tare... Ne întrebăm care este motivul? Poate pentru că ne îndrăgostim de persoanele de care nu trebuie? Nu. Suntem convinși că el sau ea este sufletul nostru pereche din momentul în care p...