☆17☆

189 28 0
                                    

Joel: "Lumea mi s-a prăbuşit din nou şi speranţele mi s-au evaporat..."


Mi s-a spus că dacă îţi aşterni gândurile pe hârtie, te eliberezi, de aceea am ales să încep acest jurnal.

"Dragă jurnalule,

Niciodată nu am putut înțelege ce îşi doreşte ea cu adevărat.

Niciodată nu am putut înțelege nici măcar ce îmi doresc eu...

Nu înțeleg nici cum funcționează câmpul acela magnetic dintre noi care ne înnebuneşte, determinându-ne să acționăm fără să ne gândim la consecințe.

Fata aceasta este pur şi simplu imposibilă. Am stat toată noaptea treaz, asigurându-mă că se simte bine. Am avut ocazia să mă gândesc la tot ceea ce mi-aş dori să îi mărturisesc. O discuție în care amândoi să renunțat la orgolii ar fi tot ceea ce aş vrea dar nu cred că se poate.

Da, noaptea trecută am urmărit-o. Nu o văzusem de trei săptămâni, iar inima mea tânjea de dorul brunetul mele cu ochi verzi. M-am dus la în fața imobilului în care locuieşte, am parcat maşina în față şi am privit spre ferestrele ei. Mi s-a părut ciudat că toate luminile erau aprinse, ceea ce mi-a sugerat că avea să iasă în oraş. Nu vrea să recunoască, dar e o mică dezordonată şi pentru a ieşi din casă, are nevoie de tot spațiul disponibil, ba nu îşi găseşte poşeta, ba nu ştie ce pantofi se asortează cu ținuta.

Am privit prin parcare, gândindu-mă că poate o aştepta Etick, dar nici urmă de maşina acestuia, aşa că am decis să aştept şi mi-am aprins o ţigară.

Nu peste mult timp, fata pe care o iubesc şi-a făcut apariția. Purta cea mai sexy şi provocatoare rochie, care mi-a indus în minte, aproape instant imaginea ei sub mine, gemându-mi numele, în timp ce eu îi posedam fiecare parte din trup.

S-a urcat în maşina ei şi a pornit motorul, lăsându-mă în urmă cu o mulțime de întrebări şi o fantezii fierbinte care se derula în mintea mea precum un film la cinema.

Gelozia a pus stăpânire pe mine şi am urmărit-o până la barul care a fost destinaţia ei finală. Am parcat maşina puțin mai în spate pentru a nu fi observat. Voiam să văd partea bună şi anume aceea că nu s-a dus acasa la vreun bărbat, dar nu eram capabil să îmi reprim furia şi gelozia. M-am abţinut să nu intru după ea în local, dar la un moment dat nu am mai avut răbdare si am intrat cu intenția doar de a vedea cu cine a ieşit şi ce face într-un bar la o oră atât de târzie. Barul nu este tocmai aglomerat, pare a fi un eveniment privat.

Am privit în jur şi nu mi-a fost tocmai greu să o zăresc, îşi unduia şoldurile pe ritmurile unei bacheate lente şi rochia i se mula perfect pe trup. Fantezia în care o dezbrăcam de rochie, plantându-i sărutări fierbinţi pe pielea catifelată mi-a revenit în minte. Pierdut în gândurile mele, nu am o observat că se apropiase de mine şi mă privea de parcă nu aş fi fost real. Cu siguranță băuse prea multe shoturi. Mă privea zâmbind larg şi m-a luat în brațe, dar nu am apucat să mă bucur de căldura timpului ei, căci m-a apucat de mână şi m-a condus spre ringul de dans. Trebuia să o duc acasă, dar nu m-am putut abține să nu profit de ocazie şi să dansez puțin cu ea. Mişcările ei erau al naibii de senzuale şi mă excita cât se poate de mult. Şi-a aşezat chipul pe umărul meu şi i-am simţit buzele fierbinţi, alintându-mi pielea de pe gât.

- Te rog, vino la baie cu mine, Joel, mi-a şoptit la ureche şi am urmat-o, crezând că i se făcuse rău.

Ajunşi în baie, şi-a lipit buzele de ale mele şi am putut să îi resimt gustul combinat cu alcool pe care îl băuse, dar care îi făcea buzele chiar mai delicioase.

NOCIVI  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum