367. nastavak - laganje

10 1 0
                                    

-Da, da, kako da ne. Dakle ovako. Moira sa našom Dalijom i ja smo došli u posetu Mirandi.

-Vašoj Daliji? – Kodari taj izraz nije promakao.

-Objasniću to kasnije, – mirno je odgovorio Spike. – Zatekli smo Mirandu kako doji Stojana. Ja sam to pažljivo posmatrao a Mirandi je to bilo čudno. Tada sam joj objasnio da sam gledao i Moiru kako doji Daliju i došao do određenih zaključaka. Da skratim priču. Mirandi sam rekao da tebe Arijana odlično poznajem i spolja i iznutra i da me Mirandine grudi, lice, ruke, noge, i ono što je važnije govor tela, izgovor i naglašavanje reči neodoljivo podsećaju na tebe. Miranda se ništa manje nije iznenadila i uzbudila od tebe.

-Stvarno? – Arijana je tražila još jednu potvrdu.

-Ja naravno ništa ne tvrdim, samo vam iznosim moje utiske i moje verovanje.

-Ja to mogu lako da utvrdim sa 99 posto sigurnosti, – iznela je Kodara.

-Kako? – Arijana je bila nestrpljiva.

-Taj moj metod potvrđuje sa tim procentom ili negira vašu povezanost, ali je garancija gotovo sigurna.

-Dobro kaži koji je to metod? – Arijana je bila uporna.

-Neću, odnosno neću sad. Kad dođe vreme bićete obavešteni.

-Ova Kodara mene uvek iznenađuje, – žalila se Arijana Spikeu.

-Ja sam na to navikao pa se ne uzbuđujem.

-Spike, objasni odakle je Dalija tvoja. - Kodaru je zanimalo.

-Hoću, ja nisam kao vi koje važne stvari skrivate od mene, kobajagi za moje dobro. Obe ste dobile žuti karton. Još jedan prekršaj i obe letite, dosta je bilo zezanja. Nemojte posle da kažete da vas nisam upozorio. Da bih vam pokazao da sam ozbiljnan više ne dolazi u obzir da Sandra spava u našem krevetu ma koliko je ja voleo, tako da smo izjednačili Sandru sa vašim seksanjem okolo naokolo.

-Nismo se mi seksale okolo naokolo, niti šta tajimo, – branila se Kodara.

-To da li od mene nešto tajite, rasčisti sa Arijanom. Ona će ti reći da li tajite ili ne. Ako će među nama da raste nepoverenje onda ne vidim smisao da budemo zajedno. Što se tiče Dalije, ona nije moja ćerka već je Rowanova. Šta je moglo da bude to je druga priča. Još dok je bila stara grupa, dok je Moira spavala u mom zagrljaju, bilo je obostranog donjeg vlaženja ali nije bilo ulaženja, čak ni za milimetar, ni tada ni bilo kada. Bio sam na ručku kod Moire i Rowana. 

Obavestio sam ih da idem u posetu Mirandi da vidim Stojana jer me to zanimalo. Moira je rekla da će ići i ona sa Dalijom, pozvala je i Rowana ali je on imao drugog posla. Mirandi smo rekli da smo došli da ugovorimo brak između Dalije i Stojana. Ona je na to zvanično pristala, s tim da im ja budem kum na venčanju. Dakle Dalija je moja kumica i po tome je moja. Ja sam time veoma počastvovan. To znači da će se moja androidkinja udati za poluarijanca. Da li sam to dobro rekao, – Spike pogleda Arijanu.

-Hm. Stojan je pola arijanac a pola zemljanin? Ko bi to pomislio? Znači ovde imamo dva arijanca, dva zemljanina, dva betanca, stotinjak androida sa Solarisa i jednu šaku starih frizumovaca. Lepa mešavina.

-A gde ti pripadaš ili ćeš pripadati? – upita je Kodara.

-Ne znam ni ja. Mislim da bi bilo najbolje da svima pripadam jer se tako osećam.

-Arijana, upozorio sam te, – strogim glasom joj je rekao Spike.

-Nisam mislila na to, već da svima etnički pripadam. – Arijana se brzo ispravila.

-Spike, šta je gore bilo još zanimljivog, gde si spavao? – htela je da zna Kodara.

-Sreo sam dosta ljudi a spavao sam kod Moire. Namestila mi kauč za spavanje u dnevnom boravku. Dalija se spavala sa roditeljima. Inače, bio sam sa Nebojšom u bašti, sa Teylom ispod kupole, razgovarao sam i sa Gaelom. Raspitivao sam se kako su on i Lyra. Rekao mi je da se ne slažu baš najbolje. Pozvao sam ga da dođe ovamo da nam pomaže.

Solaria 3Where stories live. Discover now