316. nastavak - ulje za sunčanje

15 1 3
                                    

-Evo ti ulje za sunčanje, pa namaži leđa Arijani. Mogla bih to i ja ali je svakako bolje da to rade muške ruke.

-To mi neće biti nikakav problem, - Spike je uzeo bočicu sa čepom za sprej.

-Arijana, okreni se na stomak, da te Spike namaže po leđima, - poslušala je Kodaru, a Spike ju je jednim kolenom opkoračio, pa se našao u klečećem položaju sa Arijanom izmeću njegovih nogu. Poprskao ju je uljem pa je dlanovima prelazio preko njene kože. Nežno je prelazio od dna leđa do vrata, ali nije zaboravio da joj maže i ruke. Arijana se potpuno prepustila njegovom tretmanu. Osećala je njegova kolena na svojim kukovima ali isto tako i ono mekano što joj je šetalo po dupetu gore dole, dok se Spike naginjao da bi joj mazao leđa ili vrat i ruke.

-Spike namaži joj i noge, - Kodara mu je davala uputstva, A Spike ju je poslušao. Malo se izmakao da bi mogao rukama namazati ceo obim nogu, od pete do butina.

-Namaži joj i dupe. Slobodno zavuci ruku između njenih guzova, pa mi kaži koliko je njeno dupe realno.

-Spike je pogledao Kodaru proveravajući koliko je Kodara ozbiljna u onome što govori. Kodara mu je sugestivno klimnula glavom, pa njemu nije ništa drugo preostalo nego da to uradi.

-Dupe joj je prilično stegnuto, - Spike je izvestio Kodaru.

-Arijana čula si, opusti dupe. Omogući njegovoj ruci da kroz njega ruka lepo klizi, - Arijana je dala znak da je razumela. Kad je Kodara procenila da je mazanje dupeta završeno, dodala je, - Arijana sada se okreni na leđa, da te Spike namaže spreda.

Arijana se okrenula, ali se opet našla između Spikeovih nogu. Spike joj je počeo mazati struk, ustručavajući se da joj dira grudi, ali je i to počeo kad ga je Kodara podbola prstom u rebra.

-Kakve su joj grudi, mislim na mekoću a ne na izgled? - upita ga Kodara.

-U odnosu na njihovu relativno malu veličinu meke su taman koliko treba, ali su joj bradavice pretvrde.

-Čula si ga Arijana, popravi to. Bradavice moraju biti mekane i sočne da odgovaraju dečjim usnama, a neretko i muškarčevim. Spike, kako ti se dopadaju njene dlačice?

-Lepe su, podsećaju me na tvoje.

-Naravno da te podsećaju, kad ih je ona kopirala od mene. Proveri njihovu mekoću.

-Deluju mi prilično oštro, kao da su od Sakuze.

-Pokušaću da ih omekšam, - javila se Arijana.

-Probaj Spike, kakve su joj sad, budi detaljan u proveri a ne površan. Arijana, kao što sam ti pre rekla, ženske dlačice su muškarcu veoma važne i u vizuelnom smislu a zbog svoje mekoće koja ih uzbuđuje. Mnoge žene iz nerazumljivih razloga ih briju pa umesto privlačnog, proizvode odbojni efekat kod muškarca. Oni se  užasnu ako ih to podseti na mušku bradu, a ako je koža ipak glatka, ni t one vole, jer oni znaju gde glatkoća treba da se nalazi. Evo, da pitamo Spikea šta on misli o njima.

-Uživam u njihovoj mekoći bez ikakve sumnje. Njihov izgled odaje tajnovitost skrivanja nečeg vrednog pa imam želju da to otkrivam. A kad otkrijem, imam želju da ono skriveno ljubim dok me dlačice nežno miluju po licu. Uživanje je daleko veće nego kad ljubim kosu. Preživeo bih da žena nema dlačice, pa čak i da nema kosu, ali se bogatsvo koje ona ima među nogama ne može negirati.

 Za to vreme Spike je lagano Arijani čupkao dlačice. To je radio veoma nežno pa to nije moglo ostati bez posledica, naravno, po njega. Da li zbog blizine mesta, ili zato što mu je ud bio među Arijaninim dlačicama, on je počeo da mu raste i da se uspravlja. Pokušao je da se kontroliše ali je to bilo jače od njega. Odjednom se našao u nedoumici, šta da radi?

Solaria 3Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt