429. nastavak - raspopovička

21 3 2
                                    

-Sve će ti postati jasno. Imaš pravo sve da znaš, pa u tom smislu i sve da pitaš. Miranda i ja smo već jako dugo zajedno, pa nema potrebe da bilo šta pitamo jedna drugu. Veoma se retko desi da se ne slažemo. Reč je o važnim stvarima, a o nevažnima se nikad ne slažemo i često se svađamo, ali je to više zbog toga da bi nervirale jedna drugu. Naša je namera da te upoznamo sa našim načinom života, našim planovima i razmišljanjima. Ti da sve to saslušaš i sama doneseš odgovarajući zaključak. Zbog toga nema konkretne ponude. Ponuda je sve ovo što vidiš oko sebe, pa čak i nas dve.

-Ako sam dobro razumela, vi ćete mi ispričati vašu priču a onda ću ja na osnovu nje doneti zaključak gde sam tu ja i šta bi trebalo da radim, jer vi to meni prepuštate?

-Upravo tako, - reagovala je Miranda, pa dodala, - ova Sonja je baš pametna, - nije bilo sigurno da li se Miranda ruga ili je ozbiljna. Verovatno oboje.

-Počni sa uvodom, - Solarija je potaknula Mirandu.

-Sonja, tebi su možda neke stvari poznate a neke nisu, zato bi bilo dobro da ti u kratkim crtama opišem ono što bi ti trebala da znaš. Solarija i Nebojša se znaju od detinjstva, moglo bi se reći da su rasli zajedno. Kad je shvatila da on nju odavno voli a i ona njega, morala je sa svojih 17 godina da ode na Solaris. Nebojša je ostao sam i bio joj je veran čekajući da mu se ona vrati. Međutim ona nije mogla da se vrati jer je brinula o svim androidima pa i o tebi Sonja. 

Nije potrebno da joj zahvaljuješ već samo da znaš. U to vreme je ona meni spasila život pa smo se veoma zbližile. Svi su mislili da sam ja pravi odnosno veštački android pa čak i ja. Tada je ona dozvolila da se njena osećanja prenesu u moj mozak. Dobila sam zadatak da odem na Zemlju i da joj dovedem Nebojšu. Dok sam ga videla ja sam se u njega zaljubila, jasno je i zašto, to je bilo jače od mene, ali nisam zaboravljala da je on Solarijin. 

Planovi su jedno a stvarnost je drugo. Putovanje je dugo trajalo, mi smo bili sami pa smo se veoma zbližili. Tada sam ja ostala u drugom stanju iako ja to tada nisam znala, a kad sam saznala, to sam tajila da ne naškodim Solariji. Međutim trudnoća se ne može večno skrivati. I Solarija je bila u drugom stanju kad je saznala da sam i ja. Pozvala me je da živimo zajedno da bi moje dete imalo i oca i majku stalno pored sebe.

-Zanimljivo, veoma velikodušno s njene strane. Volela bih da sam i ja takva i da tako razmišljam, bila bih ponosna na sebe, - reagovala je Sonja pažljivo slušajući.

-Ako budeš želela imaćeš priliku da takva budeš, - Mieanda je klimala glavom pa nastavila, - Ona je znala da ja Nebojšu i dalje volim i da on pored Solarije voli i mene, to joj nije smetalo da živimo potpuno ravnopravno. Mnogi su se čudili, ali su se posle svi navikli na nas. Deca su se rodila, njihov otac je bio presrećan, a i nas dve s njim.

-Da li je to sve? Ja u tome što si mi ispričala ne vidim nikakav problem. Bile ste srećne i lepo ste se slagale, - upita Sonja.

-Nije sve, - uzvrati ovaj put Solarija. - Nije sve tako idilično jer se situacija drastično promenila. Na Mirandinoj matičnoj planeti Arijani došlo je do rata. Bolje je reći da su oni napadnuti. Brane se ali neće uspeti još dugo. Zbog toga smo odlučile da nas dve zajedno sa potrebnom ekipom odemo tamo da im pomognemo. Putovanje bi moglo da potraje dve godine ako ne i više. Postoji i dodatni problem. Lako je moguće da smo i Miranda i ja ponovo u drugom stanju. Za to ne sme da sazna Renesmee jer bi nam zabranila putovanje. Ti to treba da znaš ali i da tajiš od svih pa čak i od Nebojše da on ne bi brinuo. 

Dodatni problem su naša deca koja će od dve majke ostati ovde bez i jedne. Takođe je problem i Nebojša, on će teško podneti da ostane sam, a sigurno ništa neće tražiti sa strane, zato bi njemu žena koja voli njegovu decu i brine o njima savršeno odgovarala. Ne bi bilo loše da ta žena brine i o njemu i to u svakom pogledu pa čak i da s njim ostane u drugom stanju, ali on ispočetka ne bi smeo da zna da je bio u planiranoj kombinaciji, već da misli da je sve spontano, a kad dođe vreme da mu se kaže.

Solaria 3Where stories live. Discover now