-Ne znam do kakvog si zaključka došao, zanimalo bi me da ga čujem, ali ti za to imaš vremena. Ja sam se deci potpuno posvetila. Time što ih volim sve mi čini lakšim. Deca sa pravom očekuju da im ja stalno budem na raspolaganju. Već su se navikla na mene pa i ne plaču. Samo malo zakmeče da mi jave da dođem i da dam ono što njima treba. Ja njima dajem sve pa i sebe. Oni to osete pa su i više nego zadovojni, a onda sam zbog toga i ja.
-Interesantno, nikad sa Solarijom i Mirandom nisam razgovarao na taj način. A što se tiče zaključka, zamislio sam sebe u takvoj situaciji. Tu mislim na to da li bih voleo da deca budu okružena ljubavlju, pa čak i ako nisu sa pravim roditeljima. Ponovo sam se setio Solarije šta je uradila kad je saznala da je Miranda u drugom stanju.
Ni trenutka nije bila u dilemi, dete mora biti i sa ocem a ne samo sa majkom iako to nije bilo njeno dete, ali kao što znaš ona ga smatra potpuno svojim. Ti si mi pomogla da to još bolje shvatim kad si objašnjavala kao t idoživljavaš decu. Zbog toga sam siguran da bi one bile srećne da nas vide ovako sa decom, svi zajedno na krevetu.
-Moraš znati da ja sebe ne uzdižem iznad Solarije i Mirande, ni ukupno ni pojedinačno. One su morale da idu, a ja sam dobrovoljno pristala na sve ovo. Za ovo nisam plaćena, niti bih pristala, kako platiti da ti neko voli decu i da brine o njima sa ljubavlju, a ne hladno i profesionalno? Ja mislim da tu ima i te kakve razlike. One su mi ponudile da budem deo njihove porodice, ja sam to shvatila veoma ozbijno i odgovorno. Ovo su sada moja deca u svakom pogledu, kao da sam ih rodila iako nisam. Što se tebe tiče, možeš me prihvatiti kao majku svoje dece a možeš ili kao potpunog stranca. Zavisi kako ti je u glavi.
-Pokušavam da to nekako sklopim u glavi na pravo mesto, jer se ja još nisam stabilizovao po tom pitanaju. Malo mi čudno zvuči da kažem da si ti majka naše dece. Nema potrebe naglašavati da ti ih ja nisam pravio i da ih ti nisi rodila, ali shvatam tvoju poruku. Ti ističeš taj pojam da bi on označavao naš odnos prema deci, a ne ko je koga rodio.
-Otprilike tako, - klimala je glavom, - moj cij je da mi podjednako volimo našu decu, da nam ona budu prioritet i da sebe podredimo njima. Sve drugo po meni nije normalno, ili bar nije onako kako ja to zamišljam.
-Počinjem da te shvatam i razumem. Ja volim svoju, našu decu i smatram da je isto tako važno da i oni osete našu ljubav.
-Našu ljubav? - Sonja je to pitanje naglasila.
-Mislio sam na tvoju i moju ljubav prema njima.
-Da li to znači da između tebe i mene ne postoji nikakva ljubav i da je nikada neće ni biti?
-Ti stvarno preteruješ sa tom provokacijom.
-Hoćeš li da se izvinim što sam te to pitala?
-Nema potrebe, ali me pitaš stvari na koje ja nemam odgovor.
-Nema ništa lakše nego da mi kažeš - ne volim te - pa si sve probleme rešio.
-Ne bih ništa rešio tek bi ih napravio, a oni mi se nikako ne dopadaju.
-Smišljaj ti šta ti se dopada ili ne, koga voliš ili ne, deca su počela da spavaju idem da ih stavim, oni su mi ipak prioritet.
-Hoćeš li da ti pomognem?
-Neću kad nema međusobne ljubavi, deca su zaspala pa im gluma nije potrebna. Druga je stvar da su budna pa da gledaju kako glumimo da se volimo.
-Joj, šta da radim s tobom kad si tako tvrdoglava?
-Sa mnom ništa, ja kad sredim decu, idem na tuširanje pa na spavanje.
Nebojši ništa nije preostalo nego da se i on pripremi za spavanje, zbog toga je krenuo prema kupatilu. Dok je iz njega izlazio mimoišao sa Sonjom. On je bio samo u boksericama. Sonja ga je pogledala od glave do pete.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Solaria 3
Ficção CientíficaNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.