375. nastavak - tajnost

25 1 0
                                    

-Jasno mi je. Za sada si u nekoj evolucionoj transformaciji što se tiče biologije, ali si intelektualno potpuno celovita u tom ženskom obličju?

-Otprilike tako. Ja se svakodnevno usavršavam, a moj krajnji cilj nije samo postati žena nego i žena koja će imati svog partnera i sa njim moći imati dete.

-To je svakako visok cilj. Ja sam ga ostvarila i mogu ti reći da sam zadovoljna zbog toga. Zanima me da li si do sada već našla odgovarajućeg momka?

-Mislila sam da ti je poznato da sam ja u nekakvoj vezi sa Kodarom i Spikeom?

-Naravno da mi je to poznato, pa se moje pitanje na to nije ni odnosilo. Dakle, imaš li nekog kandidata sa strane koji bi mogao po tebi zadovoljiti tvoje kriterijume?

-Ja sam se za sada potpuno posvetila Kodari i Spikeu.

-Ne razumem zbog čega stalno ističeš na prvom mestu Kodaru? Koliko znam ona nije lezbijka pa naglašavanje da si s njom u vezi, narušavaš njen identitet ispravne devojke koja ima svog momka.

-To mi je jasno, ali sam se ja našla u određenom raskoraku. Kodara je insistirala, ili je bolje reći bila uporna, da privremeno budem deo njihove veze dok se ne osamostalim.

-To što te je ona pozvala ne znači da moraš voditi ljubav s njom. Da li si stvarno i postala deo njihove veze, pa makar to bilo i privremeno stanje?

-Mislim da jesam, ali mi se ne dopada tvoje naglašavanje privremenog stanja.

-Ne dopada se ni meni, zato sam ga i naglasila. Da li ti voliš mog Spikea?

-Volim.

-A da li voliš moju Kodaru?

-Volim, ali mi se opet ne dopada ovo naglašavanje ovo mog i moje. Mogu li znati koja ti je namera? Ne znam čemu te komplikacije?

-To uopšte nisu komplikacije već pojednostavljenje. Malo pre si rekla da ih voliš. Ali mene zanima da li ih voliš privremeno ili nekako drugačije?

-Uhvatila si me u kontradikciju?

-Možda, a možda i ne. To prvenstveno zavisi od tebe, odnosno tvog odgovora. Meni nije namera da te mučim, ali hoću ako na to budem prisiljena. Postoji nekoliko varijanti. Prva je da Kodaru i Spikea voliš podjednako ali privremeno. To znači da si s njima iz interesa i kad dođe vreme ćeš ih šutnuti nogom.

-To nije tačno! – Arijana je očigledno bila uzrujana.

-Dozvoli da završim. Ako bi to bilo tačno, onda to nije ljubav niti ima ikakve veze s njom. Ne postoji stanje privremene ljubavi ili zaljubljenosti. To je moguće samo ako se govori o prošlosti. Ljubavi ili ima ili nema, ne postoji privremena ljubav. Druga je varijanta da voliš Kodaru a da ne voliš Spikea, pa čekaš povoljan trenutak da se njega rešiš da bi ostala sama sa Kodarom.

-Ni to nije tačno!

-Kako nije tačno? Ako ne voliš Spikea on te jednostavno može izbaciti iz svoje veze sa Kodarom, čak i protiv Kodarine volje. To znači da si ti potencijalna rušiteljica njihove veze. Ako bi se to desilo valjda ti je jasno kako bi drugi na to reagovali? To bi onda moglo da dovede do raspada grupe. Budući da sam ja njihov duhovni vođa budi sigurna da to neću dozvoliti. Ja volim Spikea i...

-Znam da ga voliš.

– ... i volim Kodaru. Ja sam Kodaru i izabrala za Spikea i smatram da su oni idealan par. I pored toga ja nisam protiv tebe ako voliš Spikea. Ljubav je iznad svih zakona, ali ipak postoje oni koji je obezvređuju. Pozitivan primer su Solarija i Miranda sa Nebojšom. Njega obe vole a voli i on njih. Zahvaljujući prvenstveno inteligenciji tih žena njih troje žive u slozi. Miranda je rodila Stojana a Solarija će uskoro Arijanu i tu nema nikakve privremenosti.

Solaria 3Where stories live. Discover now