390. nastavak - dolazak

9 0 0
                                    

Miranda je odmah reagovala, – tebi je izgleda važnije da li mene neko voli nego da li ja volim tebe?

-Šta ima neko da voli ono što ja volim i što je moje?

Sandra je slušajući ih pomerala glavu levo desno. – Vi to mene zezate?

-Uopšte ne, – uveravala ju je Miranda. – Interesantno je koliko reakcija izaziva kad neko voli ili je voljen, a nimalo ne izaziva kad nema ljubavi. To je samo naizgled logično ali u stvarnosti nije. Pravo je bogatstvo kad te neko voli ali je do nas kako ćemo to prihvatiti. Kad bi ti Spike rekao da te ne voli ti bi ga iste sekunde odgurnula bez oklevanja, a odgurnuti ga zbog toga što te voli je malo kontradiktorno čak i kad se uzmu u obzir sve okolnosti. Vidi se da uživaš u njegovom zagrljaju, a uživala bi još više kad te ne bi mučile dileme. Meni ni malo ne smeta, čak suprotno, što Nebojša voli Solariju i što ona voli njega. Ti bi sada mogla reći da je to specijalni slučaj, ali je svaki slučaj specijalan dok našim stavovima ne postane normalan.

Bilo je primetno da je ovaj razgovor opustio Sandru koja se lepo ugnezdila pored Spikea, – Nebojša, koga više voliš, Solariju ili Mirandu?

-Koju ruku više volim, levu ili desnu? Više volim Mirandu.

-Jesi li videla lukavca kako mi se ulaguje? Tačno je da svaku od nas voli na drugi način. To bi bio savet tebi Sandra kako da se postaviš. Ljudi nisu isti, a čak ni mi nismo uvek isti ni prema sebi ni prema drugima. Tebe Spike voli zbog toga što si takva, a Kodaru što je drugačija. Voli i Arijanu na svoj način, a voli i Moiru. Zbog čega od svega toga praviti problem? 

Ukoliko nekome nešto smeta, to treba raspraviti pa se tome prilagoditi. Ne može se baš svakome ugoditi ali nekome može. Ljubav je energija koju ti neko poklanja ali isto tako i proizvodi u tebi. Muškarcima nije baš lako iskreno govoriti da vole ženu, ženama je to mnogo lakše.

-Meni je i Vi govorio da me voli i da je zaljubljen u mene. Ispočetka mi je to smetalo jer nisam znala kako da se postavim. Sada sam se već navikla na to pa mi ne smeta. – Sandra se ispovedala

-Meni smeta, ako smem da reagujem kao Nebojša, šta on ima tebe da voli a gde sam tu ja?– ubacila se Arijana sa osmehom na licu.

-Tako je Arijana, – odgovori joj Nebojša. – Mi bi se mogli dobro slagati jer se držimo iste parole – tuđe hoćemo a svoje ne damo!

-To je veoma demokratski, – mrštila se Miranda.

Nastavili su razgovor u opuštenoj atmosferi pa se tako čamac približio svom cilju. Pod reflektorima su se na obali ocrtavale dve figure.

-Šta je to? – upita Nebojša.

-To su naše Sakuze, – objašnjavao mu je Spike, – oni nas čuvaju od potencijalnih agresora. Ne znam otkud oni na obali, zbog intuicije ili ih je neko poslao da nas dočekaju.

Prvi su iz čamca izašli Spike i Nebojša. Sakuze su ovog drugog samo pomirisale i više na njega nisu obraćali pažnju, ali su zato počeli oštro da reže na žene u čamcu.

-Ne znam šta im je, nikad se ovako neprijateljski nisu ponašali, – čudio se Spike ne znajući šta da preduzme da bi otklonio moguću opasnost.

-Mislim da znam o čemu se radi, – javila se Arijana. – Mirandu smatraju za svog neprijatelja.

-Šta sam im ja skrivila, prvi put ih vidim u životu? – reagovala je Miranda.

-Objasniću ti to drugom prilikom, da smislim kako da to sada rešimo. Sandra, dodaj mi krevetac sa Stojanom. Ne brini imam snage da ga obranim od Sakuza ako bude potrebno.

Sandra joj je predala krevetac sa Stojanom. Sakuze su se približile da ga pomirišu. I dalje su režale ali im je Arijana objašnjavala da je to prijatelj i da budu mirne. Sakuze kao da Arijani nisu verovale ali su se nakon nekog vremena okrenule Mirandi.

Solaria 3Onde histórias criam vida. Descubra agora