Iako joj je sve bilo poznato, isti ljudi, ista atmosfera, ista ponašanja, Arijana se osećala potpuno drugačije od uobičajenog. Pitala se da li je to zbog Dalije ili je još nešto bilo u pitanju. Stalno je očekivala neki napad a on nikako nije dolazio. Tada se setila da su ljudi sami sebi najveći neprijatelji.
Bilo joj je zanimljivo posmatrati ove momke i devojke sa većim ili manjim stomacima sa koliko tolerancije se ponašaju jedni prema drugima iako su svi u jednoj prostoriji jer tako žele da budu. Bilo je slobodnih soba za izbor, a oni su ipak izabrali jednu, a ponašaju se kao u mravinjaku gde svaki zna šta treba da radi.
Znači, odredili su joj da spava sa Spikeom. Kako da to tumači? A sa kim bi drugo trebala spavati? To i nije bilo pravo spavanje ali je bila bitna simbolika u smislu ležanja. To će biti prvi put da će ležati pored Spikea ali bez Kodare. Doduše biće i Dalija s njima, ali sve jedno. Pojam prevare joj se pojavio u glavi ali je dobio neko drugo svetlo. Osim spavanja sa Spikeom koja bi druga opcija još mogla postojati?
Takvu nije videla. Neko odvojeno spavanje bi bilo besmisleno jer Moira tako nešto sigurno nije planirala. Ovde i ovakvo spavanje dobija društveno odobravanje i postaje potpuno normalno, a spavanje sa Sandrom u brodu, ili sa Tiryanom na plaži spada u potpuno suprotnu kategoriju. Neki su se parovi polako počeli spremati na spavanje kad joj je prišla Moira.
-Nisam te došla spasiti Dalije, ona je i dalje tvoja briga, zamisli kako je meni tako ceo dan s njom, pa čak i dok radim. Da li te je društvo ugnjavilo?
-Nije, svi su bili fini.
-Da li si očekivala drugačije?
-Pa sad, možda i jesam.
-Za moju Daliju nema boljih čuvara od Sakuza. Zašto? Zato što bi rastrgle svakog ko bi hteo da joj naškodi. Oni se ponašaju kao da je ona njihova, neće se ništa promeniti ni kad budu imali svoje mlade. Dok baš ti držiš u naručju Daliju dobijaš jednu posebnu snagu odvraćanja da te neko ugrožava, jer se opravdano podrazumeva da možeš biti veoma opasna čak i ako Dalija nije tvoje dete ali je s tobom.
-To mi je sasvim jasno.
-Slično je i sa ovom grupom, ja sam mama ovoj grupi i boriću se kao lavica za njeno očuvanje i protiv tebe i protiv Kodare ako to zatreba. Kodara je moja miljenica ali to ne znači da joj ne treba izbiti bubice iz glave. Ja to nazivam privremenim ludilom, verujem da će se vratiti u normalu. Ti si ovoj grupi potrebna, možemo i bez tebe ali je s tobom bolje.
U delikatnijoj si situaciji od Kodare jer si veoma izložena, i ako te neko može zaštititi to sam onda ja. Kodara očigledno ne može. Svima je potrebna zaštita, čak i meni. Takođe i podrška. Meni su Rowan, Spike, grupa, Solarija i Nebojša i drugi, ali ima i onih koji bi me sklonili da im ne smetam.
Davno beše, jednom prilikom me Athus vređao, skočio je moj vitez Spike da mu glavu otkine, jedva sam ih razdvojila. Athus nije mogao podneti da imam toliko momaka. Sada je to prošlost i on i ja smo OK, ali se to ipak pamti, kad znaš da je neko spreman da se žrtvuje za tebe.
-To je lepo. Shvatam koliko si vezana za Spikea.
-U grupi se neke stvari dozvoljavaju koje se ne bi na nekom drugom mestu, ali ima i obrnutih primera, što je kod drugih dozvoljeno kod nas nije. Glavni moto je interes grupe. Dozvoljeno je ono što ne narušava taj interes. Ti ako hoćeš legni pored Rowana i spavaj s njim, ali da idete u neku odvojenu sobu to ne dolazi u obzir.
Nije suština u spavanju nego u odvajanju. Kodara je počela da spava kod tebe na brodu. To je u startu bilo pogrešno, gde će spavati onda Spike? Ako i on spava na brodu dolazi do cepanja i neravnopravnog odnosa u grupi. Bolje je onda da svi spavaju u brodu, svako u svojoj kabini. Ti si specijalni slučaj pa ti možemo progledati kroz prste, možeš spavati u brodu a možeš i ovde.
YOU ARE READING
Solaria 3
Science FictionNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.