-Stvarno ne znam ništa o tome, Spike samo ćuti. Kao da jedva čeka da mu se neko suprotstavi pa da sve napusti. Momci se više i ne šale kao što su radili ranije. Vraćam se ja kod momaka a sa mnom idu i Sakuze, a vi kako hoćete, očigledno Spike nije raspoložen za bilo kakvo dogovaranje. – Alden je pozvao Sakuze da idu s njim ali se one nisu pomerile ni za milimetar, dok im Kodara nije rekla da idu kod Spikea. Alden se pridružio momcima da obavesti Spikea o izvršenom zadatku, ali ga je već čekao novi.
-Aldene, idi u skladište, neka Vi javi Teyli da pošalje ono što je dogovoreno.
-A šta je to dogovoreno? – hteo je da zna.
-Hoćeš li ići ili da šaljem nekog drugog?
-U redu, idem smesta. – Alden je seo u mali transporter.
-Obavesti žene da će biti drmanja i da se ne plaše jer je sve pod kontolom. Tada se vrati ovamo. Alden krene.
***
Za to vreme u brodu.
-Šta ćemo nas tri? - upita Sandra.
-Ti idi napolje ako hoćeš, ja ostajem sa Arijanom, možda joj treba pomoć, a takođe želim da vidim kako to energetski štit radi.
-Nadam se da ću ja to moći sama uključiti, ali mi pomoć ne bi škodila ako zatreba.
-Onda ću i ja ostati. Alden kaže nekoliko dana, šta da se radi ako se tako mora. – Sandra je htela da se pridruži.
-Čudno mi je ovo ponašanje Spikea, šta ti misliš Arijana? – upita je Kodara.
-Očigledno nam inati, a to je po mom mišljenju dobro.
-Kako može biti dobro? – odmahivala ja glavom Kodara.
-Iz dva razloga. U njemu je trenutno velika negativna energija koja je srećom usmerena sa pozitivnom stvaralačkom namerom. Drugi razlog je taj, da to što nam inati je odraz njegovog emotivnog stanja prema nama. Zamisli situaciju kako bi bilo da nas potpuno ignoriše kao da ne postojimo? Mi smo ostvarivale svoju inicijativu pa si videla kako je završilo. Najbolje je da se primirimo i da ćutimo da ne bi pogoršali i ovo što imamo.
-Ima nečega u tome što priča Arijana, – saglasila se Sandra, – ako gušimo muškarca on izgubi inicijativu, kad izgubi inicijativu izgubi i volju, a imati bezvoljnog muškarca pored sebe je pakao, a same smo ga takvim napravile. Zar nije bolje da muškarca napravimo takvim da s njim budemo zadovoljne?
-Ti si Sandra trebala studirati filozofiju a ne književnost. – pomalo sarkastično je odgovorila Kodara.
-Bez književnosti ne bi bilo ni filozofije, sve bi otišlo u vetar.
-U redu devojke slažem se po tom pitanju sa vama. Istina je da smo mi Spikea napravili ovakvim. Dobro je što on vodi sada grupu, ima on tog potencijala samo ga do sada nije hteo pokazati. Hoćemo li podići stepenice?
-Upravo se zatvaraju. Znate li ko je u guseničaru? -Arijana pogleda jednu pa drugu.
-Ko? – upita Kodara nadajući se da je to Spike.
-Tiryan. Sandra hoćeš li da mu se javiš? – uputi je Arijana.
-Tiryane, nas tri ostajemo u brodu koliko je potrebno, nadam se da se ne ljutiš?
-Ko će da mi greje krevet dok tebe ne bude?
-Stavi vruću vodu u flašu pa je zagrli, to odlično greje.
-Baš ti hvala na savetu. Mi smo ovde spremni da uključite štit. Samo nemojte to raditi odjednom nego postepeno.
-Dogovoreno, uključujemo potrebne mašine za taj proces. Ja ću biti ovde na linku za komunikaciju, Arijana i Kodara su za komandnim pultom.
ESTÁS LEYENDO
Solaria 3
Ciencia FicciónNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.