354. nastavak - podrška

21 1 0
                                    

 -Mogu li računati na tvoju podršku, ali isključivo kao veštačke inteligencije, jer bi drugačije mogla doći u sukob interesa. - Spike je naglašavao svoje reči.

-Možeš, očemu se radi?

-Ja se bojim Kodare, – sve tri devojke ga začuđeno pogledaše, – ona je u poslednje vreme intelektualno značajno napredovala, pa bi se moglo reći da sam ja po tom pitanju malo zaostao.

-To ti se samo čini, sigurna sam da nije tako. Ona samo više dolazi do izražaja jer je eksponirana.

-Da li ćeš ti mene podržavati ili nećeš? Kaži da nećeš, da znam gde sam. – Izgleda da ste i ti i ona protiv mene.

-Kako to možeš i pomisliti kad te obe volimo?

-Voleti i biti u pravu ne mora biti isto.

-S tim se slažem.

-Ni u to nisam siguran. Reći ću ti u šta sam siguran. Ti si se vezala za Kodaru i njoj sve povlađuješ jer smatraš da je to ispravno kad se ljudi vole.

-Ne povlađujem joj baš uvek, samo kad mislim da je u pravu.

-Držim te za reč. Ja smatram da ti meni ni u jednoj sitnici nisi povlađivala, a šta tek reći na ono što sam tek planirao. S druge strane ti kažeš da me voliš. Sama si rekla da povlađuješ samo kad je neko u pravu. Ja zaključujem da me ti voliš ali i potvrđuješ da ni u čemu nisam u pravu.

-Ako budeš rekao nešto ispravno ja ću to potvrditi.

-Problem je u tome što ja nemam ništa ispravno da kažem. Sve što imam to je po tebi neispravno.

-Ako bi se potrudio sigurno bi našao nešto ispravno.

-Po tebi ispada da mogu biti ispravan samo uz veliki napor, ali ni to nije sigurno. Rekla si da me voliš, zar mi na račun ljubavi ne bi mogla napraviti neke ustupke? Tek toliko da se ne osećam potpuno promašenim.

-Nisi ti promašen.

-Ja sam rekao da se tako osećam jer mi ti ne daješ podršku. Ti kažeš da mi je daješ ali je ja ne nigde vidim. To znači da na tebe ne mogu da računam.

-Arijana, pusti ti Spikea, on te samo provocira. Nemoj nasedati. – Kodara ju je podržavala.

-Spike je ipak u pravu, ja mu nisam podrška. On je od mene očekuje a ja mu je ne dajem. To je stvarno sukob interesa. Svi su u pravu a niko nije zadovoljan. I ja sam zbog toga veoma nezadovoljna. Šta će mi logika ako Spike nije sa mnom zadovoljan? Tada nema ni ljubavi.

-Arijana, da li ja primećujem neki pozitivni pomak prema meni, ili je to bilo samo filozofsko razglabanje nakon kojeg i dalje sve ostaje isto?

-Ja sam sada stvarno u problemu kojeg ne znam da rešim. Predajem se.

-Nemoj da se predaš, jer meni i dalje treba tvoja podrška, ne treba mi tvoja predaja jer od nje nemam koristi. Ljubav i logika ne idu uvek zajedno. Ne kažem da treba izabrati, već da treba odrediti prioritete. Ako voliš više Kodaru od mene, to moraš priznati bar u sebi. Recimo da se Kodara i ja posvađamo i raziđemo, ti moraš da odlučiš s kim ćeš ili ni sa kim. Sviđalo ti se ili ne. Zar nije bolje to znati unapred nego se naći u nedoumici? Dakle, pošteno bi bilo reći – Spike ne mogu ti dati podršku, jer Kodaru više volim.

-Mnogo komplikovano, hoćeš li mi dati neko vreme da to sa sobom rasčistim? Molila bih te da me za to vreme ne prestaneš voleti, jer mi je to potrebno. Potrebna mi je tvoja podrška kao muškarca.

-Ja ću tebe i dalje voleti jer verujem da ćeš doneti ispravnu odluku. Sad vidiš kako je meni bez podrške.

-Vidim.

Solaria 3Où les histoires vivent. Découvrez maintenant