-Ostani, posao mi neće trpiti za toliko. Možemo sesti na kauč sa decom.
Sonja je izvukla Arijanu pa ju je predala Nebojši, a ona je uzela Stojana pa je sela potpuno uz Nebojšu tako da su se dodirivali.
-Moira mi je, kad sam je prvi put video, - započeo je Nebojša igrajući se sa Arijanom, - delovala kao čigra. Malecna a veoma pokretljiva. Svakog je grlila i ljubila. Slična joj je po ponašanju bila Kodara, a po izgledu se mnogo razlikuju. Kodara ima velike kukove i prilično krupne grudi. Što se tiče Moire i nju su svi mazili i voleli. Ona je bila u tom svom svetu sa svojim momcima i njima se potpuno posvetila. Napokon je našla svog momka koji je u njoj video ženu a ne samo simpatičnu skakutavu lopticu.
-Rowana?
-Tako je. Jednom prilikom kad nas je posetila, sedeli smo baš ovde na ovom kauču, razgovarali smo o probelmima na Frizumu. Ona mi je iznela nekoliko veoma zanimljivih ideja kojima sam bio veoma iznenađen. Shvatio sam da u toj malecnoj glavici postoji veliki mozak. Pozvao sam je bez ičijeg znanja, da ona i njen momak Rowan dođu u Donji štab kao gosti. Kad se ukazala prilika Moira je počela da govori o svojim idejama i da ih objašnjava. Admenta ju je odmah zamrzila.
-Stvarno?
-Da Ali su je zato odmah prihvatili Teyla, Miranda, Solarija i Leo i više je nisu ispuštali. Moira je postala stalni član Donjeg štaba.
-A Admenta?
-Nije Admenta glupa, naravno da ju je kasnije prihvatila. Njih dve su kasnije često sarađivale i postale dobre prijateljice. Sećam se situacije pre toga. Jednom ju je Admenta pitala šta joj treba.
-Hoću da mi nađeš pećinu od petsto metara odmah ispod leda. - rekla joj je Moira direktno. Admenta se tada baš naljutila, ali je ipak posle nekoliko dana počela da je traži. To je sada ona ukrasna bašta osunčana prirodnom svetlošću koju svi vole da posećuju. To je Moirina ideja u čijoj su izgradnji svi učestvovali. Frizumu, odnosno njegovim ljudima je potrebno sunce, pa trenutno radimo na više projekata da to postignemo Sve to Moira vodi.
-Malo mi je daleko, probaću našu decu tamo odvesti, sigurno će uživati.
-Imam bolju ideju.
-Koju? Da nas odvedeš na more?
-Odvešću vas, ali sada ne mogu jer imam puno posla. Mnogi muškarci su otišli sa brodom, pa moram da napravim reorganizaciju sa ovim što imam.
-Pa šta je onda to?
-E to će biti iznenađenje. Veoma je lepo iako je skromno. Deca će uživati a i ti sa njima.
-Kaži mi gde je to, hoću da znam, - Sonja se uguravala u Nebojšu.
-Ne dolazi u obzir, moje usne su zapečaćene.
-To sam primetila dok si me ljubio..
-Mogla bi ti ostati i bez takvog poljupca.
-Samo probaj, žaliću se deci. Da li ti uopšte primećuješ kako deca vole da budu sa mnom?
-Primećujem, nisam slep.
-Onda moraš ispunavati sve njihove želje?
-Njihove?
-Ja kao njihova majka znam koje su njihove želje pa ti ih samo prenosim. Kad oni zovu -mama- ko se na to odaziva? Samo ja. Zato mene moraš da slušaš.
-U redu, pokušaću koliko budem mogao.
-Sada bi mi mogli da krenemo da ti više ne smetamo. Ako hoćeš, poljubi decu i mene pa se vrati na posao.
YOU ARE READING
Solaria 3
Science FictionNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.