-Ja se osećam delimično odgovornom, pa predlažem da razgovaram sa Spikeom, možda ću nešto uspeti. – Sandra je htela da se nekako iskupi.
–Koliko poznajem Spikea, neće želeti da te izlaže neprijatnostima. On tebe na neki, ali ipak iskreni način voli i sigurno će hteti da te zaštiti. – Kodara je zamišljala njegovu reakciju.
-Pa o tome se baš i radi. Volim i ja njega i ne želim da me štiti ukoliko će time ugroziti i sebe i odnos s vama. Šta će meni zaštita ako ću biti nesrećna zbog vas?
-Neka ti bude, pokušaj pa ćemo videti kako će to ispasti, – zaključila je Kodara.
***
Da bi donekle sakrila svoju očiglednu nameru, Sandra je pripremila sendviče koje je odnela momcima. Poslednji je odnela Spikeu. Tražila je od njega da se malo udalje od ostalih momaka da ne bi čuli o čemu će da razgovaraju. Sandra je započela svoj neizvesni poduhvat.
-Ja tebe volim i rado bih ponovo spavala s tobom. – Spike ju je čudno pogledao.
-To je bio uvod, – nastavila je, – hoću da kažem da sam ja kriva za sve što se dešavalo u poslednja dva tri dana.
-Zašto bi ti bila kriva?
-Ne žalim zbog onoga što smo spavali jer mi je bilo veoma lepo, žalim zbog onoga što se posle dešavalo. U to spada i tvoj nesporazum sa Kodarom i Arijanom.
-Nije reč ni o kakvom nesporazumu. One su uradile ono što su uradile, to su pokušale da sakriju i na kraju su me lagale. E, to mi je najteže palo. Kako su počele, one će mene u buduće stalno lagati. Kako ja njih da volim ako stalno sumnjam u njih? Ako su me lagale za važne stvari lagaće me i za nevažne i onda tome nema kraja. Da te pitam nešto. Da li bi ti priznala Tiryanu ako bi te on pitao da li si spavala sa mnom?
-Mislim da bih mu priznala. Nije dobro kad postoje laži u vezi.
-Eto sad vidiš zašto bih ja tebe voleo da si moja. Voleo bih te zbog toga što si takva. Svakome se može desiti ovo ili ono, ali me nemoj lagati. Tada počnem smatrati da ništa ne vredim i da mene niko ne poštuje. Pa što bih ja onda bio sa takvim osobama? Potražiću neku kao što si ti pa ću takvu voleti.
-Stvarno bi me voleo?
-Volim te već sada, a kako bih te tek voleo da si samo moja? To ne možeš ni da zamisliš. Nema to veze sa spavanjem, volim te kao osobu. Ali, ti si Tiryanova, srećan sam što ima tako dobru devojku kao što si ti. Da te on ne želi odmah bih te prigrlio u svoj zagrljaj.
-To sad nije tema. Ja sam došla da ti kažem da one nisu uradile ono što ti misliš.
-Kako nisu kad su priznale? Priznale su da su lagale. Ne bi one ni priznale nego sam ja pronašao dokaze njihovog neversta. One su te dokaze namerno uništile da ih ja ne bih video. Kamere su sve snimile i najmanju dlačicu.
-Neka su snimile. Ali ti moraš znati motive zašto su one nešto uradile.
-Motive? Zašto mi to one nisu unapred rekle šta će uraditi, pa da se ja s tim složim? Zbog čega mi, kad je sve bilo gotovo nisu rekle, – uradile smo to i to zbog toga i toga. Ma koliko se to meni ne dopalo, ja bih to morao da prihvatim, a ako ne, bar ih ne bi mogao optužiti da me lažu. Napravile su grešku ali su bar iskrene, pa se kaju. One se ne kaju i to žele da sakriju, e to neće moći, bar ne kod mene.
-I šta ćeš sada?
-Ne znam ni ja. Do daljnjega ne želim da budem s njima dok ne smislim šta ću. Očekujem da će se njih dve ponašati agresivno. Pokušaće me prisiliti da im oprostim što su takve. Čak su i tebe angažovale da me omekšaš.
ESTÁS LEYENDO
Solaria 3
Ciencia FicciónNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.