-Kakav je rezultat ove današnje operacije, – upitao juje Ventor jer on nije bio upućen u detalje diskusije koju je grupica vodila na dnu tunela.
-Nismo bili u opasnosti, – to je govorila glasno da svi prisutni to čuju, – a bili bi u baš ozbiljnoj opasnosti da nismo izazvali eksploziju. Ono na čemu smo dole stajali, bio je rastopljeni led ili čak žitka, polusmrznuta vodena masa. Zbog toga je bilo toliko vodene pare, jer da je bio led pare bi bilo veoma malo.
-Šta ćemo sad, odnosno ubuduće? – nastavio je pitanjem.
-Nećemo ništa, došlo je do male promene plana. Pustićemo malo prirodu da učini svoje. Sada je dole živo blato. Potrebno je vreme da topla voda sve očisti. Ona to ne može odjednom, ali postepeno može da napravi čuda. Postoji izreka – tiha voda breg roni. To znači da će voda napraviti potreban posao za nas. Mislim da smo obrušili ceo odron koliko je to bilo moguće. Na nekim mestima će ostati leda, ali ćemo to lako očistiti ako nam bude smetalo.
Za koji dan ćemo se spustiti dole i ustanoviti šta se tačno desilo. Ako je kako predviđam, dole će nas dočekati umesto leda topla voda. Mogli bi pripremati plan za dizalicu, to znači da napravimo neku platformu nad otvorom. Ti bi Ventore to mogao da pripremiš za sledeći put. Pripremi i prazne džakove za pesak i lopate.
-Za vodenu branu?
-Tako je. Vidiš kako si pametan. Ja kad se već spustim, sigurno neću propustiti da se okupam u toploj vodi. Ako devojke žele neka i one idu s nama, neće im naškoditi. Devojke bi mogle početi šiti kupaće kostime, neću da ih neko dole gleda gole. Za mene to ne važi. To deluje kao šala ali nije. Suština je u sledećem.
Mi dole nemamo samo pijaću vodu već imamo izvor energije. S tom energijom možemo svašta da radimo. Da grejemo sve naše prostorije na Frizumu, da pravimo tople bazene, ribnjake, da topimo led, pa čak i da proizvodimo električnu energiju. Taj izvor nema veliki kapacitet u jedinici vremena, ali je konstatan. On može da zadovolji mnoge naše potrebe i da podigne kvalitet života na viši nivo.
Ako Rowan probuši tunel do Baze, vozikaćemo se tamo-vamo u kratkim rukavima. Da vam to objasnim. Ako bi topla isparenja vode mogli usmeriti u taj tunel, toplota bi čak mogla da stigne i do glavne kupole. Nemam ništa protiv i nekog drugog plana, svaki predlog je dobrodošao.e
More je primamljiva destinacija, ali tamo nemamo nikakvu infrastrukturu da bi se tamo živelo bar za sada. Tu je onda i svemirski brod, koji nam je prioritet. Momci pod hitno moraju učiti pilotiranje, a devojke moraju učiti frizumski. Ja hoću da moja grupa bude ekskluzivna i nedostižan uzor ko god pomisli da nam se približi.
Vaša Kodara misli na vas, pa ćete imati i prilično povlastica, jer je to nagrada za trud. Iskreno mi kažite, koja bi grupa mogla uraditi ono što smo mi i to samo za jedan dan. Pa oni se ne bi znali ni spustiti, a ako bi se spustili ne bi se znali popeti. Videli ste mene, ja sam se prva spustila, da li bi to neka devojka van naše grupe uradila? Ne bi. A naše bi to i trudne uradile, uverena sam.
-Kodara, hoćeš li večeras spavati s nama? – upita je Melina.
-Šta ću vam ja? Moram se maziti sa Arijanom jer mi nema Spikea. Šalu na stanu, Arijana je ne samo za našu grupu, nego i za ceo Frizum veoma važna osoba. Ja je gledam kao osobu a ne kao veštačku inteligenciju. Da ste samo videli kako se radovala, kad je sa mnom i Spikeom doživela orgazam. Ona želi da pripada našoj grupi i ja očekujem od vas da je tako prihvatite. Ako ona nešto naredi to morate slušati.
Čak ju je i Solarija morala slušati i ići na medicinski pregled, isto kao i Sandra, tako je i saznala za blizance. Arijana je na brodu gazda. Ja ništa ne znam u vezi broda a pogotovo pilotiranja. Nas dve imamo dosta posla, kojeg moramo zajednički rešavati. Ako budete hteli, a kasnije ćete morati, mogla bih organizovati da spavate u brodu, ali ste za sada ovde korisne i imate mnogo veću slobodu. Zbog čega ne žurim s tim? Nas dve još nismo definisale status broda, u smislu da li će on biti oslobođen ili neće. Nadam se da ćemo to uskoro rešiti.
YOU ARE READING
Solaria 3
Science FictionNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.