305. nastavak - kupanje

19 2 0
                                    

Kodara je skrenula ulevo prema skeli koja je vodila na površinu broda da bi došla do početka tunela koji se produžavao kroz led. Sakuza ju je pratila u korak ne odvajajući se. Kodara je s njom pričala kao da je ljudsko biće, samo što osim povremenog režanja nije dobijala odgovor. Pričala je o svemu što joj je padalo na pamet, i o Arijani i o Viju i Rei, o Spikeu i ostalim prijateljima. 

Kodara je imala osećaj da je Sakuza razume. Da li baš svaku reč ili joj je samo godio Kodarin glas, to Kodari nije bilo bitno. Bila je sigurna da je dobila još jednog prijatelja pa ju je to činilo zadovoljnom. Njena ljubimica je imala skoro dva metra kad se uspravi, ali se malo ko na Frizumu, odnosno niko, nije mogao pohvaliti da ima svog ljubimca. Gotovo sve devojke na Frizumu su bile trudne, a potpuno sigurno ove koje su bile s njom, sa više ili manje odmaklom trudnoćom, pa je zbog toga Kodari bilo zanimljivo da i ona ima nekoga o kome će brinuti. Kad su se približili ulasku u tunele, Sakuza je oštro zarežala, obaveštavajući Kodaru.

-Znam Sakuza. To su moji prijatelji a biće i tvoji. Nemoj slučajno da ih povrediš jer ćeš sa mnom imati posla. - Kodara je kažiprstom upozoravala Sakuzu. Izgleda da ju je Sakuza razumela, jer je prestala režati. Dočekala ih je Admenta, koja je procenjivala opasnost. Kodara je rukom držala Sakuzu pored sebe da bi je svojim dodirom smirila. Izgleda da je to imalo efekta, jer je ubrzo Sakuza igubila interesovanje za Admentu pa je razgledavala okolinu.

-Ko ti je ovo, gde si je našla? - Admentu je to iskreno zanimalo.

-To je bivši, ali izgleda i sadašnji stanovnik Frizuma. Nisam je našla, nego je ona uzorak životinjskog sveta koji se nalazi zamrznut na svemirskom brodu. Ima svih mogućih živih vrsta.

-Nebojša će time sigurno biti zadovoljan kad ga o tome obavestimo. Šta ima kod tebe i Arijane novo?

-Ja namerno ne žurim ni u čemu, jer sam primetila da Arijani više odgovara postepenost. Ona slabo podnosi pritisak pod kojim nije u stanju da normalno reaguje. Pokušavam da je pridobijem na našu stranu, a ona je izgleda voljna za to. Kao što možeš zaključiti danas nam je ponudila sve životinje, pa neka oni gore odluče šta će s njima. Ali ima još nešto što bi tebe lično moglo zanimati.

-Baš mene?

-Tebe i sve naše devojke. Ponudila nam je ambulanu koja je potpuno opremljenja za raznorazne operacije i porođaje.

-To je lepa vest. Baš me zanima o čemu vas dve toliko dugo razgovarate, skoro ceo dan?

-Pričamo o modi i ogovaramo koga stignemo. Recimo Vija i Reu.

-Ne verujem ja vama. Vas dve nešto opasno mutite, - to je Admenta rekla sa smeškom, svakako zadovoljna dosadašnjim razgovorima Kodare i Arijane.

-Šta ima novo ovde kod vas? Da li ste gladni, umorni, zadovoljni poslom? - Kodara se interesovala.

-Sve to. Ostalo nam je još oko 30 metra leda da prokopamo do vrha, to bi mogli za oko dva dana. Skoro će kraj radnog dana. Momci će još malo da kopaju pa idemo kući. Hoćeš li ti s nama?

-I ja i Sakuza. Ona ne ide nigde bez mene, jer bi mogla biti opasna, tako mi je Arijana rekla. Dok bude sa mnom sve će biti u redu. Idemo mi sada do momaka da ih obiđemo i damo moralnu podršku.

-Penji se levim tunelom jer desni služi za odvoz iskopanog leda. Ja ovde imam još posla.

-U redu. - Kodara je počela da se penje a Sakuza je išla odmah iza nje. Trebalo joj je više od pola sata penjanja. Srećom je tunel bio osvetljen pa se nije spoticala o kablove. Iako je u tunelu bilo prilično sveže Kodari nije bilo hladno jer se zagrejala penjanjem. Istovremeno kad je Sakuza zarežala, čuli su se i glasovi u daljini, jer je prenos zvuka kroz ledeni tunel bio veoma dobar. 

Solaria 3Où les histoires vivent. Découvrez maintenant