-Nema u tome ništa loše, niko ti se neće suprotstaviti. Imamo mi sličnu situaciju i u Donjem Štabu. Mene je Nebojša doveo u Donji Štab, tamo nisu nikakvu šefovi nego oni koji najviše rade i planiraju. Video si Mirandu, gde će ona sa detetom koje se tek rodilo? Mora neko da je menja. Ko će je menjati? I Solarija će uskoro biti u autu. Zbog toga su sve oči uprte u Kodaru i Arijanu.
To su nove snage, ne kažem da su stare za bacanje, ja se tek počinjem vraćati u normalu. Renesmee je to još najbolje uskladila i decu i školu i posao i brak. Svi znaju da je spavala sa Nebojšom, ali se ipak njeno prijateljstvo nije ni malo narušilo ni sa Mirandom ni sa Solarijom iz jednostavnog razloga što Renesme nikome nije htela naškoditi.
Stalno priča kako će opet spavati s njim, ali je niko ne shvata ozbiljno. Pričala sam jednom prilikom s njom nasamo baš o tom spavanju. Nebojša je bio u teškom psihičkom stanju, osećao se potpuno izgubljenim, kao neko dete koje je ostalo bez roditelja. Ona je bila sama sa Gilijem jer je Leo bio daleko. Osetila je potrebu da Nebojši pomogne. Isto to je uradila i Miranda kad su se on i ona vraćali sa zemlje. Spavanje sa Nebojšom Renesme nije shvatala kao bilo kakvo izneveravanje bilo koga, ni Lea, ni Solarije a na kraju ni sebe.
Ona je to doživela kao pomoć osobi kojoj je u tom trenutku bila potrebna. Njihovo prvo spavanje njoj je čak bilo i neprijatno u smislu da ju je bolelo. Tek sledeći put joj je to počelo prijati. To je trajalo samo par dana, jer je Solarija uskoro došla. Renesmee je sve to rekla Solariji, a Solarija je to razumela. Sve je bilo otvoreno, niko ništa nije skrivao.
Verovatno postoje oni koji bi rekli da je Renesmee mogla kao lekar Nebojši pomoći i na drugi način, recimo nekim antidepresivnim injekcijama. Ona je izabrala ono najefikasnije. Izgleda da je Renesmee ponovo u drugom stanju. Suština je u tome da se površni pogled na stvari može značajno razlikovati od onog ako problem dublje analiziramo. Zamisli ovaj primer.
Imamo jedan potpuno normalni brak. On i ona se vole a čak imaju i dvoje dece i sve protiče idealno. A onda se sazna da je žena agent neke strane službe i sve vreme bila veoma aktivna a brak joj je služio kao pokriće da je ne otkriju. Iako je bilo u planu da ona u braku glumi, ona je svog muža zavolela i naravno svoju decu koju mu je rodila.
Kako ćemo mi oceniti taj brak? Kao lažan ili kao pravi? Kakav je bio onaj brak gde su se partneri razveli zbog neslaganja? Dalija je zaspala, izgleda da joj je prijao naš razgovor, šta ćemo sada?
-Šta bi ti htela?
-Da se idemo kupati, dobro bi mi došlo da se malo osvežim.
-Ne brineš zbog Sakuza?
-Zašto bih brinula? Pogledaj ih kako je gledaju, meni se čini da su oni nju prisvojili, pa će biti najveći problem kako da je od njih odvojim. Sigurna sam, što je potpuno normalno, da je Dalija u njima razvila roditeljski osećaj. Da li ti imaš takav osećaj? Reci mi iako znam odgovor.
-Naravno da imam, zamišljam da je ona moje dete.
-A da li zamišljaš da sam ja tvoja?
-Ti baš znaš da postavljaš nezgodna pitanja.
-Nisu nezgodna, ja bih volela da me tako smatraš, zato što ja smatram da si ti moj. Bar u ovom trenutku kad najiskrenije uživam. Ovde nas je petoro koji se odlično slažu, to je izuzetno, nije to uobičajeno. Sakuze, Dalija, nas dvoje, ko zna kad ćemo opet biti ovako zajedno? Ja ću ovo sigurno dugo pamtiti. Pomogni mi da ustanem. Spike je ustao pa pomogao i Moiri. Skinuli su odeću a pre nego što su ušli u more Spike se obratio Sakuzama.
-Mi idemo malo da plivamo, a vi čuvajte Daliju. – Pokazao je na nju prstom. Sakuze su podigle pogled prema Spikeu i zavrtile ušima, što je njemu bio znak da su shvatile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solaria 3
Bilim KurguNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.