385. nastavak - Sandra se vraća Tiryanu

3 0 0
                                    

-Zbog čega si se toliko zadržala? – dočekala ju je Kodara.

-Došla sam da vam javim da sam se sa svim muškarcima mazila i ljubila i da se odmah vraćam.

-Zbog čega? – Kodari nije bilo jasno.

-Dolaze žene da kopaju baštu pa sam odlučila da im se pridružim. Sandra, hoćeš li i ti sa mnom?

-Hoću, dosta mi je ovog broda i odvojenosti, a treba mi i Tiryan, – Sandra je bila odlučna. Sačekala je da stignu devojke pa im se i ona pridružila u uređenju bašte. To je primetio i Tiryan pa joj se približio. Sandra ga zagrli i poljubi.

-Nedostajao si mi. Sad nemam vremena da ti sve objašnjavam. Večeras se sa devojkama vraćam u spavaonu pa ćemo na miru o svemu razgovarati i nadoknaditi propušteno.

-Kako ti kažeš. – Tiryan je bio zadovoljan njenim objašnjenjem pa se vratio svom poslu.

Devojke su pokušale raznovrsnim insinuacijama saznati nešto više o ukupnoj situaciji ali im je Sandra kratko odgovorila da su sve što su želele mogle pitati i Arijanu ili Moiru kad su bile s njima, a ovako neka se strpe pa će im Kodara sve objasniti. Moira nije htela previše zamarati buduće trudnice. Bilo je važno da ispune plan u sadnji koji je bio prilično skroman ali je njegova simbolika bila značajna.

-Gore imamo baštu koju održava Nebojša. Ona odlično radi pa su svi zadovoljni svežim voćem i povrćem. Budući da ste vi trudnice potrebna vam je kvalitetna hrana zbog buduće dece. Ako je nešto naporno tu će nam pomoći muškarci.

-Maira, postavila bih ti dva pitanja, – obrati joj se Dora.

-Kaži?

-Koliko dugo planiraš da ostaneš s nama, odnosno, kakvi su tvoji konkretni planovi, a drugo pitanje je ako već sadimo baštu koliko ćemo po tvojoj proceni mi ostati ovde dole?

Moira spusti Daliju na zemlju pored Sakuza koje se od nje nisu htele odvajati.

-Ne mogu direktno odgovoriti na ta pitanja ali mogu indirektno. Kao prvo ovde je moj Rowan pa sam veoma srećna što smo zajedno. Znate i same kako je to biti odvojen od muškaraca, nije stvar samo u seksu. Moj Spike mi je ispričao kako se provela Admenta kad je pokušala da vas žene ponovo odvoji od muškaraca

-Tvoj Spike? Da li među vama ima nečeg više od uobičajenog?

-Ne znam kakvo ti je to pitanje? Imam muža kojeg volim i koji je otac mog deteta. Ali da ipak odgovorim na tvoje pitanje. Naravno da između mene i Spikea ima više od uobičajenog. On je bio moj momak kao i svi ostali. Ni sa jednim ja nisam raskinula niti sam se ikad posvađala. Ma koliko ih volela takva situacija nije mogla da se održi, zbog toga sam svakome od njih našla devojku. Mislim da sam uradila pravu stvar. Kojoj se momak ne sviđa neka raskine s njim. Da li si sada zadovoljna? Da li je potrebno to naglašavati nekome koga se to ne tiče?

-Nije, – kratko je odgovorila Dora shvativši da se izletela. Pa ipak se o tome dugo vodila diskusija među ženama. Moira je primetila da je Sandra veoma pažljivo sluša.

-Da nastavim. Gore na površini smatraju da vi ovde previše uživate. Misle da se po ceo dan sunčate i kupate u toplom moru. Kad se budem vratila moram da podnesem izveštaj da ste vredne i korisne i da niste preokupirane samo trudnoćom i seksom. Pogledajte moj primer, teglim Daliju gde god da idem i ma šta radila. Navikneš se na to, nisam invalid. Kao što su muškarci moji momci tako ste i vi moje devojke. 

Ja nisam Admenta pa da vas pokušavam odvojiti od muškaraca, ali sa druge strane morate se potruditi da dokažete svoju vrednost u koju ja verujem. Morate da pokažete veću inicijativu, bilo da povećavate svoje znanje ili svoje sposobnosti. Zbog čega neka od vas ne bi postala pilot aviona ili vojni strateg? 

Solaria 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum