-Moram da se naljutim jer znam šta ćeš me pitati. Ne pada mi na pamet da spavam sa bilo kojim od naših momaka. Poljubac i zagrljaj je najviše šta oni mogu dobiti, čak i da nemaju devojke. Ovo s tobom mi je bilo potrebno i osnažilo me, sad ću postati prava aždaja koja bljuje vatru, pa se i ti čuvaj da ne nastradaš. Imao si me i svaki moj atom je bio tebi posvećen, ali sam ja ovde došla da vam pomognem da oslobodite brod, zar nisi tražio pomoć? Kad po tvojoj proceni dolazi gliser?
-Imamo pouzdan sistem za obaveštavanje, to su Sakuze koje na vreme osete dolazak glisera.
-Odlično. Možemo se još ljubiti, ja da se gola valjam preko tebe a ti da me maziš, pa možda bude još nečeg ponovo. – Dok je to govorila, Moira je stavila ruku iza svog dupeta i Spikeovog počela stavljati u sebe. Dok ga je uvlačila s njim se i pogravala pa je počeo i da raste. Taman kad ga je maksimalno ugurala Dalija je zaplakala, a Sakuze su se uznemirile. – Kao da sam predosetila da će se ovo desiti, a taman sam bila raspoložena za još jedno ljubavno ludilo. – Moira se skinula sa Spikea smejući se, da bi se posvetila Daliji.
Spike je ustao, dlanovima zahvatio more da se umije, a onda se počeo oblačiti. Kad je Moira završila sa Dalijom, pružila ju je Spikeu da je drži pa je zagazila u more do kolena i počela se polivati morem tako što ga je zahvatala dlanovima. Bila je okrenuta prema njemu i lagano prelazila po svojim grudima i stomaku.
-Ne brini, ne želim isprati ono što si ostavio u meni, samo znoj sa kože.
-Gledam te i prekrasno izgledaš, postala si prava žena. Nisi ovakva bila pre, ili te ja sada gledam drugim očima?
-"Voleo sam jednu ženu", ne znam odakle mi taj citat? – Moiri je to prolazilo kroz misli.
-Izgleda da jesam voleo, a i opet bih. Da te ljubim i da te ponovo punim sa onim. Izgleda da si me navadila.
-Razumem te potpuno i na to bih rado pristala bezbroj puta jer je bilo predivno, ali se ipak moramo vratiti realnosti, a ovo što smo imali smatrati bajkom i ne zanositi se nepotrebnim mogućnostima. Moramo se okrenuti našim voljenima da se njima posvetimo.
-Uh kakva si. Da ipak kažem nešto što mi prolazi kroz glavu. Svestan sam da postoji realnost koja uopšte nije ni odbojna ni tragična, ali u ovom trenutku zamišljam da si samo moja i ja samo tvoj, naravo ne zaboravljam ni Daliju, da i ona bude naša. Zamišljam koliko bi nam bilo lepo zajedno.
-Ti ponavljaš reči koje sam ti ja ranije rekla i pre nego što smo se počeli ljubiti, a ti se tek sada toga setio.
-Dođi ovamo da ti dam još jedan specijalni poljubac, – pozove je Spike i dalje držeći Daliju u krilu.
-Specijalni? – Moira je razmišljala dok mu je prilazila, – misliš li na ovaj? Raširila je noge i namestila se iznad njegove glave da mu ispuni želju.
-Ukus ti je nekako morski, – reče Spike nakon što joj je dao dubok poljubac.
-Ha, ha, ha, ti si baš smešan ali priznajem da mi je prijao poljubac i da si ti sposoban da me iznenadiš, – Moira se nagne da bi Spikea poljubila, a potom se i ona počne oblačiti. Legla je odmah uz Spikea, koji je takođe ležao držeći Daliju na svojim grudima. Ličili su na normalni bračni par koji se voli.
-Mogao bih se lako naviknuti na ovakav život. Sa voljenom ženicom i detetom.
-Imaš s kim da praviš takvu sliku. Kodara će te još više zavoleti kad dobije dete, ako se budeš ovako ponašao prema detetu. Vodi i nju na ovakve izlete, kao da ti neko brani? Nije isto voditi ljubav u prirodi ili u krevetu. U prirodi je doživljaj dvostruko jači. Čak i dete doprinosi tom doživljaju. Mnogi parovi kad su na izletu ne poljube se ni jednom, toliko su naučili na kućne uslove, što znači da uopšte nemaju mašte. Mi smo se ovde toliko napričali i toliko stvari radili da bi trebao roman da se sve to opiše.
BẠN ĐANG ĐỌC
Solaria 3
Khoa học viễn tưởngNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.