-Dopada mi se tvoj stav, već sam pomislila da ćeš me razočarati. Da li mi veruješ da bih volela da se s tobom menjam pa da svaki dan budem sa Spikeom i Kodarom. A pogotovo da budem na tvom mestu kad ti Spike bude pravio dete, da ponovo osetim koliko mu je tvrd, što i nije najvažnije, već je to ona njegova želja da me ima, koju sam osetila u svakom deliću njegovog tela.
-To možeš samo sanjati, jer ne dolazi u obzir. Da li primećuješ kako mu je počeo rasti? Šta misliš, da to nekako iskoristimo?
-Jesam naravno, Spike sluša šta mi pričamo iako ljubi Kodaru, pa to sve skupa utiče na njega. Ipak mu nije još spreman, bolje je da mu ga ne diramo još neko vreme. Veruj mi, imam iskustva na tom planu. Ali je vreme da se nas dve uključimo tamo gde smo potrebne.
Dosta vremena posle razvio se razgovor dok su sve četvoro ležali u zagrljaju.
-Interesantno je kako sada ima dovoljno mesta u krevetu, – razmišljala je Arijana.
-Kad deca nisu besna kuća nije tesna. Nego da vas pitam nešto? Zbog čega ste vas dve rospije insistirale da doživim još jedan orgazam? Jedan mi je bio sasvim dovoljan, nisam navikla na toliki napor. - Kodaraje glumila ljutnju.
-Od viška glava ne boli. – odgovori joj Sandra
-Na momente je toga i bilo. Snadra, zanima me tvoja transformacija prema meni? Za Arijanu me ne čudi.
-Zar nisi i ti dole ljubila Arijanu?
-Moram kad je moja. Nakon tebe ljubila sam je ja, ali me ubrzo zamenio Spike pa ju je on dokrajčio. Ne znam kakav je doživljaj kad te dole troje ljube.
-Znam ja, ali vam neću reći da vam pravim zazubice. Priznajem da me najviše iznenadilo što me ljubi Kodara. Tada sam se uverila, koliko svima vama ja pripadam. To je nešto prekrasno. Nisam morala da doživm orgazam iako mi je on baš dobro došao. Bilo mi je divno i dok ste me ljubili. Sad ste me navadile, ti Sandra moraš i sutra doći.
-Naravno da hoću, ko tome može odoleti? Nego, nisam vam objasnila tu moju takozvanu transformaciju. Meni nikad ne bi na pamet palo da se ljubim ili dole da ljubim neku ženu. Zvale su me neke koleginice da im se pridružim, ali sam ja znala čime se one bave pa sam ja to glatko odbila. Htela sam da imam svog momka s kojim ću to raditi. Ipak sam ja konzervativna domaćica. Svi znate da je meni Kodara veoma draga, ali sam je ipak gledala samo kao prijateljicu.
Malo pre sam je gledala drugačijim očima jer su mi se u glavi vrtele drugačije misli. Posmatrala sam njeno golo telo kao ono koje Spike neizmerno voli, pa sam na Kodaru počela gledati kao Spike. On obožava njeno lice, njene grudi, njen stomak i ono između nogu. A pre toga je mene Spike zadovoljio na najlepši mogući način. Takođe nisam zaboravljala da je u meni još uvek bila njegova sperma.
To uopšte nije zanemariva sitnica i dobro si ti Kodara rekla to je bio ugovor sa vama, a to znači i moj ugovor s tobom Kodara, on nas dodatno povezuje. Nakon što me Spike zadovoljio, njegovog nisam htela vama da prepustim, on je i dalje bio moj. Zato sam ga sa uživanjem ljubila onako masnog. U glavi mi je bila slika da on takav ulazi i u tebe, naravno i u Arijanu. Tada mi je tvoje telo dobilo jednu novu dimenziju.
Ono je bilo jednako moje koliko i Spikeovo, bar sam ga ja tako shvatala. Pa kako ga onda ne voleti i gurnuti do kraja jezik unutra. Da sam bila muško, garantovano bi ti bila napunjena spermom, ali na žalost nisam. Arijana, sve što sam rekla za Kodaru, važi i za tebe. Računajte na to da ću vas uvek sa uživanjem ljubiti, pogotovo ako ponovo u meni bude Spikeova sperma.
-Ma zamisli ti lukavice, čuješ li je ti Arijana? Sandra će nas ljubiti samo ako je pre toga Spike napuni. To nije pošteno.
-Sandra ne slušaj ti Kodaru, – obratila joj se Arijana, – ona se samo šali. Nisi ti paprika pa da moraš biti punjena. Ti baš znaš lepo da ljubiš, pravo je uživanje to doživeti, a videla sam i Kodaru koliko je uživala dok si je ti ljubila. Na mene možeš računati da ću dati sve od sebe da te ne razočaram, za Kodaru nisam sigurna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solaria 3
Bilim KurguNa Frizumu je otkriven ogroman svemirski brod zarobljen u ledu. Kodara i Arijana pokušavaju da ga oslobode.