374. nastavak - diskrecija

16 1 0
                                    

Svi su ostali okupljeni u trpezariji. Pred kraj večere Spike se obrati grupi. 

-Da vas obavestim, iako možda već znate, stigla je mašina za bušenje i topljenje leda. Ona je u rastavljenom stanju pa će je sutra trebati sastaviti. To će preuzeti Rowan, Gael i Alden. Ventor i Sauron na obezbeđivanju kablova za struju. Sulu, Zack i Tiryan u dogovoru sa Rowanom će raditi na spajanju mašine na transporter.

-A šta ćeš ti da radiš? – zanimalo je Sulua.

-Ja ću da ležim i uživam i pomalo razmišljam. Šalu na stranu, pomagaću onima kojima sam potreban. Druga stvar je da ću planirati izgradnju bazena sa morskom vodom od otopljenog snega. Biću odmah pored vas, a pomagaće mi u tome Moira. Taj bazen bi mogao da služi za plivanje ako smislimo način da zagrejemo vodu, ali i za uzgoj riba. Takođe vi svi znate da sam bio na toplom izvoru. Za sada bez odgovarajućih dizalica je prilično komplikovano i naporno do njega doći i popeti se, pa sam dobio ideju da toplu vodu dovedemo na površinu.

-Ne može pumpa da digne vodu na tu visinu, – Sauron je zamišljao tehničko rešenje.

-A mogu li dve? – Spike se okrene prema njemu

-Mogu tri male pumpe sigurno, - dobio je odgovor.

-Onda smo to rešili. Moira će biti zadužena za planove i konstrukciju tih bazena. Možda bi ovaj manji bazen pored bunara mogli nekako pokriti da sačuvamo temperatu unutar zidova.

-Kad će taj mali bazen sa toplom vodom biti gotov? Volela bih se kupati u njemu, – zanimalo je Doru.

-Kad ga napravimo. Dora, ti sa devojkama odredi prostoriju gde će Gael da spava. Moira i Rowan će spavati zajedno s nama, pa nabavite neku kolevku za Daliju. Ona je novi član naše grupe. Sad prepuštam reč Moiri.

Moira je ustala, – ja sam ovde došla sa Rowanom da pomognem koliko mogu u oslobađanju broda, trebaće mi neko vreme dok se ne upoznam sa detaljima. Što se tiče vas devojaka primećujem da ste se prilično raspustile i razlenile, pa sam odlučila da zavedem strogu disciplinu. 

Ne tiče me se što ste u drugom stanju, ako je neka bolesna treba da se leči, ukoliko nije, treba da radi. Sport i fizičke aktivnosti za trudnice su obavezni. Sutra ujutro pripremite ašove, motike i grabulje jer idemo da pravimo baštu. Momci neka iskopaju bazene, Dora, ti i ja ćemo isplanirati konstrukciju iznad malog bazena sa toplom vodom jer i ja želim u njemu da se kupam.

-Razumem, – salutirala joj je rukom Dora sa osmehom.

-Čula sam da ste počeli učiti Frizumski ali da to ide jako traljavo. Gde je taj Vi da ga oštro iskritikujem?

-Tu sam, – javio se Vi iz ugla trpezarije.

-Raspravićemo kasnije, sada moram da dojim Daliju. Dora pokaži mi mesto gde ću spavati. – Sve su devojke ustale pa su krenule u spavaonu. Sakuze su kao bodigardovi pratile Moiru ili bolje rečeno Daliju, krećući se s jedne i druge strane od nje.

Muškarci su ostali u trpezariji diskutujući.

-Priznajem da mi je veoma neobično da vidim Moiru među nama. Kao da je prošlo sto godina od kad smo bili zajedno. Vratila me u one dane kojih se sa nostalgijom prisećam. – Iznosio je Sulu svoje emocije.

-Žališ za onim vremnima kad nismo imali devojke i kad smo bili slobodni? – provocirao ga je Zack.

-Nisam baš siguran koliko smo tada bili slobodni. Ta jedna je bila jača od svih ovih naših zajedno. – Sulu je imao svoj stav.

-Pre će biti da smo mi bili slabi. – dodao je Sauron

-Slažem se sa Sauronom, – Rowan se javio, – pored prave žene muškarac postaje vredniji, pogotovo kad dođe dete, a to sve vas čeka uskoro.

Solaria 3Where stories live. Discover now