317. nastavak - prisvajanje

10 1 0
                                    

-Lepo smo se napričali ko koga i koliko voli. Dok se priča o ljubavi to i nije prava ljubav.

-Kako to? – čudila se Arijana.

-Nisam rekla da to nije nikakva ljubav nego da nije stvarna, objektivna, suštinska, već je u pitanju samo zanos, koji u jednom trenutku može da splasne. To opet ne znač ida o ljubavi ne treba govoriti, i te kako treba, jer se preko toga dolazi do prave ljubavi. 

Kad te tvoj dragi zagrli bez i jedne reči a tebi u njegovom zagrljaju toliko lepo da se topiš bez straha ili sumnje to je prava ljubav. Prava ljubav je vezana i za fizičku stranu koja nije nasilna, od poljupca ne moraš zadrhtati, ali da ti jednako prija.

Ti si postala moja odnosno naša prijateljica, jer te i Spike sigurno tako doživljava. To znači da se u nekim stvarima ne trebaš ustručavati, pogotovo u onima koje ti mi nudimo. Mi ćemo ti nuditi i zagrljaje i poljupce, da osetiš tu fizičku stranu ljubavi. Setila sam se šta bih ti sada mogla ponuditi.

-Baš me zanima šta će to biti? - osetilo se neko zadovoljstvo u Arijaninim rečima, kao kad se malom detetu obeća poklon.

Kodara sa svog stomaka koliko je mogla, zahvati dlanom semenu tečnost i to prebaci na Arijanin stomak, pri čemu joj se rupica od pupka napunila i prelilo se malo preko nje.

-Šta ću sa ovim? - Arijana je bila zbunjena.

-To ti je poklon od Spikea. Verovatno si zamišljala šta bi se desilo da si nastavila da mu ga diraš kad si bila u toj prilici. Eto, to bi ti se desilo. Da li ti je neprijatno?

-Nije mi neprijatno nego mi je neobično. Ljudsko seme na mom stomaku?

-To je nešto najvrednije što muškarac može da da ženi. Nadam se da će to uskoro završavati u meni, od čega ću dobit i dete. Meni je veoma prijatan osećaj kad me s tim Spike prska preko stomaka ili grudi, neretko i u usta, ponekad i u neka druga mesta. Dakle ono najvrednije sad ima i naša prijateljica na svom stomaku. Meni je ta slika izvanredna.

-Dobro neka vam bude. Neka ostane i na mom stomaku.

-Ne kažem da nisi upućena, jer je upućeno i malo dete, ali mnoge žene to zaboravljaju ili ne žele da o tome misle.

-Koje, u vezi ove tečnosti?

-Tako je. U tvojoj rupici od pupka nalazi se milion Spikeovih spermatoida koji uporno ali bez šanse pokušavaju da te oplode. Neke žene to ne interesuje a neke se toga čak i gade. Pa ipak jedan jedini, eno onaj malecni što je upravo provirio glavicu, bio bi dovoljan da zatrudniš i dobiješ dete. 

Neko se toga gadi, a neko ima veoma blizak i emotivni odnos prema tim malim bićima. Koliko god da ih ima svi će oni uginuti na tvom stomaku. Za sada su još živi i svi su aktivni. Mogu da požive i dva dana ako imaju povoljne uslove.

-Joj Kodara, ti si mene upropastila. Sada se osećam odgovornom za uginuće milion mališana. Tek sada shvatam koliko je to bogatstvo. Znam da dosta žena ne mogu ostati u udrugom stanju, spomenula si neku Wanetu dok je bila sa Spikeom?

-Tako je, zbog toga smo se Spike i ja, ali odvojeno, testirali. Renesme je rekla da će sa nama sve biti u redu, pa se tom trenutku začeća radujem i jedva ga čekam. To će biti divna potvrda da sam postala prava žena.

-Ja sam još veoma daleko od toga, možda nikad neću ni stići.

-Da te više nikad nisam čula da tako pričaš! Ubacuješ negativnu energiju i meni. Moraš reći ovako: – Kodara obećavam ti da ću sve uraditi što je potrebno da postanem prava žena koja će moći roditi, pa da se nas dve kao prijateljice družimo, a naša deca da se igraju. Ako nećeš to da kažeš ili bar da misliš, onda se naše prijateljstvo prekida, vraćam ti brod pa se ti slikaj s njim.

Solaria 3Where stories live. Discover now