"Beraber gülmek"

1.4K 163 81
                                    

Keina Kozume

Derse odaklanmak için pür dikkat kesilmiştim ancak hiçbir şey yaramıyordu. Gözlerimin önüne habire Kuroo olanlar geliyordu. Yanaklarıma hafifçe vurduğumda Lev sandalyesinden bana doğru sarktı ve "Hey Keina? İyi misin?" diye sordu.

Yanaklarımı şişirerek "Kafam basmıyor" dedim fısıldayarak. Lev "Sırf sen bu durumda değilsin." dedi Kirayı işaret ederek. Öğretmene boş bakışlarla baktığını fark edince gülmemek için ellerimi dudaklarıma bastırdım.

"Tanrım kendimi tutamıyorum" dediğim sırada öğretmenden boğazını temizledi ve ben ile Leve bakmaya başladı. Sıramda düzeldiğimde öğretmen tekrar dersi anlatmaya döndü. Lev tekrar bana doğru sandalyesinde eğildi ve "Gerçekten. Kendimi gülmemek için zor tutuyorum." dediğinde sessizce kıkırdadım.

"Keina ve Lev. Neden sohbetinize sınıfın kapısında devam etmiyorsunuz." dediğinde korkuyla sıçradım. Yanımıza gelmiş ve tepemizden bize bakan ev ekonomisi öğretmenimize gülümsedim. Ardından ise Lev ile birlikte sınıf dışı edildik.

Kapıdan çıktığımızda kendimi tutamayarak gülmeye başladım. Levde bana katıldı. "Keina öğretmene bakışını görmen gerekti! Ah keşke kaydedebilseydim" dedi duvara yaslanırken. Ellerimi sırtımda birleştirip bende yanına geçtim. Kafamı duvara yasladım ve "İlk kez sınıftan atıldım" dedim.

Gözlerimi kapayarak sırıttım. "Cidden mi? Sanırım ben her hafta böyle bekliyorum" dedi gülerek. Lev sözünü bitirir bitirmez sınıfın kapısı şiddetle açıldı. "Siz! İkiniz! Tek ayak. Tenefüs dahil diğer derse kadar!" dedi ve içeri girdi. Ev ekonomisi öğretmenimizin söylediklerine şaşırmadan edemedim.

"1. Sınıf mıyız biz! Birde el ele tutuştursaydı." dedim tek ayağımı kaldırırken. Lev bu halime güldü ve "Nekomaya hoşgeldin." dedi. Kafamı geri yasladım ve gözlerimi kapadım. Levde o sırada sıkıntıdan bir şarkı mırıldanmaya başladı.

Teneffüs zili çaldığında koridordan geçenler bize en az bir kere dönüp bakıyordu. Lev "Wow herkes bize bakıyor." dedi. Gözlerimi devirip "Bir devin tek ayak üstünde durması dikkatlerini çekmiş olmalı" dedim.

Lev ilk boş boş yüzüme baktıktan sonra "Ama sen çokta uzun değilsin ki?" dedi. Kaşlarım anında çatılırken elimle ensesine vurdum. "Senden bahsediyorum salak!" dedim.

Levi ensesini ovuştururken Kuroo, Yaku ve Kenmanın koridorun başında olduğunu gördüm. Onlarda bizi fark ettiğinde bize doğru yürümeye başladılar. Yanımıza ulaştıklarında Kuroo "Neden ikinizde tek ayak üzerinde duruyorsunuz?" diye sordu.

Lev hızla "Derste konuştuğumuz için ceza aldık." dediği an Yakı kahkahalara boğuldu. Kendini yerden yere vurarak gülmeye başladı. Bir eliyle karnını tutarken diğer eliyle Levi işaret ediyordu. "İlk okul bebesimisin sen lan!" diyip gülmeye devam ediyordu.

Yaku gülerken abime baktım. İfadesizce bana bakarken birden kendini tutamayarak güldü. Ardından hızla elleriyle ağzını kapadı. "Hey Kenma! Gülmesene! Ekmek çarpsın ayakkabımı fırlatırım sana!" dediğimde daha çok gülmeye başladı.

Tek ayak üstünde durmaya devam ederken ayakkabımı çıkardım ve Kenmaya fırlatmak için hareketlendim ama dengemi kaybettim. Yüz üste düşmek üzereyken bir kol hızla belimi sardı. Tekrar dengemi bulduğumda Kuroo "Dikkatli ol Keina" dedi.

Yanaklarımın kızarmaması için başka şeyler düşünmeye başladım. Cevap vermeme gerek kalmadan zil çaldı. Kenma ve diğerleri "Biz derse gidiyoruz. Ceza almamaya bakın!" diyerek gittiler. Ders zili çaldığından sınıfa yöneldim. Kapıdan girmeden önce Lev "Bir an bir şeye daldın. Ne düşünüyordun?" diye sordu.

Düşünmeden cevap verdim. "Unicorn kafalı siyah bir kedi" dediğimde ne söylediğimin farkına varmam uzun sürdü. Bana garip bakışlarla bakan Levin dudaklarından tam dediğime yakışır sihirli bir sözcük döküldü. "Ha?"

Derslerden sonra öğlen arasını haber veren zil çaldığında her zamanki gibi Kira ve Lev yanımda belirdiler. Ayağı kalkıp ortalarına geçtim. Beraber terasın merdivenlerini çıkarken Lev "Bu gün bana Keinanın ne söylediğini biliyor musun?" dedi.

Gözlerim şokla açılırken "Sus!" dedim. Lev keyile sırıttı ve "Onu bu gün cezalıyken düşüncelere dalıp gitmiş olduğunu fark ettim ve ona sordum." dediğinde ağzını kapatmak için etrafında zıplıyor ve ellerim ile ağzını örtmeye çalışıyordum.

Onu çimdiklediğimde "Koşarken canımı acıtamazsın herhalde" diyip koşmaya başladı. İşin kötü yanı koşarken anlatmaya devam ediyordu. Terasın kapısına vardığımızda "Ondan sonrada Unicorn kafalı siyah bir kedi dedi!" dedi.

İşaret parmağımı ona doğrulttum ve "Bittin sen!" dedim ve üstüne koşmaya başladım. Lev hızla terasın kapılarından girdi ve koşmaya başladı. Peşinden bende koşmaya başladım. Kira ie keyifle ellerini enesesine koymuş bizi izliyordu.

Kuroo Tetsurou

Her zamanki gibi takımın diğer kalanı ile oturuyorduk. Bir kısım öğle yemeğini yerken diğerleride havadan sudan konuşuyordu. Kenmanın öğlen yemeğindeki sebzeleri ayırdığını fark ettiğimde "Kenma! Sebzeleride ye!" dedim.

Kenma panikle ayırdığı sebze yığınına ve bana baktı. Ardından yavaşça ağzına bir havucu attı. Gülümseyerek "İşte böyle" dedim ve saçlarını karıştırdım. Elimi Kenmanın saçlarından çekmemle terasın girişinden bir gürültü geldi. Hepimiz bakışlarımızı terasın kapılarına çevirdiğimizde Levi kovalayan Keinayı gördük.

Yaşayan her güzel kıza tapan Yamamoto "Hey! O bizim biricik Keinamız ile ne yapıyor!" dedi her zamanki gibi. Kenma çok oralı olmadan "Eğleniyorlar gibi gözüküyor. Beraber güldüklerine bakılırsa" dedi.

Gözlerimi Keinanın üstünden çekmeden onu izliyordum. Kendimin bile zor duyacağı bir sesle "Beraber gülüyorlar" dediğimde Yaku "Bir şey mi dedin Kuroo?" dedi. Yakuya döndüm ve "Ah senin gibi kısa birinin dediklerimi duyabilicğeini düşünmemiştim." dedim. Yaku "Haaaa!!! Başı göğe uzanandan değil kıçı yere yakın olandan korkacaksın." dedi dikleşerek.

Onun boyu ile eşitlenmek için eğildim ve Yaku ile dalga geçmeye başladım. Çok geçmesen Keina, Lev ve Kirada yanımıza geldi. Yaku ile uğraşmayı bırakıp yerime oturdum. Bakışlarımı karşıma oturan Keinaya odakladım ve yüzüne bakmaya başladım.

Merhaabaaaaaaaaaaaaa! Nasılsınız napıyosunuz? Ben bişi yapmıyorum. Bu hikayem biraz diğer kitaplarımın yanında küçük kaldı. O yüzden rica etsem arkadaşlarınızla paylaşırmışsınız? Yaparsanız sevinirim. Neyse oy ve yorum atmayı unutmayın!

Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin