"Tahmin edilemez"

1.7K 187 77
                                    

Kuroo Tetsurou

Kızların takımı daha gelmediğinden birlikte esneme hareketlerini yapmaya karar verdik. Ayda bir kere yeteneklerimizi karşılaştırmak için koçlar erkek ve kızlar voleybol takımının bir biriyle antrenman yapmasını sağlıyordu ve Nekomanın kızlar takımı gerçektende iyiydiler.

Herkes esneme ve gerilme hareketleri yaparken Yamamoto heyecanla "Transfer öğrenciyi biliyor musunuz? Çok güzel olduğunu söylüyorlar" dedi. Kimden bahsettiğini anlamamak zor değildi. Fukunaga çokta konuyla ilgilenmemekle birlikte "Bu gün onla tanıştık. Modellikte yapıyormuş." dedikten sonra kendi halinde takılmaya başladı.

Yaku kollarını göğsünde birleştirdi ve "Güzel bir transfer öğrenci. Hemde voleybol oynuyor." dedikten sonra gülümsedi. "BİR MELEK!" dedi yüksek sesle. Yamamotoda ona kafasını sallayarak katıldı. Anlamsız sözlerine ve abartılarını dinlemeyi bırakıp bakışlarımı takımın üstünde gezdirdim.

Kardeşinden bahsedilen Kenma oldukça huzursuz görünüyordu. Yaku ve Yamamotoya oldukça rahatsız ve hastalıklı bir ifade ile bakıyordu. Gülmeden edemedim. "Çocuklar, Kenmanın kardeşi hakkında konuşulması hoşuna gitmiyor sanırım." dedi Inuoka kenmayo göstererek.

" dedi Inuoka kenmayo göstererek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takım birdn Kenmaya doğru döndü. Nobuyuki "Kardeşini gerçekten seviyor olmalı" dedi ayağı kalkarak. Keyiflice sırıttığım sırada salonun kapıları açıldı ve içeri Kira ile Keina girdi. Keina meraklı gözlerle spor salonunu incelemeye başladı. En sonunda gözleri bizlerin olduğu yerle buluştu.

Anında yüzüne bir gülümseme yerleştirip bize el salladı. Hızla adımlarla yanımıza gelirken Yamamoto ellerini bir birine vurup "Gerçek bir melek!" dedi. Yakuda aynı şekilde biz pozisyon aldığında "Teşekkürler Tanrım" dedi. Bu saçma hareketlerine devam ederlerken Kira ve Keina yanımıza vardı.

Kira "Ah bizim takımdan bayağı önce gelmişiz" dedi ve kollarını birleştirdi. Keina huzursuzca yerinde kıpırdanırken Yamamoto ayağı kalktı ve yanına ilerledi. "Ben Yamamoto!" dedi elini uzatarak. Keina bir süre ona uzatılan ele baktıktan sonra elini tuttu ve sıktı. "Keina! Memnun oldum" dedi gülümseyerek.

Yamamoto yerine çekildiğinde elini havaya kaldırıp "Elimi asla yıkamayacağım" dedi eline kutsal bir şeymiş gibi bakarken. Keina ne olduğunu anlamayan bir yüz ifadesi ile bakarken tekrar salonun kapısı açıldı ve geri kalanlar girdi. Kira ve Keina takımlarının yanına gideceklerini söyleyip yanımızdan ayrıldıktan sonra Yamamotonun kafasına vurdum.

"Kızların önünde garip garip hareketler sergilemesene!" dedim. Yaku yanıma gelip kollarını göğsünde birleştirip "Kuroo haklı Yamamoto!" dedi. Ardından kafasını salladı ve "Bizim meleğimizi korkutup kaçıracaksın!" dediğinde Kenmanın yaydığı uğursuz enerjiyi hissedebiliyordum.

Sonunda iki takımda dizildiğinde koç "her zamanki gibi başlayalım mı artık" dedi gülümseyerek. "Aramızda yeni biri daha olduğundan değişik süprizler bekliyor olucağım" dedi ve takımlar yerlerini aldı.

Kira elini kaldırıp "Koç! Neden kaybeden kazanan takıma yemek ısmarlamıyor!" dedi gülümseyerek. Koç bu fikre gülümsedi ve bize döndü. "Siz ne diyorsunuz?" dediğinde Lev sırıtıp "Her zamanki gibi kaybedeceğinizden ben varım" dedi. Kira gülüp "Ah orasını göreceğiz" dedi.

Takımın geri kalanıda bu fikri onayladıktan sonra herkes pozisyonlarına geçti. Lev merakla "Neden ilk setten Keinayı koydular?" diyerek bize döndü. "Daha kimsenin yapabildiklerini bilmediğinden onu koymak saçma değil mi? Neyse böyle kazanmamız daha kolay olucak." dediğinde Kenma yüzünü yerden kaldırmadan "Ben olsam bu kadar rahat olmazdım"

Tüm takım Kenmaya döndüğünde "Her zaman nazik ve zayıf görünür. Bu yüzden Keina ile voleybol oynamayı sevmiyorum" dedi ve derin bir nefes alarak karşı takımda bizim olduğumuz tarafa bakan Keinaya döndü. "Kazanma ateşi ile yanıp tutuşan voleybol tutkusu olan bir canavardan başkası değil" dedi.

Kenma bu sözlerinden sonra tekrar bize dönerek "Benden farklı olarak o bu yeteneğini çok çalışarak edinmedi. Bir canavar derken gerçekten bunu kast ettim" dedi ve "Bu yüzden kazanmamız için bir kaç şey söyleceğim" dediğinde Fukunaga "Kenmayı ilk kez kazanmak isterken görüyorum" dedi.

Kenma "Çünkü evde kız kardeşim tarafından ezilmek istemiyorum" dedi yanaklarını şişirerek. "Bloklamada oldukça güçsüz. Onu zorla topu bloklamaya zorlamamız gerek" dedikten sonra Koç düdüğünü çaldı.

Topu alıp bir süre sektirdikten sonra havaya fırlatıp vurdum. Top karşıya uçarken Kira topu karşıladı ve "Keina!" diye seslendi. Herkes topu kime atacağını görmek içn tetikte durmaya başladı. Keina ona doğru gelen topa bir süre baktıktan sonra arkasında duran smaçöre baktı. Kollarını kaldırıp pas atmak üzere iken gelicek top için hazırlandım.

Amacım smaçöre atılan topu karşılamaktı ancak top asla bu tarafa gelmedi. Keina topu pas atmak yerine hafifçe eliyle dokundu ve top yavaşça filenin bizim olduğumuz tarafa düştü. Sayı olduğunu belirten düdük çaldığında Kira hızla Keinaya sarıldı. "Bu bir plaseydi!" dedi gülerek.

Inuoka sessizce "Bu bana aynı Kenmanın plaselerini hatırlattı" dedi. Bahsettiği Keinanın pozisyonu ile blokçuları istediği yere çektikten sonra topu fileden itmesiydi. Kenma derin bir nefes alarak "Benzemesi normal çünkü plaseyi ondan öğrenmiştim" dedi.

Lev "Ahh olamazzz" diyerek mızmızlanmaya başladığında tüylerim diken diken oldu. Yüzümü filenin diğer tarafında duran takıma çevirdiğimde Keinanın yüzündeki o keyifli ve tehlikeli sırıtış ile bize doğru baktığını fark ettim. Ah bu kızın yapacaklarını gerçekten tahmin edemiyordum sanırım.

Merhabaa!!!! Öncelikle bazen Kenmanın fotoğraflarını kullanacağım çünkü çok fazla Keina için kullandığım Kenmanın Genderbender fotoğrafları yok ama fotoğrafları Özenle seçiyorum o yüzden sorun olmaz diye düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhabaa!!!! Öncelikle bazen Kenmanın fotoğraflarını kullanacağım çünkü çok fazla Keina için kullandığım Kenmanın Genderbender fotoğrafları yok ama fotoğrafları Özenle seçiyorum o yüzden sorun olmaz diye düşünüyorum.

Burda Kenmanın "benim aksime" diye başladığı cümlede animede ki gibi kageyama ve hinata gibi doğuştan bu konuda yetenekli olduğundan bahsediyor. Ayrıca karakteriniz Keina konu voleybol olunca içinde büyük bir keyif ve kazanma arzusu beliriyor. Öyle sırıtmasınında nedeni bu. Böyle açıklamalar yapayımda anlamayan varsa içim rahat olsun.

Neyseee yorum ve oy atmayı unutmayın. Bölüm hakkında ki fikirlerinizide yazabilirsiniz.!!

Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin