"Telefon numarası"

1.7K 179 129
                                    

Keina Kozume

Aldığım sayının verdiği keyifle sahanın diğer yarısındaki abim ve takımına baktım. Yüzümde oluşan arsız gülümsemeyi bastıramıyordum. Eh napalım. Herkesin kötü bir yanı vardır.

Kuroo ile gözlerimiz kesiştiğinde yüzünde bir sırıtış oluştu. El salladıktan sonra Kiranın servis atmasını beklemeye başladım. Sonunda Servis karşı sahaya ulaştığında karşı takım topu karşıladı ve bir saldırı için pozisyonunu aldı. Top Kenmaya ulaştığında elinde fazla topu bekletmeden fırlattı. Aynı anda filenin önündeki herkes sıçradı. Benim taktiğim bana sökmez.

Hızla sola doğru koştum ve zıpladım. Kollarımı olabildiğince sola doğru yatırdım. Böylece top çıkmasa bile liberoya gidecekti. Fazla seçeneği kalmayan Lev topa istediğim şekilde vurdu. Topu karşılayan Liberoyu gördükten sonra yerime geçtim ve sayıyı alabilicek en uygun kişiyi aramaya başladım.

Topu fazla bekletmeden kendini işaret eden Kiraya pasladım. Fazla yukarı attığımı sandım ama topun havadaki duruşu Kiraya tam uymuştu. Kira yüzünde bir gülümseme ile sıçradı ve topa vurmak için gerildi. Topa güçlü bir şekilde vurdu. Ancak top Kiranın avuçlarından çıkar çıkmaz geri sahaya düştü. Topu bloklayan Kuroo, yüzünde büyük bir sırıtışla bana bakıyordu.

 Topu bloklayan Kuroo, yüzünde büyük bir sırıtışla bana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimle saçlarımı topladıktan sonra "Topu güzel öldürdün" dedim. Eliyle kendini gösterdi ve "Daha zorlu olanlarıda bloklamıştım" dedi küstahça. Gülümseyip yerime geçtim. Maçın devamını bildiren düdüğü duymamızla tekrar oyuna döndük.

Sonunda zorluklarla sadece 1 puanla kazanmıştık. Oda Levin Kenmanın ona pasladığı topa vuramamış olması sayesindeydi. Erkeklerin takımıyla kıyaslanamazdık. Onlar bizim kadar efor sarf etmemişlerdi. Ancak Levin küçük hatası olmasaydıda yeniliyor olurduk.

Derin bir nefes aldım ve yere dizlerimin üstüne oturdum. "Yorulduum~" diye mızmızlanırken görüş açıma bir su şişesi girdi. Yüzümü yerden kaldırıldığımda gözlerim Kuroonun gözleri ile buluştu. Yüzüme gülümseyerek bakıyordu.

Uzattığı suyu aldım ve içmeye başladım. Suyu bitirdiğinde derin bir nefes aldım. "Teşekkürler" dedikten sonra gülümsedim. "Gerçekten yoruldum" dedim. Kuroo elini uzattığında tuttum ve beni yerden kaldırmasına izin verdim.

Herkes toplanıp "Bu gün için teşekkür ederiz" dedi ve toparlamaya başladı. Kira ortaya çıktı ve "Girdiğimiz idda nolacak!" dedi Leve bakarken. Lev ellerini sıktı ve "Hata yapmasam kazanacaktık!" dedi. "ama biz kazandık!" dedi Kira. O ikisinin konuşmasına gülmeye başladım.

Çantamın olduğu banklara doğru yürüdüm. Çantamı alıp sırtlandım ve abimi beklemeye başladım. Abimin gelirken yüzündeki ifadeden ne kadar yorgun olduğunu görebiliyordum. Ancak eve gittiğimiz an oyunlarada gömülüceğini biliyordum. Keşke zamanım olsada bende oynasam...

Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin