Kuroo Tetsurou
"Antrenanlar bittikten sonra ilk buraya geldiğimize inanamıyorum" dedi Bokuto hamburgerini ısırdıktan sonra. Akaashi kahvesini yudumlamadan hemen önce "Buraya Keina için hediye almaya geldik Bokuto." dedi.
Bokuto "Ben ona browni yapacağım" dediğinde gülmemek için kendimi tuttum. Bokuto hediye konusunu konuştuğumuzdan beri Browniden başka bir şey demiyordu. "Peki, ben hala ne alacağımı bilmiyorum" diyip arkama yaslandım. Bokuto "Neden direkt aşkını itiraf etmiyorsun?" diye sorduğunda kendi nefesim yüzünden boğulmaya başladım.
Akasshi gelip sırtıma vurdu ve "Bokuto, bir anda bu konuları açamamlısın." dedi. Sonunda kendime geldiğimde elimi yüzüme götürdüm. Bokuto "İyide zaten çok belli oluyor." dedikten sonra "Yani bizim tüm takım fark etti zaten" dediğinde öksürmeye başladım.
Diğer elimle göğsüme bir kaç kere vurduktan sonra "O kadar belli mi gerçekten? Yani o kadar?" dedim. İkiside birlikte kafa salladılar. "En azından tüm takımın anlayabileceği kadar" diye ekledi Bokuto ve hamburgerini ısırdı.
Ardından aynı anda üçümüzende telefonuna bildirim geldi. Mesaj Kiradandı. Keinanın doğum günü için bir parti düzenleyeceğini söylüyordu. Hepimiz kafalarımızı kaldırıp bir birimize baktık. Ayağı kalkıp "Görevimiz ne biliyor musun Bokuto." dedim ellerimi masaya vurup.
Bokutoda ayağı kalktı ve "Hadi işe koyulaşım may besto frendo" dedi. Akaashi bize garip garip baktıktan sonra oda ayağı kalktı ve "Ne yapacağınızı bilmiyorum ama bu yavru baykuşu tek bırakamam yani hadi gidelim" dedi.
Sırasıyla tüm mağazaları gezmeye başladık. Akaashi bir hediye bulmuştu bile. Keina için onun en sevdiği grubun albümünü almıştı. Bokutonun hediyesi belliydi ama Akaashinin hediyesini gördükten sonra yapacağı Brownilerin yanına başka birşeyde almak istedi. O yüzden oda ona Keinanın sevdiği bir beyzbol takımının formasını aldı.
Onlar hediyelerini çoktan almıştı. Bende o sırada neden Keinayı daha iyi tanımıyorum diye kendime lanet ediyordum. Öyle klasik bir ayıcık yada asla kullanmayacağı, kullanamayacağı bir şey almak istemiyordum. Voleybol oynuyordu ve ayrıca fotoğraf çekimlerine gidiyordu. Onu rahatsız etmeyecek bir şey almalıydım.
Umutsuzca mağazaların önünden geçerken gözlerim küpelere takıldı. Süslü bir şey değildi. Normal, halka şeklinde bir küpeydi. Hızla mağazaya girdim ve gördüğüm küpeleri aldım. Bokuto ben alırken yanımda olmadığı için ne aldığımı görememişti. Merakla anında yanımda bitti.
"Hey Kuroooo! Banada göster? Ne aldın? Ne aldın!" diyerek çevremde zıpladı. Sadece sinir etmek amacıyla sırıtıp "Sonra Keina alınca görürsün." dedim. Bokuto birden dudaklarını büzdü. Akaashi gülmemek için kendini tuttu. Bokutonun bu yüz ifadesi karşısında haykırmamak için dudaklarımı ısırdım.
Ardından daha paketlenmemiş küpeleri gösterdim. Bokuto "Gerçekten iyi bir seçim!" dedi küpelere yakından bakarken. Yanaklarım kızardı. Ne zaman onu düşünsem, kendime hakim olamıyordum. Akaashi "Umarım doğum gününede bu kırmızı suratla gelmeyi düşünmüyorsundur" diyip güldü.
Bölüme oy ve yorum stmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|
FanfictionHiçbir Haikyuu karakterini, evrenini ve kullandığım resimleri kendime ait bazıları dışında sahiplenmiyorum. Tüm creditler sahiplerinin.