Keina Kozume
Sabah gözlerimi camdan yüzüme vuran güneş ışıkları ile birlikte açtım. Yatağımda bir süre gerindim ve en sonunda yataktan kalkmayı başarabildim. Makyaj masasının başına oturup yüzüme baktım. Derin bir nefes alıp saçlarımı topladım ve yüzüme krem sürmeye başladım.
Ardından saçlarımı taradım ve dolabımdan okul formamı ve eşofmanlarımı çıkardım. Eteği ve gömleği giydikten sonra kazağı üstüne geçirdim. Diz boyu çoraplarımı giydikten sonra çantamı alıp aşağı indim. Abimin çoktan hazır olduğunu fark ettiğimde ayakkabılarımı giymeye başladım
İkimizde evden başarılı bir şekilde çıktıktan sonra abimin koluna girdim. Kenma ile bir süre sessizce yürüdükten sonra "Voleybol takımına katılacak mısın?" diye sordu. Kafamı sallayıp "Evet. Çoktan formumu onlara ilettim zaten." dedim yola bakarken.
"O olaylardan sonra bir daha oynamayacağını düşündüm." dediğinde sabit bir yüzle cevap verdim. "Bir korkak değilim. Geçmişte takılan biri hiç değilim abi" dediğinde Kenma sustu çünkü okula varmıştık.
"Seni sınıfına kadar bırakacağım." dediğinde gülümsedim ve yanında yürümeye devam ettim. Beni sınıfımın önüne bıraktığında "Sonra görüşürüz. Bir şeye ihtiyacın olursa sınıfımı biliyorsun." dedi. Ona el salladım ve gitmesini izledim. Ardından sınıfa girdim.
Gözlerim ilk tandık gözlerle karşılaştı. Bu dün akşam tanıştığım abimin arkadaşı Levdi. Gülümseyip boş bir sıraya geçtim. Çok geçmeden Levde sıramın yanına gelmişti. "Aynı sınıfta olmamız büyük süpriz oldu Keina!" dedi. Yüzünden bundan ne kadar heyecanlı olduğunu görebiliyordunuz.
"Bende beklemiyordum." dedim ilk der için kitaplarımı çıkarırken. O sırada uzun boylu, turuncu saçlı bir kız yanımızda bitti. Kolunu omzuna attı ve "Yoksa bizim Lev yeni öğrenciyle flört mü ediyor" dedi ve güldü.
Lev "Kira! Ne yapıyorsun?" diyip bıkkın bir ifade ile kıza baktı. Ancak adının Kira olduğunu öğrendiğim kızın gözleri Leve bakmıyordu. "Sen yeni öğrenci olmalısın. Ben Kira! Memnun oldum" dedi neşeyle. Gerçekten fazla enerjikti.
Gülümseyip "Ben Keina Kozume" dedim. Kira "Ah sen takımın yeni pasörü olmalısın!" dediğinde kolunu Levden çekip bana yöneldi. Ellerimi tuttu ve ona doğru kaldırdı. "Ah bundan sonra hep beraber olucağız. İyi geçinelim!" dedi en parlak şekilde gülümserken.
Bir ellerime bir Kiraya bakarken usulca kafamı salladım. Lev yan sıradaki sandalyeyi çekti ve oturdu. "Demek sende voleybol oynuyorsun." dediğinde ona dönüp "Evet, ama abimin aksine gerçekten sevdiğim için oynuyorum" dediğimde Lev güldü. "Bu aralar oda gerçekten eğleniyor gibi." Levin dedikleri karşısında şaşırmadan edemedim. Abim zorlanmayı ve yorulmayı hiç sevmezdi.
Kira "O zaman bu gün ki ortak antrenmanda varsın değil mi? Bu salaklarla birlikte antrenman yapıcağız" dedi Levi işaret parmağı ile gösterirken. "Evet. Uzun süre sahadan uzak kalmıştım. Bu şansı kaçırmak istemem" dedim. Lev "bana salak dedi değil mi?" diye sorduğunda elimi dudaklarıma götürüp kahkaha atmaya başladım.
Gözlerimden yaş gelicek kadar güldüm. "Ve sen bunu dakikalar sonra mı anlıyorsun?" dediğimde Kirada gülmeye başladı. Lev arkasına yaslanarak "Gerçekten zalimsiniz" dedi ve somurtmaya başladı.
"Lev~ bunlara alınmamalısın!" dedi Kira ellerini çırparken. Lev konuşmak için ağzını açtı ama konuşamadı. Söyleceklerini çalan zil böldü. Herkes yerlerine geçtikten kısa bir süre sonra öğretmen içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|
FanfictionHiçbir Haikyuu karakterini, evrenini ve kullandığım resimleri kendime ait bazıları dışında sahiplenmiyorum. Tüm creditler sahiplerinin.