"Mesaj"

1.3K 148 101
                                    

Kuroo Tetsurou
Herkes gittikten sonra kendimi yata attım. Sırtım yorganla buluşurken elimi anlıma götürüp ovaladım. Gözümün önüne Keina gelip duruyordu. Üstelik kamp zamanıda yaklaşıyordu. Hem maçlara odaklanıp hem Levle uğraşıp hemde Keina ile olmaya çalışacaktım.

Elimi alnımdan çekip telefonuma uzattım. Daha önceden Keinanın vermiş olduğu telefon numaradına basıp mesaj kısmını açtım. Hızla ona "Nasılsın?" yazdım. Cevap vermesini beklemeye başladım. Çok geçmeden cevap geldi.

"İyiyim sen nasılsın" cevabına bakıp durdum. Hiçbir konu olmadan yazmıştım. Napıcağımı bilemeden ayağı kalktım ve odayı turlamaya başladım. Hızla internete kız arkadaşla koşulucak konular yazdım ve ilk gördüğüm siteye girdim.

Önüme çıkanlarla hızla internetten çıkmam bir oldu. Hem kızararak hem endişeyle Keinanın mesajına bakarken iyi olduğumu ve naptığını sordum. Zaman kazanmalı ve bir konu bulmalıydım.

Aklıma hızla bir fikir geldi. Keinanın cevabından sonra ona antrenmanlar ve kamp için bir şeye ihtiyacı olup olmadığını soracaktım. Hemse bir şekilde onunla dışarı çıkabilirdim. Bu fikirle yüzümde bir gülümseme oluştu.

Keina 🌸
Bir şey yapmıyorum. Sadece yatıyorum.

Kuroo
Şey soracaktım. Kamp için bir eksiğin var mı? Benimde bir kaç eksiğim var. Beraber halledebiliriz.

Gözlerimi mesaja diktim. Gönderildi ve okundu. Keina bir kaç saniye çevrimiçi durdu. Ardından yazmaya başladı. Elimi çeneme götürdüm ve elime yaslanarak beklemeye başladım.

"Olur? Ne zaman müsaitsin?" Cevabını görmemle yatağa zıpladım. Bir piyango kazanmış gibi sevindim. Telefonu havaya yüzümün hizasına kaldırdım. Sevinçle mesaja bakarken telefon elimen kaydı ve yüzüme düştü. "Siktir"

Keina ile kampa gitmeden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keina ile kampa gitmeden. Yani 1 gün sonraya anlaştık. Pazar gidilecek kamp için cumartesi alışverişe çıkacaktık ve bu gün cumaydı. Her zamanki gibi okuldaydım ancak Keinayı bu gün görememiştim.

Öğretmen benden malzemelerini 2. sınıfların yani Keinaların olduğu kattaki bir sınıfa bırakmamı istemişti. Keinayı görme umuduyla kabul edip gitmiştim ancak kimseyi göremedim. Keinanın nerede olduğunu bulmak için sınıfına girdim.

Kiraya "Keinayı gördün mü?" diye sordum. Kira kafasını salladı ve "Ah Keina bu gün gelmedi. Çekimleri varmış. İzinli." dedi telefonu ile ilgilenirken. Derin bir nefes alıp verdim. "Saol. Görüşürüz" dedikten sonrada sınıftan çıktım.

Kendi sınıfıma girip yüzümü sıraya gömdüm. Yaku yanıma gelip "Noldu? Gemilerin mi battı?" dedi gülerek. Kafamı kaldırıp yüzümü ona çevirdim. Yaku "Dostum gerçekten kötü görünüyorsun?" diyip bir sandalye çekti ve oturdu.

"Ne yapacağımı bilmiyorum." dediğimde Yaku elini çenesine götürüp. "Sorunu anlarsam çözebilirim sanırım. Voleybolla mı ilgili?" dediğinde hayır anlamında kafamı salladım. Yaku diğer sorusunu düşünürken su içmeye karar verdim.

Şişeyi diklerken Yaku "yoksa aşık mı oldun?" diye sordu. Ağzımdan suyu fışkırtmamak için kendimi zor tuttum. Boğulma tehlikesi geçirirken Yaku "Yani aşık oldun. Yoksa sana karşı hisleri yok diye mi üzülüyorsun?" dediğinde ona kaşlarım çatık bir şekilde bakıyordum. Az önce boğularak ölüyordum.

"Bu gün onu görmeyi umuyordum sadece." dediğimde Yaku ayağı kalktı. "Hasta falan mı? Okuldan sonra ziyaretine gitsene?" dedi ve sırasına oturdu. İki sıra arkamda olan Yakuya bakarken "Sanırım öyle yapıcağım." diyip parmağımı masaya vurmaya ve ritim tutmaya başladım.

" diyip parmağımı masaya vurmaya ve ritim tutmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keina Kuroo ile konuşurken*

Merhabaa beklettim sizi ama neyse. Affedersiniz beni. Hem ödevler hemde diğer yazıcağım kitaba konu bulmak derken beklettim sizi. Neyse oy ve yorum atmayı unutmayıınn.

Kuroo tam bir aşık kız gibi davranıyo dkslkflsfpskfl

Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin