"Arkadaşlar"

1.1K 129 34
                                    

Kuroo Tetsurou

Keina, hızla ikilinin yanına yaklaştı. "Bokuto! Akaashi! Uzun zaman oldu" dedi. Bokuto kolunu Keinaya attı ve "Oh uzamışsın. Bu beklenmedik bişi." dedi. Keina aniden durdu. "Gördüğüm kadarıyka hala düşünmeden konuşuyorsun." dedi kısa olduğunun ima edilmesinin verdiği hüzünle.

Akasshi "Neden buradasınız?" diye sordu. Bokuto hızla araya girdi ve "Akassshiiii. Görmüyor musun? Onlar randevudalar" dedi. Keina "Hayır, aslında kamp için eksiklerimizi alıyorduk." dedi.

Akaashi "Demek sizde geliyorsunuz. Bir birimizi daha sık göreceğiz" dedi. Derin bir nefes alıp Keinaya baktım. "Bu ikisini nereden tanıyorsun?" diye sordum. Keina gülümsedi ve " Akaashi ile çocukluk arkadaşıyız. Sayesinde Bokuto ilede arkadaşım" dedi.

İkimizin yalnız kalma süresü sömülürkwn Bokuto "Neden yemek yemiyoruz?" dedi. Keina dirseğini Bokutoya vurdu ve "Evet, sen bu işi biliyorsuun!" dedi. Akaashide güldü ve "Gidelim o zaman" dedi.

Beraber yiyeceklerimize karar verip bir masada oturduk. Herkez yemeğini yerken Akaashi "Keina en son sana iyi bir teklif geldiğini söylemiştin? Noldu" diye sordu. Keina çatalını patatese batırdı ve "Hmm. Anlaşamadık. Şartlar gerektiğinden garip ve boğucuydu" diye cevapladı.

O sırada Keina hakkında çok az şey bildiğimi fark ettim. Sadece ona en yakın olduğum için rahattım ancak ne işi, ne eski okulu ve arkadaşları hakkında bir şey biliyordum.

"En son maçınızı izledim! ama yanınıza gelemedim" dedi Keina. Bokuto yüzünü asıp "Seni! Best frienmi! Bekledim ben bekledim." dedi. Keina güldü ve "Tam yanınıza geleceğim sırafa çekim için çağırdılar. Söylemeyi unutmuşlar"

"Orası ile çalışmayı bırakmalısın." dedi Akasshi. Bir şey bilmediğimden konudan uzak kalıyordum. Bokutonun birden "En azından eski ajansı ve o pislikten iyidir" dedi ve herkes sustu. Keşna yüzünü yemeğinden kaldırmadı ve Akaashi seslice boğazını temizledi.

"Bu konuyu açmaman gerek Bokuto~ San" desi Akasshi. Keina yüzünü kaldırıp hüzünle gülümsedi. "Ah önemi yok canım. Ne olacak" dedi ve yemeğini yemeğe devam etti.

Bu konunun unutulması ve biraz daha etrafta dolaşmamız üzerine eve gitmeye karar verdik. Kamp için eşyalarını hazırlamalıydık. Bokuto ve Akaashi ayrıldığında Keinaya "Seni eve bırakayım." dedim.

Gülümseyerek kafasını salladı. Yol boyunca beraber yürüdük. Keina yürürken hep etrafına baktı. Güneşin batışını ve ve insanların ne yaptığına baktı. Bu meraklı hareketlerine güldüm. Keina eve girerken "Umarım kampta daha çok zamanımız olur. Hem bir maça hayır demem" dedi ve içeri girdi.

Arkasından sadece gülümsedim. "Ah, bir gün her zaman beraber olmamızı sağlayacağım" dedim ve yürümeye başladım. Aklımda Keina olmasına rağmen antrenmanlara odaklanmalıydım. Yeni maçlar önümüzdeydi.

Kısa bölüm için üzgünüm! Yorum ve oy atmayı unutmayın!

Kuroo X Reader |Yakın arkadaşımın kardeşi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin